Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimarannat joilla ei ole pukukoppeja

Vierailija
25.08.2023 |

Miten niillä on tarkoitus vaihtaa märät uikkarit kuiviin vaatteisiin? Vai onko tarkoitus että märkinä mennään kotiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei siellä ole koppeja, niin se ei ole virallinen uimaranta. Se on sun asiasi miten hoidat homman, jos menet mille tahansa epäviralliselle rannalle uimaan.

Vierailija
2/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin nähnyt nuorten naisten vaihtavan vaatteita läheisessä männikössä. En itse niin uimisesta välitä, mutta onhan rannalla muutakin tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei siellä ole koppeja, niin se ei ole virallinen uimaranta. Se on sun asiasi miten hoidat homman, jos menet mille tahansa epäviralliselle rannalle uimaan.

Kyllä on virallinen uimaranta, kaupunki ylläpitää laituria ja ilmoittaa rannasta ja sen veden tilanteesta nettisivuillaan. Ja kyselenkin nyt että miten muut tämän hoitavat, jos joku vaikka osaisi antaa sopivan käyttökelpoisen vinkin.

Vierailija
4/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskaan, sellainen väljä rantamekko jonka sisällä mahtuu vaihtamaan. Mies tai likkakaveri pyyhetelineenä edessä. Onhan noita kopittomia rantoja. Eikä kopit aina semmosia mihin voi edes mennä.

Vierailija
5/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskaan, sellainen väljä rantamekko jonka sisällä mahtuu vaihtamaan. Mies tai likkakaveri pyyhetelineenä edessä. Onhan noita kopittomia rantoja. Eikä kopit aina semmosia mihin voi edes mennä.

Kiitos. Toivoisin voivani käyttää rantaa myös kesämekkokauden vaihtuessa kirpeisiin syysaamuihin. Ehkä mies tulisi mukaan. Ja ehkä siellä olisi aikaisin syysaamuina vähemmän väkeäkin.

Vierailija
6/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla trolli! Ei kai kukaan aikuinen kysy, miten vaatteet vaihdetaan?

Mä en koskaan käy pukukopissa, vaikka sellainen rannalla olisikin. Tai mihinkään pusikkoon lähde, siihen rannan takareunaan vaan. Joko mulla on bikinit ja väljä mekko, mekko päälle, bikinit pois ja alkkarit jalkaan, jos viitsii/on pyörällä liikkeellä. Tai sit kiedon pyyhkeen löyhästi ympärilleni, ja kiemurtelen siinä uikkarit tai bikinit pois, alkkarit tilalle ja paita päälle, siis pyyhkeen päälle asti. Vedetään pyyhe alta pois ja vedetään sortsit jalkaan. Ei siihen mitään miestä tai ystävää pyyhetelineeksi kaivata.

Vierailija
7/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän täytyy olla trolli! Ei kai kukaan aikuinen kysy, miten vaatteet vaihdetaan?

Miksi luulet että kaikilla on runsaasti kokemista julkisista uimarannoista?

Vierailija
8/8 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku uusavuton pässi.