Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "raskausvatsasta" eroon?

Vierailija
26.08.2023 |

Siis vain sellainen vatsa on kuin olisin raskaana, en siis ole. Muuten olen hoikka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin ollut raskaana? Onko kyseessä vatsalihasten erkauma?

Vierailija
2/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Olen nyt nelikymppinen. En ole liikkunut pariin vuoteen. Pieni raskausvatsa, muuten hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko turvotusta? Fodmap ruokavalio?

Vierailija
4/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Olen nyt nelikymppinen. En ole liikkunut pariin vuoteen. Pieni raskausvatsa, muuten hoikka.

Tätä ennen siis litteä vatsa. Ollut raskaana.

Vierailija
5/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on bmi, onko ylipainoa? Vai onko vaan omaa kuvitelmaa että iso vatsa? Paino, pituus?

Tai sitten joku erkauma, joka laittaa pömpöttämään?

Vierailija
6/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. 1. Joillakin johtuu hormoneista kehossa. 2. Joillakin voi auttaa AB-piimä maitohappobakteereineen siihen välillä. 3. Joillakin on vain sellainen rakenne ja nahka joustaa +kudokset siinä (geenit). Ehkä on jo liian hoikka että vatsa korostuu tai sitten ei. 4. Joskus voi kokeilla jotain liikuntaa, mutta ei kukaan jaksa vatsalihaksia tehdä tiettyä enempää. Ehkä joku laji. Mutta jos se ei miellytä, ehkei kannata riuhtoa. Jos pitää kävelystä mieluummin tai kotijumppa, niin sitten se ok.

Vierailija
7/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita että olisi pakko liikkua, vaan jos on jo liikkuvainen muutenkin. Ei se välttämättä auta, ellei ole joku liikesarja joka osuu keskivartaloon. Kramppiin ei ole tarkoitus vatsalihaksia saada. Ja tuskin sekään kaikilla auttaa vaikka tekisi liikkeitä, joskus vatsa vain on se mikä on. Ja hyväksyminen on tärkeää.

Vierailija
8/8 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut raskaana viimeksi 15 vuotta sitten. Ja vatsa siis kasvoi tuossa korona-aikana hiljalleen pari vuotta sitten, eikä siitä näytä poistuvan. Saan tosiaan katseita ja jopa raskausuteluja. Vaikea pukeutua mitenkään järkevästi kun vatsa pullottaa.

Ja on siis aamusta alkaen ja jatkuvasti tuollainen, ei siis koskaan laske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi