Mies itse ehdotti vakavampaa suhdetta, mutta sitten haluaa miettiä
Kokeillaan erilaisella otsikolla.
Mies joka jo tunnen, tosin tinderistä, ilmaisi yhtäkkiä halukkuutensa vakavampaan suhteeseen. Mutta sitten lapsiasia tuli puheeksi - olen häntä vanhempi. Ja hän pyysi aikaa miettiä asiaa.
Koko asia tuli minulle yhtäkkiä, enkä itsekään ajatellut muuta kuin että voin hänet tavata ja katsoa. Olemme tunteneet vuoden.
Onko tämä jotenkin outoa, vai normaalia? Hän haluaa lapsia, eli siitä on normaalia puhua pian, koska itse en ole varma. Mutta hän oli ensin niin varma, en tiennyt hänen pitävän minusta niin paljon. Mutta nyt epäilen että jos hänen täytyy miettiä, mitään ei tule tapahtumaan.
Vaikka hän halusi nimenomaan miettiä, vaikka ehdotin että jätetään asia tähän.
Miehet yleensä etenevät askel kerrallaan, tämän miehen käytös oli minulle outoa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekavasti kirjoitettu.
Ihan selkeä asia.
Mutta sitten lapsiasia tuli puheeksi - olen häntä vanhempi. Ja hän pyysi aikaa miettiä asiaa.
Siis mitä tapahtui, en saa selvää. Mikä marssijärjestys.
Mitä oli tapahtunut siihen mennessä kun se halusi miettiä? Miten sinun ikä liittyy tuohon mitenkään?
Onko sulla kuppa aivoissa vai mikä villien vuosien tauti?
Missä kohtaa halusit jättää tähän?
Tinder
Lapsi
Olet vanhempi
Miettiä
What?
Et lähde tohon. Haluan jälleen kerran muistuttaa ettei naisen tarvitse tänä päivänä tyytyä miehen oikutteluihin. Lapsen saa halutessaan klinikan välityksellä. Valmiit alkiot voi jättää odottamaan parempia aikoja tai hävittää. Tiedustelisin hintoja. Samasta paikasta saa tarvittaessa lahjaspermaa sekä FET-soluja omien mennessä umpeen. Ehdottomasti omia kannattaa käyttää, jos vain antavat myöten.
https://www.fertimedica.pl/en/price-list/
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten lapsiasia tuli puheeksi - olen häntä vanhempi. Ja hän pyysi aikaa miettiä asiaa.
Siis mitä tapahtui, en saa selvää. Mikä marssijärjestys.
Lapsiasia tuli puheeksi, tämä on ihan yleinen käsite ja aihe parisuhteissa. Eikö vain?? Olen hän vanhempi enkä varma haluanko enää lapsia. Ei pitäisi olla mitään epäselvää jos yhtään ajattelee samalla kuin lukee.
Tämän jälkeen mies halusi ajatella parisuhdeasiaa.
Mies halusi vakavampaa mutta ei vissiin ole miettinyt haluaako lapsia (kanssasi tai laisinkaan). Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Otappa nut ihan rauhallisesti ja ajattele samalla kuin luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa nut ihan rauhallisesti ja ajattele samalla kuin luet.
Ei se järvi soutamalla kulu, mutta pää tuntuu sumentuvan.
Kerropa nätisti niistä villeistä vuosista niin voi tämänkin ulinan sivuuttaa.
Eli sä et halua lapsia? Tuollainen asia pitäs käydä läpi heti eikä vuoden päästä.
Mikä siis on ongelma??? Hän miettii haluaako jatkaa. Anna miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi vakavampaa mutta ei vissiin ole miettinyt haluaako lapsia (kanssasi tai laisinkaan). Ole hyvä.
Väärin. Hän haluaa lapsia ja kysyi olisiko se mahdollista kanssani.
Mutta minä en ole varma haluanko, en ole myöskään päättänyt mitään suuntaan tai toiseen.
Tämän jälkeen hän halusi miettiä haluaako suhteen kanssani.
Minusta tämä kaikki oli kauhean paljon todella pian. Ja sitten hän veti koko asian takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Hän haluaa lapsia ja kysyi olisiko se mahdollista kanssani.
Mutta minä en ole varma haluanko, en ole myöskään päättänyt mitään suuntaan tai toiseen.
Tämän jälkeen hän halusi miettiä haluaako suhteen kanssani.
Minusta tämä kaikki oli kauhean paljon todella pian. Ja sitten hän veti koko asian takaisin.
No niin, eli mies haluaa parisuhteen, jossa on mahdollisuus perheen perustamiseen melko pian. Muussa tapauksessa hän etsii toisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tapahtui, en saa selvää. Mikä marssijärjestys.Lapsiasia tuli puheeksi, tämä on ihan yleinen käsite ja aihe parisuhteissa. Eikö vain?? Olen hän vanhempi enkä varma haluanko enää lapsia. Ei pitäisi olla mitään epäselvää jos yhtään ajattelee samalla kuin lukee.
Tämän jälkeen mies halusi ajatella parisuhdeasiaa.
Ja sinun mielestä hän ei saa miettiä parisuhdeasiaa?
Tinderistä tunnette mutta silti ikäsi tuli yllätyksenä?
Ahaa, mies haluaa lapsen, sinä et. Mies miettii.
No eikö tuo ole vaan hyvä, että miettii haluaako tuhlata aikaa sinun kanssa.
Olipa sekavasti kirjoitettu.