Mitä teidän perheessä ne tapahtuu juuri nyt?
Mitä teillä tapahtuu nyt?
Mitä aijotte tehdä seuraavan tunnin aikana?
Kommentit (50)
Asun yksin, istun sohvalla. Ensi viikolla mummon hautajaiset. Jännittää, miten saan pidettyä itseni kasassa.
Kävin lapsen kanssa juuri saunassa. Mies oli tullut sillä aikaa kotiin ja syö nyt päivällistä, mitä mekin söimme ennen saunaa. Löhöillään sohvalla koko perhe ja lapsi viedään kahdeksan maissa nukkumaan. Sitten vietän omaa aika loppuillan, käyn ehkä ulkona kävelemässä ja voisin katsoa jotain käsityöjuttujani.
Nusaistiin just ja aletaan kohta katsomaan Cransesteriä tai mikä se nyt on?
Olaan mökillä ja nautitaan hienosta päivästä.
Lueskelen lehtiä sohvalla, pitäisi tehdä pian iltapalaa. Myöhemmin lähden kaupungille.
Nautin la-illasta yksin. Kuvittelen tähän viereeni samanhenkisen seikkailijamiehen. Mutta ei ole vielä mistään ilmestynyt.
Makailen sohvalla ruokalevolla. Saa nähdä meneekö tässä tunti vielä vai jaksaisko nousta.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin, istun sohvalla. Ensi viikolla mummon hautajaiset. Jännittää, miten saan pidettyä itseni kasassa.
Voi, otan osaa.
Olen sanonut lapsilleni, että, kun kuolen, niin ottakaa kuohuvaa ja olkaa iloisia, että mummi rakasti teitä yli kaiken.
T.mummi, kohta 80 v
Kuhan tässä sohvalla makoilen. Yksin asun. Jos kohta yrittäisi nukahtaa kun en viime yönäkään nukkunut.
Ihmettelen tässä toistuvaa pyssyn pauketta että mistähän päin tuo kuuluu, onko joku metsällä jossain lähistöllä.
Poikaystävä tekee keittiössä punaviinikastiketta ja kuuntelee jotain Hard Kokkia. Minä istun sohvalla ja mässytän mustikoita ja mietin miten saisin maanantaina kerrottua työkaverille, että parissa jutussa täytyy olla viitseliäämpi, koska nyt perjantaina töiden jälkeen tuli ilmi tärkeä asiakkaita koskeva turvallisuusasia, josta en tingi. Olen tosi huono ottamaan kipeitä asioita puheeksi tai tekemään vaatimuksia, mutta tänään ongelman parissa touhutessani pidättelin itkua kun olin niin vihainen
Tulin juuri pitkältä kävelylenkiltä, söin marjoja ja sen sellaista, nyt lepään hetken ja sitten kaivan makuupussin esiin. Yö ulkona odottaa!
Maataan sängyllä, minä täällä palstaa selaan -mies taisi nukahtaa tohon viereen.
Tulin juuri ulkoa: vein roskat ja kävelin lyhyen lenkin, Tiskasin myös astiat päivällisen jäljiltä sekä siistin keittiön. Loppuillan otan ihan rennosti vaan.
Lepäilen sängyl. Tänään siivosin niin paljo että väsyttää. Ikkuna auki, sieltä kuuluu kaupunkin kohinaa. Tuoksuu mäntysuoval ku tänään toin pestyt matot kotiin. Kohta otan jotain syötävää. Ajattelen kauhistellen suomalaisten alkoholin käyttöä kun itse en käytä edes joka vuosi. Pariskuntien ja perheiden koton tänää ryypät. Mul o ihana rauhallist ku oon sinkku.
Syön päivällistä poikkeuksellisen aikaisin, koska lounas jäi kokonaan väliin (yleensä syön päivällisen noin tuntia myöhemmin eli 20.30-21 aikoihin). En tiedä, mitä mies tekee, koska olemme riidoissa. Hän saa huolehtia omasta päivällisestään sitten, kun sitä kaipaa. Salaatin olen tehnyt mutta en muuta (meillä on eri ruokavaliot). Tämän jälkeen lähden koiran kanssa kävelylle, sitten juon viiniä ja luen kirjaa.
Mies lukee esikoiselle Asterixia, kuopus puuhailee huoneessaan kai puuhakirjansa kanssa ja minä vahdin perunarieskoja uunissa. Kohta syödään iltapalaa, iltapesut ja -sadut, lasten nukkumaanmenoaika.
Sauna on lämpenemässä, kuuntelen äänikirjaa ja kohta avaan telkkarin kun alkaa yleisurheilulähetys.
Laitoin vauvan nukkumaan ja nyt syön päivälliseksi pinaattilettuja. Kohta joogaa, suihku, iltapala ja nukkumaan.
Syön hapankorppuja ja odottele MM-urheilulähetystä, että alkaa. Ihailen sitten urheilijoiden perseitä ja lihaksia loppuillan.
Jaa-a, ihan yksin olen kotona kun täysi-ikäinen lapseni luuhaa jossain kylillä kavereidensa kanssa.
Olisi pyykkiä koneellinen ripustettavaksi, jos ennen Selviytyjiä laittaisi tai sitten sen jälkeen.
Kokista lasissa, uutiset juuri loppui.
Olen edelleen pyjamahousut jalassa, aamusta asti ollut :D