SYYSMUORISO04 ynnä keksiviikko
Kommentit (26)
Mul on väsymys,tekee mieli napostella ihan mitä vaan!!!Ärsyttää!!!
Voi ku mies ois kotona,ei millää jaksas iltatouhuja!
Poika suihkussa,mä käyn kattoo salkkareita ja typy ei kestä sitä vaan alkaa heti tehä tuhmia.,äiti ei ikinä saisi istua sohavalla :-/
Ostettii miehen kans meille lahjaks pari Seinfeld boxii,ne on tosi tosi hauskoja!Nollaa aivot hyvin :-)
jatu
Tomeralle hyvää synttäriä!!!!
Tealle, meillä poikkeuksellisesti niin päin että pikkukakkonen paljon pienempi, 3900g kun eka oli 4285g. Tosin tämä tuli kyllä etuajassa, olis ollut saman kokoinen jos yhtä pitkälle olis mennyt.
Ripsivärinä Mary Kayn ripsari. Paras mun kokeilemistani, olen maisosten uhri ja melkein kaikkea on tullut kokeiltua. Mulla lyhyet ja tönköt ripset, tuo mary k taivuttaa ja se jättää siistin tasaisin jäljen. ostin kotimyynnistä (tupperwaretyyppisiltä meikkikutsuilta).
Jotain muutakin piti vielä sanoa, mutta unohdin jo.
kestoväsymys nostaa taas päätään, menen puuron keittoon jotta päästään taas yrittämään edes nukkumista...
äk
Muistin heti/vasta kun aloin lukea viestiäsi että sullahan oli synttärit tänään.
Ei vissiin kannata kovin pitkästi kirjoitella, kun en meinannu ees saada rekisteröidyttyä, kun oma nikki meni viirin (tai väärin).
Tomeralle synttärionnittelut! Oot kyllä ihan uskomaton tapaus, kun niin rauhallisesti suhtaudut kaikkeen.
Mersulle onnea ja peukkuja, että kaikki menis hyvin! Niin se elämä jännästi menee, nimimerkillä täti, jonka siskon raskaus kesti 6kk ja vauva oli kuitenki täysaikainen ;)
Miehellä ja esikoisella alkoi tänään joululoma. Aamulla kävivät riisipuurot vielä syömässä koululla. Sitte mies lähtiki ostoksille. Äsken palas. Nyt kattelee telkkaria. Mutta lahjat on kait nyt hankittuna. Muutenki on ihan hyvä tilanne. Mun pitäis vielä keittiötä raivata ja lattiat ja sauna on pesemättä, mutta ne onkin lähinnä miehen heiniä. Niin ja tuota pyykkiä toki riittää.
Omia kuulumisa taas lähinnä vaan, kun iniihinkin tuppaa tulemaan niin paljon virheitä, niin ei auta paljon muuta yrittää.
T@hti
Mersulle onnea masuasukista, paljon tarrasukkia pikkuiselle!
Tomeralle synttärionnittelut!
Olin tänään kaupungilla kaverini kanssa. Rauhassa istuttiin pikään kahvilassa juteltiin. Kivaa oli. Venla vaan rattaissa nukkui koko ajan. Veeti oli isin kanssa kotosalla. Ja ihme koti ei ollut sotkuinen. Mies oli keittiön kunnolla siivonnut.
Tealle piti myös sanoa että meillä Venla oli paljon pienenmpi kuin Veeti. Veeti oli syntyessään 4435g ja Venla 3360g. Ja minä pelkäsin koko raskauden ajan että tulee vielä isompi vauva kuin mitä Veeti oli.
Huomenna tulee siskoni poikansa kanssa heti aamusta kylään. Siskon poika on Veetiä puol vuotta vanhempi. Saas nähdä tappelevatko pojat taas keskenään. Molemmat kun aina halauvat saman lelun.
Veeti on mainoi kun halailee ja pussailee Venlaa jatkuvasti. Tänäänkin olen saanut näille kahdelle naureskella kun ovat niin söpöjä yhdessä. Veeti haluaa useasti päivässä pitää Venlaa sylissä ja laulaa tälle jotain omia laulujaan. Venla kyllä välillä hermostuu isoveljen rakkauden osoituksiin.
Huomenna ois ideana tehdä perusteellinen joulusiivous. Mies saa matot mennä tamppaamaan. Huomenna vois kuusenkin sisälle ottaa. Perjantaina ei ehdi kun silloin pitää kaikki loput jouluruoat käydä ostamassa ja mies haluaa vielä lapsukaisille jotain ostaa. Lapsille on kyllä ihan kamalasti lahjoja ja lisää tulee vielä jonkin verran sukulaisilta.
Nyt Venlalle iltamaito antamaan niin pääsee neiti nukkumaan.
Öttis, Veeti ja Venla
Onnea Mersu!!!!
Meillä rupeaa joulusiivous olemaan kohta valmis, no täytyy sitä vielä ennen aattoa kuitenkin imuroida, tiskata ym. mut siis suurimmat jutut on tehty. Mies jopa vaihto verhot olkkariin ku pyysin, sit siivottiin yks kaappi, vietiin turhaa tavaraa roskiin, pyykkiä on pesty 6 koneellista ja nyt on sisällä kosteaa ku saunassa... Lakanoita ja pyyhkeitä ku oli kertyny, lisäks pesin tyynyt kun ne oli niin tunkkaisia jo. Vielä pitäis ovet pyyhkiä ja sit siivota tästä tietokoneen luota mun koulupaperit, ja pistää kirjat laatikkoon kun en niihin vähään aikaan aio koskea :)
Koko päivän siivoamisesta mä sain palkaksi kipeät jalat ja kaks supistusta... joo, ei tämä vauva taida syntyä koskaan! On kyllä ollu tosi hiljainen, laskin kerran jo liikkeitäkin mut viidessä minuutissa tuli 10 liikettä niin toivottavasti kaikki on ok. Huomenna onkin taas neuvola.
Mulla on tänään synttärit, ja sen varjolla ihmiset lähettelee mulle viestejä, et paljon onnea... onko vauva jo syntyny??? Kun mehän ei sitten kerrota kenellekään kun tämä vauva syntyy.
Huomenna on Idan viimeinen päiväkotipäivä, kauhea raahaminen taas niissä tavaroissa. En uskaltanu tänään vielä tuoda kuriksia ym. ku ei sitä tiedä millanen keli huomenna on.
Äk:lle ja Enkelille jaksamisia pienten kanssa valvomiseen! Perässä tullaan, vaikka tietenkin toivon ettei tarttis kamalasti valvoa.
Mies kävi ostamassa kuusen (teko) tänään, ihan kivalta se näyttää. Huomenna tarttis vaan jotain koristeita hakea lisää, kun ei meillä ollu mitään. Kynttilät onneks löyty, Idalle riittäis kyllä varmaan ne pelkästään.
Joulupöydän ruuista oli juttua, me ostetaan kotiin kinkku, peruna- ja porkkanalaatikkoa, kalaa, silliä, erilaisia juustoja, punajuurisalaattia, sienisalaattia... Lipeäkalaa ei hankita, eikä maksa- ja lanttulaatikoita, mä en syö mitään laatikkoa eikä Idakaan, mies vaan noita kahta mitkä alussa mainitsin. Jouluaattona käydään kuitenkin molempien vanhempien luona syömässä et ei kotona edes niin paljon tarvita ruokaa. Riisipuuroa mies varmaan keittää ku kerta Idakin siitä tykkää, mä en niin siitä välitä.
Juu, poistun salkkareiden pariin ja sit suihkuun...
Petra, Ida ja vauva rv 39+5