Kuka on mielestäsi tämän hetken kuumin poliitikko?
Nyt kun hallitus vaihtui, niin kuka niistä uusista on kuumin?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita.
No nyt oli rumasti sanottu meidän riikkulista.
Ei minusta. Sopii näin pääsiäisen aikaan, sekä varsin realiteeteissa olevan/ varsin koostuneen henkilön subjektiivinen näkemys. Psyk.sh.
Jatkan hieman lyhyesti. Kyseessähän on aivan oikea psyko/sosiopatiaan viittaava ehta noita-akka. Psyk.sh.
Sanna on kokonaisuutena kaunein. Mutta kuka on kuumin? Siitä voi olla montaa mieltä. Esim Elina Valtonen on mielestäni karismaattinen vaikka onkin nk kiltti tyttö, hän on myös söpöllä tavalla tosi nätti. Nasima ( SDP) on myös kaunis klassisella tavalla. Hänen pehmeä esiintymisensä on myös hyvin naisellista. Riikka Purra on ihan nätti blondi ja näköjään monet miehet kuolaa tuon tyyppistä naista. Miehistä en osaa sanoa vaikka olen hetero nainen. Ei ole osunut silmään yhtään miestä jota voisin sanoa kuumaksi. Muutama ihan komea sieltä kyllä löytyy esim Atte Harjanne.
Vierailija kirjoitti:
Mauri Peltokangas.
Se on Pensa-Mauri nykyään. Näytti muuten alkavan kakkosella sen pensan hinta täälläpäin tänään. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kokonaisuutena kaunein. Mutta kuka on kuumin? Siitä voi olla montaa mieltä. Esim Elina Valtonen on mielestäni karismaattinen vaikka onkin nk kiltti tyttö, hän on myös söpöllä tavalla tosi nätti. Nasima ( SDP) on myös kaunis klassisella tavalla. Hänen pehmeä esiintymisensä on myös hyvin naisellista. Riikka Purra on ihan nätti blondi ja näköjään monet miehet kuolaa tuon tyyppistä naista. Miehistä en osaa sanoa vaikka olen hetero nainen. Ei ole osunut silmään yhtään miestä jota voisin sanoa kuumaksi. Muutama ihan komea sieltä kyllä löytyy esim Atte Harjanne.
Kuka Sanna? Antikainen?
Vierailija kirjoitti:
Jenna Simula.
Näyttää aika paljon Hawk Tuah-tytöltä. Kumpikohan osaa paremmin "käsitellä"?
Latvian pääministeri näyttäisi olevan ihan näpsäkkä.
https://bnn-news.com/opinion-political-theatre-silinas-government-cleve…
Nauran aina naamani punaiseksi kun näen sen Mäkysen viikset. Mikä Flanders se oikeen luulee olevansa?
Arto Satonen. Sen olemuksessa on jotakin, mikä kiihottaa vanhempaa homomiestä.
En ole nähnyt vielä yhtäkään mun makuuni olevaa naispoliitikkoa joten en pysty vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo. SDP Matias Mäkynen.
Samaan aikaan erittäin miehekäs ja viekkaan oloinen. Ei mikään rehellinen perusmies vaan kunnon pelaaja.
Tässä kysyttiin, kuka uudessa hallituksessa.
Jos vihervassari yleensäkään osaa lukea niin sitten on vähintään lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia, eihän ne kouluissakaan kannata kuin häiriköintiä etteivät fiksummatkaan oppisi mitään, tulee heille muuten paha mieli kun itse ovat niin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra taitavin ja kauniskin. Miellyttävä persoona. Suomen Rautarouva
Ei ole taitava, eikä miellyttävä. Persoona on kuin hänen rasistiset ja rivot ulostulot. Häpeällistä naisena ja äitinä.
Samaa mieltä. Riikka ei ole mun makuun millään tavalla kaunis. Täysin makuasioitahan nämä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan.. Rasistisuus rumentaa ja latistaa persoonaa.. Hyi.
Sen olet varmasti huomannut ihan katsomalla peiliin ja siihen vielä valehtelusi päälle näyttää tuplarumalta.
Hallituksen naiset, esim. Ranne, Grahn-Laasonen, Talvitie, Purra ja Ikonen. Ranne, jos vain yksi pitäisi valita.
Minusta kokoomuksen Pia Kauma on oikein nätti nainen.
Ai että tuota mennyttä rasi smipropagandan aikaa. Kuka enää muistaa? Missä he ovat nyt, kun ex pm hankki lähestymiskiellon kansainväliselle huippuosaajalle aivan selvästi ra sististen ennakkoluulojen ja ihonvärin perusteella?!??????
Mauri Peltokangas.