Mikä pridepäivä on taas?
Tuntuu et koko kesä- ja heinäkuu oli yhtä pridekuukautta. Mikä pridepäivä nyt on? Kulkue meni keskustassa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lisää. Liian moni vähemmistöön kuuluva kokee edelleen pilkkaa vainoa jne.
Luuletko sä ihan oikeasti, että joku pervo-oksetus Pride liittyy mitenkään tasa-arvoon?
Sehän on koko nykyPriden ydin: pervonormatiivisuus. Halutaan tehdä perversioista täysin tavanomaisia, harmittomia, vaarattomia ja lapillekkin sopivia. Sehän on vaan sitä ihan seksuaalista monimuotoisuutta ja sateenkaaren upeaa kirjoa. Eihän kukaan päätä omaa seksuaalisuuttaan!
Vierailija kirjoitti:
Pride 🤮🤮🤮
Pervoshame
Tästä tuleekin mieleeni, että Päivi Räsäsen oikeusjuttu tulee hovioikeuden käsittelyyn ensi viikolla.
Rukoillaan, että Päivi saa vapauttavan tuomion, taas.
Poliisihan totesi Päivin jo syyttömäksi, samoin käräjäoikeus.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän luonto ansaitsisi tänään kaiken liputuksen ja huomion, jos tänään on kerta Suomen luonnon päivä.
Tuttia imevät vaippoihin pukeutuvat pervomiehet ja ransut voisi edes yhtenä päivänä kunnioittaa muita ja pitää irvokkaat kulkueensa poissa.
Mene mukaan vaan, niin helpottaa. 🌈🥳🌈
Ei näytä helpttoavan, kun jatkuvasti näyttää tulevan esiin vain uusia vähemmistöjä ja pervo-ongelmia näille tietyille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä ihan oikeasti, että joku pervo-oksetus Pride liittyy mitenkään tasa-arvoon?
Sehän on koko nykyPriden ydin: pervonormatiivisuus. Halutaan tehdä perversioista täysin tavanomaisia, harmittomia, vaarattomia ja lapillekkin sopivia. Sehän on vaan sitä ihan seksuaalista monimuotoisuutta ja sateenkaaren upeaa kirjoa. Eihän kukaan päätä omaa seksuaalisuuttaan!
Lapsellista huomionkipeyttähän tuo touhu enimmäkseen on,
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuleekin mieleeni, että Päivi Räsäsen oikeusjuttu tulee hovioikeuden käsittelyyn ensi viikolla.
Ja Ruotsissa ja Sveitsissähän vastaavissa oikeudenkäynneissä on tullut vapauttavat tuomiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ruotsissa ja Sveitsissähän vastaavissa oikeudenkäynneissä on tullut vapauttavat tuomiot.
Ja oliko se nyt Itävallassa vai missä, jossa oli tehty jostakin henkilöstä samanlainen rikosilmoitus kuin Räsäsestä Suomessa, mutta siellä syyttäjä ei edes nostanut syytettä.
Hän ei uskonut, että asiasta tulisi langettavaa tuomiota, kun ei siitä tullut tuomiota Ruotsissa ja Sveitsissäkään,
joten miksi vaivautua. Fiksu valtionsyyttäjä siellä.
Seksuaalisen tasa-arvoajattelun ydin on erilaisten seksuaalisten käyttäytymistapojen edistämisessä. Näkemys, että heteropatriarkaalinen sorto perustuu TUKAHDUTTAMISEEN ja siten mielettömän mykän kärsimyksen tuottoon tämän yhdenmukaistamispaineen (heteronormi) kautta. KUn loogisesti edetään sukupuolisuudenkirjon tuotantoprosessissa, päädytään siihen että heteroudesta halutaan eroon KAIKEN MUUN kirjon kustannuksella.
Tätä Pride ajaa. Kuvitelmana parempi yhteiskunta ja maailma. Myös lapsille ja nuorille. Seksityön normalisointi kuuluu mukaan utopiaan, jossa vain molempien nautinto ratkaisee. Seksuaalimoraalia ei saa tässä maailmassa olla, sillä sehän eriarvoistaa. Eihän se silloin käy.
Vierailija kirjoitti:
Päivi-ressukalla on lehtitietojen mukaan Jumalan ukkoseniskun kipu nyt selässään. Iskias vaivaa. Kyllä se Jumala on sitten ilkeä, kun koettelee uljasta soturitarta :( Hyi, Jumala, etkö häpeä!
Turussa on Ruotsalaisen teatterin lipputangoissa homoliput, vaikka pitäisi liputtaa Suomen lipulla, koska on Suomen luonnon päivä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, tuli väärä linkki. Tässä oikea:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista huomionkipeyttähän tuo touhu enimmäkseen on,
Niin tämä Päivi Räsäsen homoranttaus ollut viimeiset 30 vuotta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "vähemmistöjä" tarkoitat?
Ai kun ihminen itse päättää hypätä esim. transjunaan, niin siitä tulee "vähemmistöä", lol.Vähemmistöön synnytään, ihan kuin sukupuileenkin, se ei ole mikään valinta.
Ihan syntymästä saakka olleisiin vähemmistöihin, joita nimitellään, tönitään, uhkaillaan.
Kuule ei synnytä vaan se on kehityshäiriö jonka taustalla usein vaikeita lapsuuskokemuksia
Kaikilla homoseksuaalimiehillä tuntuu olleen vaikea tai ainakin etäinen isäsuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun ihminen itse päättää hypätä esim. transjunaan, niin siitä tulee "vähemmistöä", lol.Vähemmistöön synnytään, ihan kuin sukupuileenkin, se ei ole mikään valinta.
Ihan syntymästä saakka olleisiin vähemmistöihin, joita nimitellään, tönitään, uhkaillaan.
Kuule ei synnytä vaan se on kehityshäiriö jonka taustalla usein vaikeita lapsuuskokemuksia
Nyt puhut Persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla homoseksuaalimiehillä tuntuu olleen vaikea tai ainakin etäinen isäsuhde.
Nyt voitaisiinkin jutella poikaporukan keskushahmosta, Jeesuksesta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se marxistinen mentaliteetti siinä takana. He ovat uhriryhmä. Te olette sortajaryhmä, ja teidän hetoronormatiivinen maailmanne täytyy kumota.
Heteropatriarkaattinen normatiivi.
Jokin siinä nyt hiertää suuresti. Kumottaiskos samalla jotain muutakin?
He haluavat kumota valkoisen rodun myöskin.
Mitä luulet että siitä seuraa, kun sovellat marxilaista uhriryhmä-sortajaryhmä mentaliteettia rotukysymyksiin? Tasa-arvoa? Todellako? Pyrkivätkö marxilaiset tasa-arvoon kapitalistien kanssa? No eivät, vaan vallankumoukseen heitä vastaan. Se on ihan yhdentekevää ovatko he siitä itse tietoisia vai eivät. Nämä ajatukset elävät ihan omaa eläämänsä, koska ihmiset haluavat luovuttaa vapaantahtonsa niille jostain käsittämättöstä syystä.
No kirjoitetaan pakko tähän nyt sitten oma mielipide tai katsotaan nyt kauanko tämä edes pysyy.
Sitä että kaikki ihmiset on samanarvoisia riippumatta mistä taustasta tulee. Se ei ole kuitenkaan ollenkaan sama asia kuin kannattaa tragedia josta on varsinkin viimeaikoina tullut politisoitunut liike. En voi mitenkään kannattaa sateenkaarilippua koska se kannattaa se liittyy prideen ja prinsessa on tullut tällainen sanelevat liike joko olet meidän puolella tai meitä vastaan.
Minulla luterilaisena tuolla sateenkaarella on vähän erilainen merkitys kaikille sateenkaarella saa olla sellainen merkitys kuin itse parhaaksi näkevät ja minulla ei ole mitään sitä vastaan tämä onkin länsimainen vapaa yhteiskunta mihin mahtuu kaikenlaisia näkemyksiä elämänarvoja mielipiteitä ja niin edelleen.
Minä en muutenkaan ymmärrä sitä ei kukaan määrittele minua heterona kun minä tulen ystävälleni vastaan minua ei kutsuta hei hetero samalla tavalla minulla on ystäviä jotka ovat heteroita tai mitä tahansa ovatkaan näillä ystävillä on oma nimi jolla minä kutsun heitä minä kutsun sitä heidän omalla nimellä.
Maria O. kirjoitti:
Turussa on Ruotsalaisen teatterin lipputangoissa homoliput, vaikka pitäisi liputtaa Suomen lipulla, koska on Suomen luonnon päivä.
Pitäisikö ne käydä kiskaisemassa alas vai onko ne varmuuden vuoksi naulattu lipputankoon??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä halvennetaan niitä vähemmistöön kuuluvia, joilla oli onnellinen ja turvallinen lapsuus.