Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ammatissa lähdetään töihin kuuden jälkeen heti?

Vierailija
26.08.2023 |

T aamuvirkku.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajat.

Eivät he yleensä mene aamuvuoroon. klo 6.

Vaan heidän aamuvuoronda alkaa klo 07.00

Silloin yöhoitaja / yöhoitajat antavat raportin, osaton eli potilaiden tilanteesta.

Yleensä jos työvuoro alkaa klo 7, on syytä lähteä kotoa hyvissä ajoin ennen sitä.

Paitsi nykynuoriso, heille kun sukupuolikin on fluidi, niin ajankulku on myös, tullaan ja mennään miten sattuu. Me muut joudumme siis lähtemään aiemmin.

Aikoinaan asuin Vantaalla, bussilla Helsinkiin kesti yli 40min.

Nykyään asun kehyskunnassa, työmatka 45min autolla. Kävelyineen, pukemisineen yms tunti heilahtaa helpolla.

T. Hoitsu

Vierailija
22/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuotantojohtaja, lähden ajamaan töihin 5.40 jotta ehdin seiskaksi töihin.

Vaimo on sairaanhoitaja, hän lähtee 5.20 jotta ehtii viedä lapset päiväkotiin ennen töihin menoa ja saadakseen parkkipaikan Meilahdessa.

Jos lähtee myöhemmin, ei parkkipaikkaa saa, myöhästyy töistä ja saa varoituksen. Toki on myös mahdollista maksaa kadunvarsipaikka itse, noin 20-30€/vrk tjtn..

Kotona ollaan sitten 16-16.30.

Ei työnteossa ole kauheasti järkeä, ollaan ihan vakavissaan mietitty työttömäksi ryhtymistä.

Eikö vaimolle löydy sairaanhoitajan työpaikkaa jotain järkevämmästä kohteesta? Jos vaikka muuttaisitte lähemmäs sinun työpaikkaa ja vaimo etsii työn siitä läheltä. Helppo homma ennen lasten kouluikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin päiväjakeluun valmistautuminen aloitetaan aikaisin aamusta. Tosin pelkkään sisätyöhön voi olla hankala päästä, vaan pitää olla valmis myös jakelemaan.

Vierailija
24/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa mennä töihin noin aikaisin. Minä lähden kävellen töihin klo n.8.20, töissä olen klo 8.30. Mies lähtee kävellen töihin n.8.50 ja on työpaikalla n.10 minuutin kuluttua.

Lasten päiväkoti ja koulu ovat samassa tai viereisessä korttelissa.

Vierailija
25/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rekkakuski lähtee ajelemaan 5-6 aikoihin.

Vierailija
26/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuotantojohtaja, lähden ajamaan töihin 5.40 jotta ehdin seiskaksi töihin.

Vaimo on sairaanhoitaja, hän lähtee 5.20 jotta ehtii viedä lapset päiväkotiin ennen töihin menoa ja saadakseen parkkipaikan Meilahdessa.

Jos lähtee myöhemmin, ei parkkipaikkaa saa, myöhästyy töistä ja saa varoituksen. Toki on myös mahdollista maksaa kadunvarsipaikka itse, noin 20-30€/vrk tjtn..

Kotona ollaan sitten 16-16.30.

Ei työnteossa ole kauheasti järkeä, ollaan ihan vakavissaan mietitty työttömäksi ryhtymistä.

Missä korvessa oikein asustelette? Olen ollut Meilahdessa töissä ja silloin asuin Topeliuksenkadulla. Lyhyt kävelymatka.

Vierailija
27/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikissa duunariammateissa työpäivä (tai aamupvuoro) alkaa klo 6 tai 7, jollei jo aiemmin. 

Vierailija
28/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa joskus aamuvuoro klo 5,(-päättyy klo 13). Joskus vuoro on 6-14 tai 7-15. Iltavuoro 14 tai 15 ja siitä eteenpäin kahdeksan tuntia. Ja joku tulee nillittämään, että kahdeksan tuntia vuoro, joo, pekkaset käytössä.

Vierailija
29/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa sairaaloiden ja vanhustenkeskusten keittiöissä ensimmäisten vuorojen työt alkaa 6 tai sen jälkeen.