Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän perheessä ne tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
26.08.2023 |

Mitä teillä tapahtuu nyt?
Mitä aijotte tehdä seuraavan tunnin aikana?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistytään kotona teinin ja esiteinin kanssa. Itse taidan olla tulossa kipeäksi, esiteini ollut kipeänä jo viikon ja teini lähdössä kavereineen ulos.

Pyykkiä pestään ja odotan elämäni biisi-sarjaa alkavaksi. Ehkäpä jokin lautapeli vielä ennen sitä.

Puoliso tulee kotiin pian.

Koti on siisti, joten sinänsä ihan kiva kotoilla.

Vierailija
22/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilin vähän remppailuhommista teekupposeni kanssa, kohta jatkan kun vielä päivänvaloa riittää. Sirkkeli huutamaan vaan. Sitten iltapalaa, suihkuun ja nukkumaan. Komea kapealanteinen mies voisi odotella minua sängyssä, mutta ei, ei ole mitään miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tekee leikisti lapsia ja minä katson päältä ettei mitään rikosta tuu tehtyä. Pyytävät kohta mukaan muttei tänään jakaa persettä pojille tietysti voiisin leikii top:ia tänään.

Vierailija
24/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän syödä illallista kun katit maukuvat vieressä huomiota (ja osaa mun ruuasta). Ehkä katson kisoja. Ehkä laitan tiskejä ja vähän siivoilen.

Vierailija
25/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huilin vähän remppailuhommista teekupposeni kanssa, kohta jatkan kun vielä päivänvaloa riittää. Sirkkeli huutamaan vaan. Sitten iltapalaa, suihkuun ja nukkumaan. Komea kapealanteinen mies voisi odotella minua sängyssä, mutta ei, ei ole mitään miestä.

Ei ole minullakaan. Olisipa ihana käpertyä jonkun kainaloon.. huoh..

Vierailija
26/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ja tutkailen palstaa, mies pelaa sims nelosta, tytär leikkii huoneessaan kaverinsa kanssa.

Vierailija
27/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lähti uimaan, keskimmäinen ajelee uudella skootterillaan kavereiden kanssa ja kuopus katsoo huoneessaan jotain elokuvaa kaverinsa kanssa.

Itse lähden nyt vaimon ja koiran kanssa kävelylenkille.

Vierailija
28/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa pleikkarilla ja itte oon täälä ja juon viiniä. Teini lähti just mopollansa kavereita moikkaamaan. Masu pullollaan grilliherkkuja, ni nyt on kiva möhkiä tässä sohvalla :)

Vierailija
29/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät alkoivat lupsua kirjaa lukiessa, laitoin kahvin tulemaan, tulee hyvä tuoksu. Olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä ja tuota, mutta yritän olla suuttumatta itselleni. Vakuuttelen itelleni ettei tässä jäniksen selässä olla ja mikäs elämässä on tärkeää. Mies katsoo jotain urheilua kuulokkeet päässä ja sanoo: -Joo kiitos, mulle ainakin kaks kuppii! kun kyselen maistuisko kahvee.

Vierailija
30/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nokosilla, ja minä virittelen jotain sapuskaa retkikeittimellä. Koitan paistaa kalaa, mutta jännä nähdä kuinka ruuan käy. Muksut (3kpl) pelaavat petankkia naapuriteltan lasten kanssa tuossa lähettyvillä. Ollaan oltu nyt kolmisen kuukautta maata pitkin matkustelemassa (junilla ja busseilla), ja nyt on tämmöinen parin viikon pysähdys Etelä-Portugalissa mukavalla camping-alueella.

Vierailija
31/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on jossain pihalla kavereiden kanssa, yks pelireissulla. Mä kävin koiran kanssa lenkillä, nyt syön jäätelöä. Koira makaa tossa sohvalla. Tunnin sisään lapser kotiutuu ja yhdellä tulee 2 kaveria yökylään. Toinen patja pitää jostain kehittää.

Vierailija
32/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna päällä, äänikirjat kuuntelen parvekkeella kunnes tytön kanssa meen saunan. Miehen kanssa myöhemmin ehkä otetaan muutama lonkero.

Vierailija
33/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri saunasta ja vilvottelen terassin sohvalla ja juon jaffaa. Koira ja kissa ovat seuranani ulkona. Mies sammui jo tv:n ääreen. Poika pelaa tietokoneella. Kun pyykkikone piippaa, laitan grillin lämpiämään, laitan pyykit kuivumaan ja grillaan makkaraa.

Vierailija
34/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin päivällä uimassa kylpylässä ja sen jälkeen syömässä. Kylpylän jälkeen oli muutaman tunnin aivan naatti olo, mutta nyt alkaa onneksi vielä vähän piristymään ettei lauantai ilta mene liian nopeasti itseltä ohi. Ihan kotona aiotaan olla. Teini kattelee tubetuksiaan ja mä roikun netissä, kuuntelen välillä äänikirjaa ja pyykkään.

Vierailija
35/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea näitä. Jokainen touhuaa omiaan tai on kaikessa rauhassa.

Vierailija
36/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on laittanut nuorimman lapsemme nukkumaan, ottaa nyt rennosti kotona. Minä olen vielä uimahallilla, odotan vanhinta lastamme uimatreeneistä. Pian syömme kotona iltapalaa. Voisin katsella How I met your mother is Disney+ palvelusta kotona :)

Vierailija
37/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan ja kylpyyn.

Vierailija
38/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan ranskalaista sarjaa Bright minds

Vierailija
39/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolmen introvertin perhe. Yhdessä on syöty ja juteltu sekä käyty katsomassa mummia sairaalassa. Nyt nökötämme kaikki vähän omissa oloissamme. Yleisurheilu pyörii tuossa taustalla ja samalla etsin kirjavinkkejä syksyksi ja pistän kirjaston varauslistalle. Mökänaapurit on poissa ja täällä on ihanan hiljaista.

Vierailija
40/50 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nukkuu olohuoneen lattialla, kissa sängyllä. On ihanan hiljaista. Minä makoilen sohvalla ja viestittelen uuden tuttavani kanssa.

Kohta otan pienen iltajumpan ja venyttelyn, ja sitten iltapalaa ja Elämäni biisi. Myöhemmin vielä ystävä tulee piipahtamaan, juodaan iltateet yhdessä ja katsotaan ehkä jakso tai pari jotain hömppää.