Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat kokemukset saunassa

Vierailija
26.08.2023 |

Kertokaa oudoin kokemuksenne saunassa!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tuli hiki.

Vierailija
2/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi seisomaan kun näin serkun karvatuheron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vieressä olija kylmän viileästi ulosti kiukaalle.Lähdin aika nopeasti pois.

Vierailija
4/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku alkoi imuroimaan siellä emätintään. Lähdin pakoon ennen kuin saan itsekin sähköiskun.

Vierailija
5/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi seisomaan kun näin serkun karvatuheron

Ei tuossa ole mitään outoa. Minulla värähtää viisari heti kun ajattelenkin erästä serkkuani.

Vierailija
6/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena parinkympin molemminpuolin 90-luvulla saunan jälkeen pukuhuoneen penkillä istuessa oli taipumusta pyörryttää, kerran lähti taju lähes kokonaan, valuin penkiltä lattialle kykenemättä sitä estämään, tajusin kyllä mitä tapahtui, mutta ei ollut kroppaan kontrollia. Lattialla sitten hetken päästä tokenin. Vanhempana tätä ei ole esiintynyt. En tiedä mikä lie ollut silloin.

Vierailija
7/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin sormen peppureiässäni. Joku pelasi saunaklonkkua.

Vierailija
8/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidat jotka syntyvät siitä kun maahan muuttajalle sanoo, että saunassa uimahousut pois jalasta.

Pahimmillaan tarvitsee kutsua poliisit että ne uimahousut saadaan pois jalasta.

Vierailija
9/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut raiskattiin.

Vierailija
10/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloin kun osuin kiukaaseen

Vierailija
11/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet alkoivat kertoa todella härskejä vitsejä sekasaunassa.

Vierailija
12/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ulkomailla hotellin saunaan alasti. Kaikki muut olivat uikkari tai pyyhe päällä. En tiedä kuka oli tilanteessa eniten nolona.

Vierailija
13/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caravan-alueen naisten saunassa yhdellä naisella oli mukana n. 8-9 -vuotias poika, joka siinä löylytellessä pyysi äidiltään tissimaitoa.

Vierailija
14/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdisteltu niin monta kertaa juuri saunomisen varjolla että lyön turpaan jos joku vielä sanoo että sauna on Suomessa pyhä ja ei-seksuaalinen paikka.

Vierailija
15/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli jättänyt saunan pukuhuoneen pöydälle käytetyn kuukautissiteen. Ihan siihen vaan keskelle pöytää. Yök.

Vierailija
16/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä harrastajaporukassa eräs mies osui sadannen kerran vAhInGoSsA naisten saunavuoroon.

Naiset sanoivat että kohta se tulee. Ja se tuli. Kiljuttiin ja naurettiin.

Vierailija
17/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäpuoli raiskasi Isoäitini saunassa ja hän synnytti lapsen joka annettiin vaivihkaa hänen tädilleen kasvatettavaksi.

Vierailija
18/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa olimme sylikkäin yhdynnässä ylälauteilla mökkibileissä kun eräs kaveri tuli saunaan. Tyttis ryhtyi runkkaamaan kaverin kullia ja lauettiin samaan aikaan. Minä tytön sisään ja kaveri tyttiksen käteen, tyttis laukesi myös.

Vierailija
19/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoisäpuoli raiskasi Isoäitini saunassa ja hän synnytti lapsen joka annettiin vaivihkaa hänen tädilleen kasvatettavaksi.

Miten tämä on oma kokemuksesi?

Vierailija
20/36 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen ei päässyt kouluun, koska koulutaksi jätti tulematta

Ensimmäistä luokkaa käyvän pojan äidin mukaan koulutaksi on jättänyt tulematta jo kolme kertaa koulujen alettua.

Kaarinalainen alakouluikäinen poika joutui keskiviikkona jäämään kotiin, koska koulutaksi ei pojan äidin mukaan saapunut paikalle reilun tunnin odottelunkaan jälkeen.

Pojan äiti Henna kertoo, että kyseessä oli koulujen alettua jo kolmas kerta, kun taksi on jättänyt kokonaan tulematta. Tapaukset ovat sattuneet aamuaikaan. Koulut alkoivat Kaarinassa 10. elokuuta.

– Aikaisemmalla kerralla olen tehnyt etänä töitä ja pystynyt itse viemään [pojan kouluun]. Toisen kerran äitini pystyi viemään hänet. Nyt äitini ei pystynyt kuljettamaan, ja olin itse töissä, yksin­huoltajana oleva Henna sanoo.

Henna kertoo soittaneensa taksikeskukseen, jonka jälkeen poika oli odottanut taksia tunnin.

– He sanoivat, että yrittävät etsiä taksia. Ajattelin, että miten voi olla mahdollista, että yritätte etsiä taksia. Nämähän kuljetukset ovat kuitenkin koordinoituja.

Pojalta jäi lopulta koulupäivä väliin puuttuvan kyydin takia. Pojan koulumatka on noin neljä kilometriä.

– Hän on erityislapsi, minkä takia hän tarvitsee taksia.

Äidin mukaan poika on aiemmilla kerroilla myöhästynyt koulusta noin puoli tuntia siksi, että koulutaksi ei ole saapunut.

Koulukyytien tilanne saa äidin mietteliääksi.

– Pelottaa huominen aamu, että pääseekö hän kouluun vai eikö. Ei näin huolehdita lapsista ja lasten koulunkäynnistä, Henna puuskahtaa.

Kaarinan kaupungin kuljetuskoordinaattori Katja Laasi kertoo olevansa tietoinen keskiviikon tapauksesta. Kahdesta muusta tapauksesta hän ei ole saanut selvityspyyntöä tai palautetta eikä lähde niitä siksi kommentoimaan.

– Tämän päiväisestä olen saanut tiedon, ja olen käynyt sen tämän henkilön kanssa läpi, Laasi sanoo.

Hän ei ota kantaa siihen, miksi taksi jätti keskiviikkona tulematta.

Yleisellä tasolla erilaisia sekaannuksia on kuitenkin Laasin mukaan koulujen alkaessa tavanomaista enemmän.

– Varmasti on yksittäisiä hankaluuksia ollut, kuten yleensä koulujen alkaessa. Näitä saattaa tulla enemmän, kun reitit hakevat paikkaansa, eivätkä kaikki lukujärjestys­muutokset aina tavoita välttämättä taksia.

Laasi sanoo, että sekaannuksien takana ei ole mitään yhtä yhtenäistä syytä, vaan jokainen palaute täytyy aina käsitellä erillisenä.

– Kaikki palautteet me täällä käsittelemme, mitä tulee, hän painottaa.

– Tämä on moniosainen paletti, jossa on monta eri tekijää, minkä takia näitä sekaannuksia saattaa tulla. Tiedon tarvitsisi kulkea koulusta minulle, minulta taksille ja taas sitten kotiinkin, Laasi jatkaa.

Laasin mukaan kyse voi olla myös siitä, että taksia on odotettu väärään aikaan, väärässä paikassa tai että vahingossa on ilmoitettu väärä aika taksille.

– Ne ovat ihan tällaisia tavallisia tilanteita koulukuljetuksissa, mutta näitä sattuu kuitenkin verrattain harvoin, hän sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi