Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies itse ehdotti vakavampaa suhdetta, mutta sitten haluaa miettiä

Vierailija
26.08.2023 |

Kokeillaan erilaisella otsikolla.

Mies joka jo tunnen, tosin tinderistä, ilmaisi yhtäkkiä halukkuutensa vakavampaan suhteeseen. Mutta sitten lapsiasia tuli puheeksi - olen häntä vanhempi. Ja hän pyysi aikaa miettiä asiaa.

Koko asia tuli minulle yhtäkkiä, enkä itsekään ajatellut muuta kuin että voin hänet tavata ja katsoa. Olemme tunteneet vuoden.

Onko tämä jotenkin outoa, vai normaalia? Hän haluaa lapsia, eli siitä on normaalia puhua pian, koska itse en ole varma. Mutta hän oli ensin niin varma, en tiennyt hänen pitävän minusta niin paljon. Mutta nyt epäilen että jos hänen täytyy miettiä, mitään ei tule tapahtumaan.

Vaikka hän halusi nimenomaan miettiä, vaikka ehdotin että jätetään asia tähän.

Miehet yleensä etenevät askel kerrallaan, tämän miehen käytös oli minulle outoa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä et halua lapsia? Tuollainen asia pitäs käydä läpi heti eikä vuoden päästä.

Olemme tunteneet vuoden, mutta emme ole olleet suhteessa. Ennen kuin nyt mies sitä yhtäkkiä ehdotti.

En ole koskaan kokenut vastaavaa kiinnostusta parisuhteeseen miehen puolelta.

Yleensä tapaillaan ja katsotaan rauhassa, mutta tämä tuli yhden satunnaisen kohtaamisen jälkeen. Olen vaan niin hämmentynyt että pakko purkaa asiaa.

Vierailija
22/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi vakavampaa mutta ei vissiin ole miettinyt haluaako lapsia (kanssasi tai laisinkaan). Ole hyvä.

Väärin. Hän haluaa lapsia ja kysyi olisiko se mahdollista kanssani.

Mutta minä en ole varma haluanko, en ole myöskään päättänyt mitään suuntaan tai toiseen.

Tämän jälkeen hän halusi miettiä haluaako suhteen kanssani.

Minusta tämä kaikki oli kauhean paljon todella pian. Ja sitten hän veti koko asian takaisin.

En yhtään ihmettele että haluaa miettiä. Sun kommunikaatio on ihan kamalaa. Mikset kertonut tätä vain aloituksessa?

OMG, toivottavasti mies lopettaa suhteen. Kyllä sun iässä pitäisi jo tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on ongelmat Porvoossa.

Vierailija
24/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomennettuna: mies haluaa vakavan parisuhteen kanssasi ja kysyi sinulta ap että haluatko sinäkin vakavan parisuhteen hänen kanssaan. Siinä samalla tuli jossain vaiheessa puheeksi lapset ja mies haluaa lapsia mutta sinä et ole varma haluatko lapsia. Nyt mies ei olekaan varma haluaako enää vakavaa parisuhdetta kanssasi.

Ihan normaalilta tilanteelta vaikuttaa. Mies haluaisi perus vakavan parisuhteen: puolison ja tulevaisuudessa lapsia sen puolison kanssa. Koska et ole varma haluatko ollenkaan lapsia mies nyt miettii kannattaako kanssasi jatkaa parisuhdetta.

Vierailija
25/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi vakavampaa mutta ei vissiin ole miettinyt haluaako lapsia (kanssasi tai laisinkaan). Ole hyvä.

Mutta minä en ole varma haluanko, en ole myöskään päättänyt mitään suuntaan tai toiseen.

Minusta tämä kaikki oli kauhean paljon todella pian. Ja sitten hän veti koko asian takaisin.

En yhtään ihmettele että haluaa miettiä. Sun kommunikaatio on ihan kamalaa. Mikset kertonut tätä vain aloituksessa?

Sinäpä olet vain ilkeä ihminen ja teet typeriä oletuksia. Eli kommunikaatiosi on kamalaa, ei minun.

Minulla on jo yksi teini-ikäinen lapsi. Joka oli miehellä tiedossa. Tästä syystä en ole varma haluanko lisää.

Hyvä kun ikänikin jo tiedät vaikka sitäkään ei ole mainittu.

Miksi nykyään joka asiasta täytyy alkaa väittämään. Motiivina ei ole aiiheesta keskustelu vaan vastaan väittäminen milloin milläkin verukkeella. Lapsellista käytöstä.

Vierailija
27/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä olet vain ilkeä ihminen ja teet typeriä oletuksia. Eli kommunikaatiosi on kamalaa, ei minun.

Minulla on jo yksi teini-ikäinen lapsi. Joka oli miehellä tiedossa. Tästä syystä en ole varma haluanko lisää.

Miksi nykyään joka asiasta täytyy alkaa väittämään. Motiivina ei ole aiiheesta keskustelu vaan vastaan väittäminen milloin milläkin verukkeella. Lapsellista käytöstä.

No vastauksesi vain todentaa mitä sanoin. Tsemppiä hei sulle tähän haastavaan tilanteeseen!

Vierailija
28/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomennettuna: mies haluaa vakavan parisuhteen kanssasi ja kysyi sinulta ap että haluatko sinäkin vakavan parisuhteen hänen kanssaan. Siinä samalla tuli jossain vaiheessa puheeksi lapset ja mies haluaa lapsia mutta sinä et ole varma haluatko lapsia. Nyt mies ei olekaan varma haluaako enää vakavaa parisuhdetta kanssasi.

Ihan normaalilta tilanteelta vaikuttaa. Mies haluaisi perus vakavan parisuhteen: puolison ja tulevaisuudessa lapsia sen puolison kanssa. Koska et ole varma haluatko ollenkaan lapsia mies nyt miettii kannattaako kanssasi jatkaa parisuhdetta.

Hän ei kuitenkaan halunnut jättää koko asiaa tähän, vaikka sitä jo tarjosin. Vaan hän haluaa miettiä. Välissä hän sanoi myös että haluaisi antaa meille mahdollisuuden.

Vierailija
29/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vastauksesi vain todentaa mitä sanoin. Tsemppiä hei sulle tähän haastavaan tilanteeseen!

Tuliko nyt parempi mieli kun käytit aikaasi asiasta pätemiseen. Eikö sinulla todellakaan muuta tekemistä ole.

Vierailija
30/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuman tinder-seikkailut.

Taidat olla hopeakettutyttö täysvalkoisissa.

Vierailija
31/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä alunperin halusin kysyä, oli että kannattaako tällaista henkilöä jäädä odottelemaan?

Luulen ettei ole kovin todennäköistä että hän haluaa edetä suhteen kanssa.

Vierailija
32/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuman tinder-seikkailut.

Taidat olla hopeakettutyttö täysvalkoisissa.

Tapaan kylläkin yleensä itseäni vanhempia miehiä. Mutta joskus henkilö on omaa ikäänsä paljon kypsemmän oloinen ja joskus taas omaa ikäänsä paljon lapsellisempi.

Kuten tälläkin palstalla nähdään.

Vierailija
33/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä alunperin halusin kysyä, oli että kannattaako tällaista henkilöä jäädä odottelemaan?

No onko sulla joku kiire? Jos sua kiinnostaa, silloin varmaan jäät odottelemaan. Jos ei, et jää. Mutta mieshän on vielä nuori ja jos hän haluaa lapsia, edes suhde kanssasi ei olisi mikään tae siitä että hän jää siihen.

Vierailija
34/34 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sulla joku kiire? Jos sua kiinnostaa, silloin varmaan jäät odottelemaan. Jos ei, et jää. Mutta mieshän on vielä nuori ja jos hän haluaa lapsia, edes suhde kanssasi ei olisi mikään tae siitä että hän jää siihen.

Sen ymmärrän, mutta olisin kyllä valmis kokeilemaan, enkä ajattele että se olisi hukattua aikaa vaikka siitä ei tulisikaan mitään.

Haemme kumpikin jotain erityistä, eikä sellaisia ihmisiä kohtaa usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän