Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako lennolle ottaa mukaan itse tehdyn voileivän?

Vierailija
26.08.2023 |

Joojoo. Osaan googlata.

"Kaikki välipalat, kuten keksit, leivät, sipsit, karkit ja muu kiinteässä muodossa olevat eväät voit ottaa mukaan turvatarkastuksen läpi. Eväät tulee kuitenkin olla suljetussa pussissa, josta turvatarkastaja voi selkeästi nähdä pussin sisällön. Lennolle ei saa ottaa mukaan kotona valmistettua ruoka-annosta"

Onko voileipä nyt kotona valmistettu ruoka annos? Entä jos se on mikro ateria, käykö muka sellainen?

Suostuuko ne lentokentän ravintolassa lämmittämään sen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan usein otettu rasiaan pilkottuja hedelmiä ja kolmioleivät tai joku täytetty croisantti. Just varasin Finnairin lennon Kreetalle eikä niiden ennakkoonvalittavissa aterioissa ollut yhtään, mikä mulle maistuis, pakko ottaa omat eväät mukaan.

Vierailija
22/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ainkin 5-6 ulkomaanreissua vuodessa lentävänä otan ilman muuta reppuun sämpylöitä ja ehkä vielä lidlin korvapuustin pahimpaan nälkään. Amatööri syö 19€ katkarapuleivän kv alueen riistokuppilassa, kun jännittää niin eivät kstso edes niitä naurettavia hintoja

Minä syön mieluummin kentällä, kuin repussa pyörineitä nuhjaantuneita epähygieenisiä sämpylöitä. Mitä ihmeen tekemistä tällä on sen kanssa, miten paljon joku matkustaa? Jos minulla on nälkä, on minulla varaa ostaa ruoka-annos vaikka sitten sieltä lentokentän kuppilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi aiheuttaa voileivällä "biologisen uhan" jos se sisältää hometta tai mitä lie tarttuvaa? Mihin roskat laitetaan tai kääreet. Entä jos eväs on haiseva kalaleipä, ei mikään pirteä appelsiini tai napakka suklaapatukka.

Vierailija
24/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ainkin 5-6 ulkomaanreissua vuodessa lentävänä otan ilman muuta reppuun sämpylöitä ja ehkä vielä lidlin korvapuustin pahimpaan nälkään. Amatööri syö 19€ katkarapuleivän kv alueen riistokuppilassa, kun jännittää niin eivät kstso edes niitä naurettavia hintoja

Minä syön mieluummin kentällä, kuin repussa pyörineitä nuhjaantuneita epähygieenisiä sämpylöitä. Mitä ihmeen tekemistä tällä on sen kanssa, miten paljon joku matkustaa? Jos minulla on nälkä, on minulla varaa ostaa ruoka-annos vaikka sitten sieltä lentokentän kuppilasta.

Sitä alkaa katsella niitä naurettavia hintoja kun useammiin siellä notkuu ja odottaa konetta. Miksi maksaisin naurettavia summia niistä käntyistä kun en tee sitä muuallakaan.

Minun repussa ei leivokset pyöri. Varojen kanssa tällä ei taaskaan ole mitään tekemistä. Jos tykkään rahoittaa finavian kuppiloita niin ole hyvä vaan.

Vierailija
25/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun se vesipullomafia on viimeinkin saatu purettua niin onpa kiva tuoda oma alle euron hintainen pullo mukana turvatsrkastuksen läpi

Vierailija
26/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vedän maksalaatikkoa turppervaara purkista ja juon taxfree salmaria vessassa

Vierailija
27/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun se vesipullomafia on viimeinkin saatu purettua niin onpa kiva tuoda oma alle euron hintainen pullo mukana turvatsrkastuksen läpi

jos vesipullon hinta ollu ongelma ni kannattaa vaan jäädä kotiin, nää pihistelijä matkailijat on niin rasittavia..

Vierailija
28/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä lennoilla saa ruuan. Sinäkö et, ap, jaksa lentää max 2 tunnin lentoa syömättä?

Laita hernekeittoa taskut täyteen ja mämmiä käsilaukkuun. Hyvää matkaa!

Mämmiä eikä hernekeittoa saa ottaa mukaan. Ne ovat molemmat nesteitä. Meiltä jäi kerran jäätynyt mämmi turvatarkastukseen.

Vierailija
29/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse vedän maksalaatikkoa turppervaara purkista ja juon taxfree salmaria vessassa

Valehtelet. Kuitenkin ajattelet että sen kerran kun matkustetaan niin tilataan oikeen kahvit. Säästetään sitten kotona loppuvuos

Vierailija
30/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "hippi" matkailijoita välillä näkee, kela maksanu matkan ja vaan kitistään ku ei saa jointtia vetää lennolla

Vierailija
31/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos vesipullon hinta ollu ongelma ni kannattaa vaan jäädä kotiin, nää pihistelijä matkailijat on niin rasittavia..

Taidat itse laittaa kunnolla haisemaan world traveler tyyliin ja tilata ihan kaljan lentoemännältä

Vierailija
32/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä lennoilla saa ruuan. Sinäkö et, ap, jaksa lentää max 2 tunnin lentoa syömättä?

Laita hernekeittoa taskut täyteen ja mämmiä käsilaukkuun. Hyvää matkaa!

Mämmiä eikä hernekeittoa saa ottaa mukaan. Ne ovat molemmat nesteitä. Meiltä jäi kerran jäätynyt mämmi turvatarkastukseen.

2vko pattayalla olleena se mitä löytyy isin pöksyistä ei ole mämmiä..

Vierailija
33/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse laittaa kunnolla haisemaan world traveler tyyliin ja tilata ihan kaljan lentoemännältä

Viime talvena näin ku yks tilas pikkuviinin, 10eur, ite säästin kuukausia ni kyl otti vähän pattiin

Vierailija
34/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa rahamiehenä että myös me ajatellaan välillä niin että tuosta en saatana maksa kun ei ole sen arvoista. Niin se vaan menee välillä vaikka köyhä varmaan ajattelee että nuo sitten kylvää seteleitä joka puolelle. Ei se ole niin. Ei siitä oikeasti nauti pidemmän päälle yhtään.

Vierailija
35/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiaan paljo matkaillu ja nää juuttihupparit kattelee nenää pitkin veronmaksajia jos syö konelounasta

Vierailija
36/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joskus niin kuivia sämpylöitä ja vielä kalliita, että tulee ikävä omia eväitä. Eväät ottamalla pystyy valitsemaan, mitä haluaa, muuten joutuu tyytymään siihen, mitä on tarjolla. On sillä myös tekemistä senkin kanssa, miten usein matkustaa ainakin itselläni. Lentokentän tarjonta on hyvin muistissa, jos edellisestä matkasta on kuukausi tai viikkoja. Mutta jos edellisestä kerrasta on vuosi, niin helpommin ehtii unohtaa, mitä sai syödäkseen. - eri kuin edellä

Vierailija
37/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa rahamiehenä että myös me ajatellaan välillä niin että tuosta en saatana maksa kun ei ole sen arvoista. Niin se vaan menee välillä vaikka köyhä varmaan ajattelee että nuo sitten kylvää seteleitä joka puolelle. Ei se ole niin. Ei siitä oikeasti nauti pidemmän päälle yhtään.

Nimenomaan rahamieheksi "naiseksi" ei tulla jos rahaa viljellään, aina se tuntuu pahalta oli sitten miljoona tai tuhat tilillä

Vierailija
38/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä menee varmaan turvatarkastuksesta läpi. Saahan vettäkin viedä lentokoneeseen. Jotain ruokia ei saa viedä joihinkin maihin, mutta matkallahan tuon söisitkin.

Vierailija
39/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee ihan vasemmisto ja mentaali katkeruus tänne asti

Vierailija
40/44 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmioleipää ei saa ottaa. Siinä on majoneesia joka on neste. Joku voisi laittaa siihen nestemäisen räjähteen.