Mikä pridepäivä on taas?
Tuntuu et koko kesä- ja heinäkuu oli yhtä pridekuukautta. Mikä pridepäivä nyt on? Kulkue meni keskustassa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se marxistinen mentaliteetti siinä takana. He ovat uhriryhmä. Te olette sortajaryhmä, ja teidän hetoronormatiivinen maailmanne täytyy kumota.
Mitähän mieltä 1800 luvulla elänyt vainottu juutalainen Karl Marx on mieltä kun hänen nimeään käytetään propagandassa jossa yllytetään vähemmistöjen syrjintään?
You tell me.
Kirjassaan "Juutalaiskysymyksestä" herra Marx assosioi kapitalismin hyvin voimakkaasti juutalaisiin. Siis siihen kapitalismiin, jota hän itse demonisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se marxistinen mentaliteetti siinä takana. He ovat uhriryhmä. Te olette sortajaryhmä, ja teidän hetoronormatiivinen maailmanne täytyy kumota.
Mitähän mieltä 1800 luvulla elänyt vainottu juutalainen Karl Marx on mieltä kun hänen nimeään käytetään propagandassa jossa yllytetään vähemmistöjen syrjintään?
You tell me.
Kirjassaan "Juutalaiskysymyksestä" herra Marx assosioi kapitalismin hyvin voimakkaasti juutalaisiin. Siis siihen kapitalismiin, jota hän itse demonisoi.
I tell you.
Hän ei pitänyt vainoista koska oli itse vainottu. Kannattaa muistaa että juutalaisia oli niin Bolševikit luomassa kommunismia kuin kapitalismia. Siksi on sanonta "kun on kaksi juutalaista on myös kolme mielipidettä".
Pointti on siinä että TÄNÄ PÄIVÄNÄ antisemitismin osana käytetään Marxilaisuutta äärioikeiston propagandana. Viimeksi se johti toiseen maailmansotaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleekohan ne oikeasti että kun toisin ajatteleva näkee lipun niin hän katuu heti ajatuksiaan ja tekee polvillaan parannuksen
HehSitähän ne hokee että kaikki pitäs käännyttää tukemaan heitä. Toimii vain päinvastoin. Mitä enempi nämä on provosoivasti esillä sitä enempi ne vi tuttaa. Eläisivät niinku normaalit ihmiset niin voisi ne normaaleiksi mieltääkin.
Juuri olin tulossa tätä samaa asiaa kirjottamaan, mutta eihän ne eläimet sitä usko.🐒🙈🙉💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You tell me.
I tell you.
Hän ei pitänyt vainoista koska oli itse vainottu. Kannattaa muistaa että juutalaisia oli niin Bolševikit luomassa kommunismia kuin kapitalismia. Siksi on sanonta "kun on kaksi juutalaista on myös kolme mielipidettä".
Pointti on siinä että TÄNÄ PÄIVÄNÄ antisemitismin osana käytetään Marxilaisuutta äärioikeiston propagandana. Viimeksi se johti toiseen maailmansotaan....
Plaa plaa nadsi.
Näitä lisää. Liian moni vähemmistöön kuuluva kokee edelleen pilkkaa vainoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä ihan oikeasti, että joku pervo-oksetus Pride liittyy mitenkään tasa-arvoon?
Vierailija kirjoitti:
Mitä "vähemmistöjä" tarkoitat?
Ai kun ihminen itse päättää hypätä esim. transjunaan, niin siitä tulee "vähemmistöä", lol.
Vähemmistöön synnytään, ihan kuin sukupuileenkin, se ei ole mikään valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä ihan oikeasti, että joku pervo-oksetus Pride liittyy mitenkään tasa-arvoon?
Luulen. Se liittyy juuri siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun ihminen itse päättää hypätä esim. transjunaan, niin siitä tulee "vähemmistöä", lol.Vähemmistöön synnytään, ihan kuin sukupuileenkin, se ei ole mikään valinta.
Ihan syntymästä saakka olleisiin vähemmistöihin, joita nimitellään, tönitään, uhkaillaan.
Maskussa liputetaan koko viikko pride-lipuilla paitsi tänään.
Siis kunnantalolla 4 lippua. Tosin ne on revitty 2 kertaa pois ja poltettu.
Eiköhän luonto ansaitsisi tänään kaiken liputuksen ja huomion, jos tänään on kerta Suomen luonnon päivä.
Tuttia imevät vaippoihin pukeutuvat pervomiehet ja ransut voisi edes yhtenä päivänä kunnioittaa muita ja pitää irvokkaat kulkueensa poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun ihminen itse päättää hypätä esim. transjunaan, niin siitä tulee "vähemmistöä", lol.Vähemmistöön synnytään, ihan kuin sukupuileenkin, se ei ole mikään valinta.
Ihan syntymästä saakka olleisiin vähemmistöihin, joita nimitellään, tönitään, uhkaillaan.
Mitähän tämmöiset "vähemmistöt" mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Koko vuosi tuntuu olevan yhtä prideä.
Joo. Tosi noloa..
Vierailija kirjoitti:
Joo, kävin Turussa ja kun alkoi homolippuja näkymään, käännyin takas, menin heteroystävällisemmälle seudulle kauppaan tekemään viikonloppuostokset.
Hyvä, täällä ei kaltaisiasi kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän luonto ansaitsisi tänään kaiken liputuksen ja huomion, jos tänään on kerta Suomen luonnon päivä.
Tuttia imevät vaippoihin pukeutuvat pervomiehet ja ransut voisi edes yhtenä päivänä kunnioittaa muita ja pitää irvokkaat kulkueensa poissa.
Mene mukaan vaan, niin helpottaa. 🌈🥳🌈
Vierailija kirjoitti:
Heteropatriarkaattinen normatiivi.
Jokin siinä nyt hiertää suuresti. Kumottaiskos samalla jotain muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs kulkue nyt ja missä?
Pridekulkue Turuus. Sateenkaarityyppejä.
Joo näin ne oli rumia ihmisiä jotka ei kiinnosta vastakkaista sukupuolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämmöiset "vähemmistöt" mahtaa olla?
Mielikuvituksella pääsee etenemään yllättävän pitkälle nykyään.
eri. tehkööt makuuhuoneessaan mitä haluaa mutta vattuakos seksuaalisuuntautumistaan joka paikassa julistaa.