Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden haastattelussa nainen jota hakataan ja lapsia myös - miksi ei lähde suhteesta?

Vierailija
20.12.2006 |

Lapset kärsii ja nainen jatkaa suhdetta väkivaltaisen miehen kanssa. Onko aivot hakattu tohjoksi?

Lapsella oppimisvaikeuksia ja kaikki kävelevät pitkin seiniä. Jatkaa senkin uhalla vaikka kävisi kuin Paulalle.

Jos lähipiirissäsi on tällainen tapaus tee lastensuojeluilmoitus. Mielestäni jutun toimittajan tulisi tehdä lastensuojeluilmoitus. Aion lähettää hänelle asiasta sähköpostia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun kysellessä tilanteesta.... :( Tuohtuneena sitten selitti, miten hänen ex-miehensä ja tämän uusi naisystävä ovat niin luusereita, että tekivät hänestä ilmoituksen sossuun, ei siis tajunnut että kyseessä ei ollut vittumainen ex vaan huolestunut ystävä. En minä, mutta eräs toinen kaverimme joka tietää tilanteen.

-22-

Vierailija
22/25 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nurinkuriselta kuin kuulostaakin. Yleensähän perheväkivaltaa peitellään viimeiseen saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina näistä lyömisistä voi kai ilmoittaa POLIISILLE eikä vain lastensuojeluun. Pahoinpitely ei ole asianomistajarikos.

Vierailija
24/25 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjatkaan hakatut ystävät turvakotiin. Siellä siirtyvät ammattilaisten hoitoon, ja jatkotoimenpiteet asianmukaiset: naista siellä ei voida väkisin pitää, mutta jos lapset vaarassa väkivallan takia -ei päästetä kotiin ( eli lastensuojelu puuttuu).

t. alalla

Vierailija
25/25 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut turvakodin numeron, jopa tarjoutunut soittamaan sinne hänen puolestaan. Olen tarjoutunut pakkaamaan tavarat ja viemään heidät sinne. Olen antanut turvakodin osoitteen, että voivat mennä itse. Olen sanonut, että soita vaikka keskellä yötä ja vien sinut sinne. Mutta ystäväni kieltäytyy. Miten minä hänet sinne turvakotiin vien, kannanko ystäväni ja lauman lapsia kainalossani väkisin? Vai annanko unilääkettä ja vien heidät sinne kun he nukkuvat? Kerro, oi alalla oleva fiksu ihminen, miten saan ohjattua ystäväni sinne turvakotiin kun hän ei suostu edes ajattelemaan sitä yhtenä vaihtoehtona?

-22-

Vierailija:

ohjatkaan hakatut ystävät turvakotiin. Siellä siirtyvät ammattilaisten hoitoon, ja jatkotoimenpiteet asianmukaiset: naista siellä ei voida väkisin pitää, mutta jos lapset vaarassa väkivallan takia -ei päästetä kotiin ( eli lastensuojelu puuttuu).

t. alalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi