Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOT KESKIVIIKKONA 20.12.+++

20.12.2006 |

Huomenta!!

Eipä näytä vielä pinoa tälle päivälle olevan, joten tässäpä tämä!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Paljon vauvaliimaan ja tarrasukkia. Maailman parhaan joululahjan saitte. Pidä juna asemalla-hyppään kyytiin viimeistään tapaninpäivänä!!

Tässä tämä palstailutauko sitten on.. Oon käyny kuitenkin taustailemassa ja lukemassa teidän kuulumisia. Yritän kuitenkin hillitä hieman, jotta ei tulis sitten niin paljon " kuviteltua" mahdollisia oireita. Onnistuuko? En tiiä..

Flunssa on edelleen päällä aivan uskomattoman äkäisenä. Kurkku on öisin hirveen kipee ja aamulla kun herää, niin tulee kauheita yskänpuuskia ja kurkusta irtoaa oikein kunnolla kuivunutta räkää.. No, ehkä te ette halua kuulla.. Mut siis kuumetta ei kuitenkaan ole. Kuumaa glögiä täällä nyt naukkailen, jospa se hieman auttais..

Eilen kävin shoppailemassa viimeiset joululahjat ja kohta alan niitä paketoimaan.. Ihanaa! Se on kaikkein parasta.

Kp:t nyt siis 24 (kai?) ja ajattelin kyllä jo aattoaamuna testata.. Ois ihanaa saada samanlainen lahja, kuin Niinalla!!

-Saikku-

Vierailija
2/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon onnea sinulle, voisiko parempaa joululahjaan saadakaan. Aivan ihana uutinen!!!

Otahan meitä muita mukaan jouluiseen plussajunaan =)

Maitikalle tsemppiä clomikiertoon, tässä kierrossa tärppää niinkuin itse sanoit!

S-k:lle, Katalle, Hannahille, Mewelle ja Dizkulle piinailuun jaksamista ja plussa onnea.. Jännään teidän kanssa!+++++

Nuutille onnea oviksen metsästukseen!

Lisbetillä oli ihania neuvolauutisisia, varmasti on liikuttava hetki kuunnelle vauvan sydänäänet ekaa kertaa.

Margelle halit, koitahan jaksaa. Ei ole helppoa tää kun tuntuu et kaikki muut saa vauvoja vaan itse ei vaikka kuinka haluais. Täällä onneks saa ihanaa vertaistukea!

Pariisitar, jaksoitko siivota? minunki pitäis.. Laiskottaa.. ;)

jouluisia halauksia kaikille

hermione

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..piti kysellä sellaista, kun mulle soitettiin kaks päivää ennen reissua, et saisin oman alani (siis mitä opiskelen) sijaisuuden kesäkuun loppuun asti tammikuun puolesta välistä ja itse asiassa otinkin sen paikan vastaan, niin, että entä, jos en saakaan töitä sitten heinäkuun alusta mistään ja olenkin raskaana ja työtön, niin saanko huonompaa äitiyspäivärahaa, kun niin, että jäisin äippälomalle töistä?!? Olikohan sekavaa.. Osaisko joku vastata? Mulle lupailtiin kyllä vähän, et saisin tän nykyisen paikkani sitten takaisin, mut varmahan, ei ole kuin epävarmaa.. Ja ottaako ne mua takaisin, jos olen raskaana ja joudun sitten pian jo siellä taas lopettamaan.. Sekavia pohdintoja.. APUA!

Vierailija
4/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille - Buuffa, Dizku, Nuutti, hapö, hannnah, mewe, pariisitar, marge, maitikka, saikku ja hermione - onnitteluista!!!! Edelleen on epätodellinen olo, ja välillä aina tulee vaan mieleen, että tässä nyt ollaan raskaana... Vessassa kyttään joka kerta, ettei vaan kuitenkin näy tätiä. Tänä aamuna oli aika huono olo, bussissa en pystynyt lukemaan niin kuin yleensä pystyn. Lisäksi eteen istui mies, joka haisi meetvurstilta, ja se ällötti kamalasti. Taitaa siellä masussa siis joku olla...

Piti muuten laittaa vielä, että mitä tehtiin eri tavalla tällä kertaa. Sen voi tiivistää kolmeen kohtaan: ensinnäkin oli melko kiire, eikä ehtinyt stressaamaan tai ajattelemaankaan kauheesti vauva-asiaa. Kiire vaikutti myös siihen, että pupultiin vain noin kahden-kolmen päivän välein, myös silloin kuin oletin oviksen olevan (ei vaan nähty useammin!). Sitten vielä söin minäkin niin monen muun tavoin ensimmäistä kuukautta niitä Multitabsin raskausvitamiineja. Niissä taitaa olla jotain taikaa!

Saikku alkaa piinailla, peukutan, että saatte tosiaan myös tällaisen lahjan! *bdbdbd* Noista työ- ja rahajutuista olen valitettavasti ihan pihalla, toivottavasti joku muu osaa auttaa!

Hermionelle siivousintoa! Mikäs on kiertotilanteesi? Plussajunaan mukaan vain!

Maitikalle tärppionnea! Jospa joulunajan taika avittaisi teidänkin vauva-asiaa!

s-k: mikäs on tilanne? Tuliko ilkeä täti vai lähdetkö mukaan o-puolelle (hui kuinka pelottavaa!)? *bdbdbd* Jaksamista lopputyön kanssa myös, on varmasti rasittavaa. Onneksi minun ei tarvitse ajatella sitä asiaa vielä ainakaan vuoteen ;)

Dizkulla jännät paikat, toivottavasti sinne tulee myös jouluplussa!

Sara-Maria lähtee joulunviettoon, ihanaa, lämmintä (kirjaimellisesti) joulua sinulle ja miehellesi! En muista, mikä kierron vaihe, teillä oli menossa, mutta pupuiluhan on aina hyvästä, pupuilkaahan siis ahkerasti!

Kata: mikä on tilanne? Ootko testaillu vai odotatko sinne aattoon?

Nuutti: onnea oviksenmetsästykseen ja joulupupuiluun!

Hapö: kiireen keskellä pupuilu toimi meillä, toivottavasti teilläkin... Tärppionnea!

Hannnahin masuoireet kuulostaa lupaavilta. Millos meinaat testata? *bdbdbd*

mewe: mikä tilanne on nyt? Toivottavasti täti ymmärtää pysyä poissa ja pääset mukaan plussajunaan!

Lisbet: ihania neuvolauutisia! Rauhallista joulua teille!

marge: voi että, toivottavasti nyt tää joulu kumminkin tekisi taikansa, ja ei tarviis niitä clomeja ollenkaan aloittaa! *bdbdbdbd* Piristäviä tuulia sinne suuntaan :)

Käyn täällä vielä perjantaiaamupäivään saakka kuikuilemassa, sitten tuleekin reilun viikon palstatauko joulun takia. Joten testailkaahan nyt jo perjantaina niitä plussia!!! Haluan tietää tiedän plussailuista ennen joulunviettoon siirtymistä!

Niina, rv 4+2 (iiik, ensimmäistä kertaa)

Vierailija
5/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niina: mä aattelin et testailisin vasta ennen uutta vuotta. mulla kun on tosiaan noi pari edellistä kiertoo ollu niin pitkiä, et en aio turhan aikaisin hätiköidä.

hannnah kp 29/40-56/(?)

Vierailija
6/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips!

Täällä edelleen piinailen!!! :) HAH tätiä ei ole ainakaan vielä näkynyt...! *Äkkiä koputan puuta* :)

Pissattaa niin koko ajan että voisin istua kaiket päivät vessassa! Joutuu kesken töittenkin yht äkkiä melki juosta vessaan... :)

ja nälkä! Kyllä tällä tytöllä näköjään riittää tota ruokahalua!

Mutta edelleen miinusta pukkaa, aamulla viimeks testasin.....

tarvii vaan toivoo ja yrittää karkottaa tätiä pois! Mutta nyt rauhotun tv:n viereen ja LÖHÖILEN!

Vierailija
7/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille ja lämpimät onnittelut Niinalle!

Käyn nopeasti vain ilmoittautumassa, tulin juuri kotiin muutaman päivän lomalta Marrakechista... Oli kyllä aivan ihanaa, aurinkoista ja eksoottista, ja ihanaa ruokaa, ja hammamissakin kävin hieronnassa ja kuorinnassa kokonaista kaksi kertaa...

Hyvin tehosi stressiin ja sain vauvakuumeenkin vähän taka-alalle, mitä nyt tuli mieleen kun näin haikaroita siellä! Josko niillä olis ollut meidän vauvat nokassa? (Niitä oli niin paljon siellä että varmasti riittäisi kaikille ensikoille).

Vierailija
8/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä äsken juuri kirjoittelin, että tätiä ei näy, mutta.....

....taidan silti joutua toteamaan, että sieltä hän se saapuilee.

Tuntuu vain jännää vihlontaa vatsan sivuilla, niinkuin umpisuolen kohdalta " vetelee" ???!!

Saapi nähdä mitä tästä nyt kehkeytyy, kun tosiaan negaa on vain näytelly.. Mutta näkyiskö silti testissä negana kun tulee menkat ja silti olisi raskaana!!??

Äh taidan lopettaa tähän tämän piinailun :(

Vierailija
9/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Tänään oli eka neuvolakäynti ja aikaa siellä meni ruhtinaalliset tunti ja vartti! Monet on sanonu ettei ekalla käynnillä mene kun vartti aikaa, vaan mulla ainakin meni sit kauemmin! Neuvolan täti halusi ihan ekaks pissanäytteen ja sitten se kyseli kaikenlaista, otti verikokeita ja mittasi verenpaineet, sekä antoi ison pinkan lippusia ja lappusia ja lomakkeita täyteltäviksi. Verenpaineet oli ok, pissanäyte puhdas ja hempparitkin 120, saa nyt nähdä sit milloin pitää aloittaa rautalisän käyttö jos tuosta alkaa laskemaan. Koko neuvolakäynnin h-hetki oli kun kuunneltiin pikkuisen sydänäänet ja ne kuuluikin tosi hyvin! Meinasi itku päästä kun kuuli että siellä se pikkuisen sydän jyskyttää (160krt/min), tuli tosi hyvä olo kun sai konkreettisen varmistuksen siihen että pienellä on kaikki hyvin! Tammikuussa sitten niskapoimu-ultraan ja seuraava neuvola on 31.1. Mies ei ollut mukana neuvolassa, mutta häntä selkeästi harmitti jälkeen päin kun ei lähtenyt mukaan, koska ei nyt kuullut niitä sydänääniä. Mutta ultraan sitten on kyllä innolla lähdössä mukaan! Että tämmöistä tänne! :)

T:Titi-uu rv9+3[/color]

Vierailija
10/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Onnea Niinalle plussasta! Haluaa myös lisää plussauutisia!

[b]Sara-Maria[/b]: Voit päivitellä mun lasketun ajan uudestaan, neuvolan täti oli laskenut että se olis 22.7.2007. Vaan voihan se vielä muuttua ultran jälkeenkin... Tuskin kuitenkaan monella päivällä enää heittelee kun kierto on kuitenkin ollut suht säännöllinen. Mut kuitenkin.

[b]PLUSSAONNEA KAIKILLE JA MYÖSKIN HYVÄÄ JOULUA!!![/b][/color]

Vierailija
11/11 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti vastailen Niinalle että mun kierto on nyt 22/28-32. Laskin just noi päivät ekaa kertaa koko kierron aikana. Olen yrittänyt olla stressaamatta miettimällä joka päivä et moneskohan päivä tänään...?=)

Pakko kyllä kohta alkaa jännäileen, odottelen kyllä testaamista uuteen vuoteen asti jos ei menkkoja näy sitä ennen.

Cerise, en ole tainnut aikaisemmin sulle sanoakaan että tervetuloa lämpimästi enskojen pariin. Taidat olla aika uusi kuumeilija?

Toivottavasti ei pitkään tarvitsisi täällä " roikkua" , vaikka tosi ihanaa porukkaa täällä on =)

Kaikille meille paljon plussaonnea!!!!!

Nyt saunaan,

hermione