SYYSMUORISO04 ynnä keksiviikko
Kommentit (26)
Taisteltiin tuossa välillä jo aamupuuron kanssa (äiti-Hellu 0-1). Onneksi on muumikeksejä - täytyyhän sitä ihmisen jotain syödä. Huoh.
Ihminen oli maanantaina sairaalassa vehnäaltistuksessa. Ihminen oli tajuttoman reipas ja sanoi vehnäpuurollekin vain " namnam" , kunhan sitä hoitajatäti syötti. Äitin tarjoamana puuro ei Ihmisen mielestä ole syötäväksi kelpaavaa, vaan se joko syljetään pois tahi ollaan suu niin nepparilla ettei lusikalla ole mitään jakoja sinne päinkään.
Luulin, että peli on yhdessä yössä selvä eikä vehnänautiskelun jälkeen tervettä päivää/etenkään yötä näy - mutta eipä tuo ole vaikuttanut mitenkään mihinkään. Olen ällikällä lyöty ja todella yllätetty. Ihanata, vaikka ei uskallakaan vielä tuulettaa. :)
Syksy on ollut aika rankka, kaikenlaista vaivaa alkaen maitoaltistus-korvatulehduksista kiertolaisflunssiin. Nyt näyttää vähän paremmalta ja Hellu taas nukkuukin mukavasti. Jihuu.
Tehtiin suuria päätöksiä miehen kanssa. Päätimme ettemme enempää lapsia tee. Hellun (joka on ihana - ei sillä) kanssa vauva-aika ja kaikki oli niin vaikeaa ja kauheaa, ettei kestä psyykkinen eikä fyysillinen (etenkään!) kunto enää moista. Olin hetken surullinen syntymättömistä sisaruksista, mutta parissa tunnissa toivuin... en minä oikeasti edes pidä vauvoista ja vapaampi&terveempi tulevaisuus jo alkoi houkutella. Oijjoi, jos jo pystyisi joskus käymäänkin jossain ja jos jo joskus riittäisi levännyttä aivoa asioitten tekemiseenkin, oijjoi!
Olimme tyytyväisiä päätöksemme. Hankkiuduin kaikista pikkuvaatteista eroon ja tarvikkeet saivat kyytiä ja kaukalokin saatiin myytyä naapuriin Hellun kaverin siskoa (" liskoa" , niinkuin Hellu odottaa sieltä naapurin tätin masusta tulevaksi) odottamaan. Ihanaa ja helpottavaa.
Elämä se sitten on jännää.
m, rv 7+ ja hellunen muumilaaksossa
Katoin et Mersu,nykysin harvinainen pinoilija, on alottanu päivän ja heti tuli mieleen et oisko jotain uutisia...Elämä on jännää :-)
jatu
Ja onnea Mersu!!!!!!!!!! Minä jostain syystä hyppäisin viestin loppuun kun selasin, että kuinkas pitkän viestin Mersu onkaan kirjoittanut. Ja tuo uutinen paljastui sitten ennen aikojaan;) Sitten pitikin tankata pariin kertaan viestin sisältö, että onko tässä joku ristiriita:)
T-P
Huonohko yö. Kolme herätystä (meille huono, kun ottaa huomioon omat unen karkailut), TAAS vaippa oli vuotanut aamulla puoli 5! Siitä suivaantuneena mietin tovin aikaa yöllä, millaisen valituksen laitan Muumi vaipoista. Ollaan käytetty niitä niin kauan kuin jaksan muistaa eikä juuri koskaan vuoda vaikka olis ihan täynnä aamulla. Nyt on viikon sisällä vuotanut 3 kertaa yöllä ja eilen päiväunien aikaan! Mutta tarkistin vähän netistä ja pussin kylkeä; mies lienee ostanut väärän koon. Siis samalle kilomäärälle mutta on olemassa maxi ja maxi+, joista jälkimmäisen oli mies nyt ostanut. Minä kun olen muutaman päivän ihmetellytkin,e ttä onkos Onni yhdessä yössä laihtunut niin, että vaippa tuntuu löysälle...
Öö, vihdoin 7.15 heräsin taas kovaan itkuun. Mies ryökäle oli TAAS jättänyt meidän makkarin oven kiinni. Ja kun Onni nukkuu ovi kiinni ja minä tulpat korvissa, niin eihän sitä heti kuule. Onni oli taas aukonut yökkärin ja ovikin oli auki, itki vaatekaapeillaan. Otin syliin ja ihme ja kumma, Onni suostui köllötteleen meidän sänkyyn eikä hermostunut edes, kun laitoin peittoa. (Yleensä siis potkii, itkee ja raivoaa) Makasi siinä reilu puoli tuntia, käänsi kylkeä minuun päin ja pani nukkumaan! Ja KUORSASI kiitettävästi mutta ei niin kovasti tai häiritsevästi kuin isänsä - sain kuitenkin torkuttua itsekin ja ysiltä sitten ylös.
Nyt alkaa muuten oikeasti tuleen paineita ja stressiä joulusta. Kun vähän niin kuin päivää ennen vietetään kotosalla sitä. Tai siis että kuusi laitetaan jo aatonaatto aamuna, normaalisti vasta iltasella (siis kotoani opittu perinne tai päähänpinttymä). Lanttulaatikko on tekemättä, lahjoja kaupassa jne jne...
Mutta jospa tästä nyt suoriutuis sitten hommiin.
T-P
melkeen itku pätkähti!
Niin mersumaisesti kirjoitettu wielä.!:)
Eilen tein kaks porkkanlodjua ja vähäks oli hyvää!Nam
Nyt se sit taitaa tulla,syksyn eka lenssu Hilmalle.
Henki haisee kurkkukipuiselle ja iha vihreää käkää.
Ei yhtää saa niistäå eikä puhua mistää terveysjutuista tai tyttö juoksee omaan huoneeseen." Mä en TYKKÄÄÄÄÄÄ"
Lunta tuli lisää mutta plussa keli..Eli taitaa sulaa!!Noh joulu se on musta joulukin.
Mä haluun vielä ikeaan ennen joulua.
Miehen siskolle ja anopille vois ostaa jotai sieltä.
Mun puhelin on ihan räjähtänyt.
Siinä on olevinaan hansfree päällä eikä pysty puhumaan
kuin kaiuttimen kautta koska eihä mulla mitää hansfreetä ole mailla halmeilla!!Hilma sitä on renkannut tai sit vetelee jo viimesiään.
Eipä noi kauan kestä,pari vuotta vanha!!!!
Nyt ulos
vähän laskee mäkeä kun pääsee
Hauskaa Päivää kaikille!!
Ramika ja Pirkot
Tänään tarhalle mennessä pyöri Leevi päässä:Jos Helsinki on hetkisen kaunis,kun on valkoinen maa,pian räntää sataa taas.Jos HElsinki on hetkisen kaunis,se unta on vaan,turhaa unelmaa!
Pitikö sitä lunta tulla päiväks,nyt saa taas loskassa kahlata?!!!
Yskittäkin ja limaa tulee..tuleekohan se päivä ikinä ku saa sanoo et on ihan terve!
Eilinen Itis onnistu ja ei!SAin nahkapsaappaat puolee hintaa :-) Mutta typy ei viihtyny,tahto vaa kävelee ja sit läks juoksee karkuu...Kotiin lähtiessä kannoin sitä ja se huus kurkkusuorana!Poika oli Muksulassa tunnin ja sit oli kyl nätisti.MEil on yhet kaverit joiden kans lahjat ostetaa mut sitä lahjaa ei saatu,mies oli väsyny ja ajatukset ihan jossain muualla!Olisin halunnu miehelleki jotain pientä ostaa(osti jo kameran et kummosia ei saa)mut eipä siin pystyny!Joululiinaki jäi saamatta!Nyt pitäs ehkä huomen ap:llä typyn kans Itikses pyörähtää mut kamala ajatuskin ku jos se ei pysy rattaissa ni ei sitä pysty yksin kävelyttää...ja kun ei viihy istumas ni yrittää vetää hyllyistä niin paljo tavaraa lattiale ku pystyy!.
Tepsu:Tule sitten kertomaan ultrakuulumiset.
LÄhdemme nyt lähikaupas käväsee jos taas jotain jouluruokia sais tuotua...
jatu
mersulle onnea!! huippu juttu! Kyllä elämä on sitten ihmeellistä ja ihanaa ;-)
hilmalle ja jatulle ainakin paranemista!
meillä yö oli ihan syvältä taas, vauva valvoi koko yön, nukkui ehkä pari h jossain välissä.... kahteen asti sinniteltiin meidän sängyssä, sit mies otti pojan ja tuli alakertaan syöttämään ja nukkumaan. vauva syö 2h välein!!! mä taisin päästä syyspojun kanssa helpolla kun sillä oli selkeä 4h rytmi alusta saakka. nyt ihan vaan oman jaksamiseni takia saa tuttelia ainakin yhdellä ruokailulla joka yö kunnes tää helpottaa. imettämiseen menee kuiteski aina se tunti röyhtäytyksineen ja mua viä sattuukin se touhu, ei hauskaa olla jatlkuvasti tissinä suussa vaan.
nyt aamulla mies vei syyspojan mummolaan että äiti saa päivällä edes levätä, ite lähti töihin parin tunnin unien jälkeen... Pikkulasten vanhemmillako muka rankkaa, pöh! Ei vaan.... ihanaa tämä silti on, vielä luotan että tämä vaihe menee ohi pian. Onneksi meille ei tule jouluna vieraita, saadaan olla vaikka yöpaidassa jos niin halutaan. Joulupäivänä mennään mun vanhemmille syömään, pääsee valmiiseen pöytään ja ei tarvi tehdä mitään. Oon aatellu siivota vasta to-pe ja varsinaiset laatikot ja jouluruoat haetaan kaupasta vasta lauantaina. Kuusi tulee sisälle myös vasta lauantaina. Tänä vuonna en todella tee ite mitään, kaikki ostetaan valmiina mitä saadaan ja onneksi kaikkea nykyään saakin. Lohen graavaan kyllä, se on pikkujuttu mutta muuten, laatiukot, rosolli ja muu tulee kaupasta.
Tänään ja huomenna illalla tulee vieraita vauvaa kattomaan ja lahjoja hakemaan. Sen verran on pakko jaksaa että suihkuun raahaudun ja pari pakettia käärin paperiin tänään. Onneksi se mummu otti taaperon, saan olla vaan ja syödä kun on nälkä. Perjantaina ajellaan itse kavereille lahjanjakoreisuulle. Muuta " pakollista" ei sit ole, loput lahjat saa mun puolesta jäädäkin kauppaan nyt tänä vuonna. Tulee se joulu vähemmälläkin hössötyksellä...
nyt aamupalalle, palaan!
äq silmissään tulitikut
Mersulle onnittelut! Minäkin aamusta tavasin aamusta viestiäsi muutamaan kertaan. :-D
Jatulle onnittelut uusista saappaista!
Äk, Sinin aikana kärsin myös kipeistä nänneistä. Onko sinulla pysynyt nännien iho ehjänä? Kun imetys oikein sattui, niin imetin aina välillä vuorokauden rintakumeilla. Sai risat nännit välillä vähän hengähtää ja toipua. Seuraavana päivänä oli sitten hieman inhimillisempää imettää ilman kumeja. Taisi tulla ihan tuttua juttua, mutta kerroinpahan vain. :-)
Kivaa yöllä tuli lisää lunta. Saapi nähdä kauanko pysyy.. :-/ Omaan napaan ei kuulu mitään olellista. Mies alkaa jo vähän pehmentyä lapsilukuasiassa. Saapi nähdä saanko joskus kokonaan miehen pään kääntymään! Toivossa on hyvä, mutta raskas elää.. ;-)
Lila75
Vaikkakin itse tällä hetkellä sitä mieltä, et ei koskaan koskaan enää vauvaa, kun oon niin poikki ja väsynyt ja toivon, et helpottais! Niin ja Mersu, hienoa, kun altistus menee hyvin! :)
Meilläkin taisteltiin aamupalan kanssa ja päivä ei ole ollut järin mukava. Mä oon herkällä päällä ja arki kahden lapsen kanssa ajoittain tosi stressaavaa. Ihana ois, kun ois joku auttelemassa. Välillä tilanteet on hankalia, kuten tänään nukutin Miniä partsille ja Nea rääky yhtäkkiä täysillä. Sit huomasin, et oli jättänyt sormet oven väliin, kaks sormea turvonnu ja mustelmilla.. Ja sit molemmat lapset rääky ja piti valita, et kumpi huutaa ja kuinka kauan... Onneks kaveri kävi kylässä ja leikki vähän Nean kanssa.
Äk. Voimia kohtalotoverilta. Tosin meillä ei yöt noin kamalia. Mut aika usein menee kahden tunnin syötöillä, poikkeuksiakin on. Mut nukutuksen KAMALIA. Nea nukahti aina siivosti syliin, mut Mini raivoaa yliväsyneenä, pitää kantaa, taputtaa, vatkata ja hyssyttää, välillä maitoa ja tuttia ja sit menee ilmaa mahaan. Tähän voi mennä yli tunti, sit nukkuu hetken ja sama alusta.. Ja mä väännän jo itkua, kun haluisin vaan nukkua. Kun vielä takana uneton raskausaika. Siispä ei voi mitään, et ajan kulua odottaa, vaikka Mini onkin niin ihanaa ja on jo väläyttänyt suloisen hymyn pari kertaa! :-)
Jatu, voin kuvitella noi kauppareissut! Mä katon aina kateellisena lapsia, jotka siivosti kävelee vieressä. Nea myös aina karkaa, mitään ei tunnu liikkuvan päässä ja tavarat lähtee hyllystä. Edellispäivänä taisteltii lähikaupassa, ku ei pysyny rattaissa ja mä hikipäässä uhkailin (nykyään jokapäiväinen keino) vaikka millä. Ei kivaa. Mut voi kun paranisit, et päästäis kylään!
Nyt onneks naperot unilla yhtä aikaa. Onneks Nea osaa nukahtaa itekseen, ei tulis muuten mitään tästä meidän elämästä. Niin se maitoaltistus, oltiin siellä 5 tuntia, yhdet vihertävät löysät kakat tuli, ei muuta paitsi vatsanväänteitä- Nyt jatkuu altistus kotona, 2dl juonu Mini Tuttelia -pulautus, kirkumista, pieruja, mutta nukkuu silti. Hankalalta tuntuu tulkita oireita, et onko vaan tottumattomuutta vai mitä. Mut seuraillaan nyt. Seuraavaa kakkaa odotellessa..
Mä oon tosi tosi itkuherkkä. Eilen kävi hyvä ystävä sieltä ulkomailta kylässä ja hänen äitinsä oli laittanu tuliaisiksi kaikkia itsetehtyjä herkkuja, joita lapsina aina popsittiin. Olin ihan itkun partaalla ja tuli ikävä lapsuutta ja Kouvolaa, jossa kotia ei enää ole. ja sit jäi tietty ystävää kova ikävä, kun lähtivät kun kesällä vasta nähdään. Tänään kyynelehdin joulukorttien äärellä ja Tiimari-kortitkin sai itkun aikaan kun tuntui niin ihanalta, et meitä muistetaan ja sit tuli morkkis, kun ei jaksettu itse kortteja laittaa. Etenkin kun mun vanha, yksinäinen kummisetä laittoi ison rahayllätyksen kortin mukana. Ripsarit on täällä pitkin naamaa..niin siitä tulikin mieleen GALLUP: OLETKO MAINOSTEN UHRI???? Minä olen..siis tää kyseinen ripsiväri!! Olisko joku Loreal Telescopic Mascara´, jota telkussa mainostetaan, et yhdellä vedolla mahtavat ripset. Siis surkeuden huippu! Vaivaiset ripsentyngät tulee mokomasta.. Mulla on paksut jäykät ripset, jotka pakko aina taivuttaa. Nyt tän ripsivärin kanssa sekään ei auta, vaan ripset kääntyy kohti maata ja niitä pitää sormin sitten yrittää käännellä. Rasitus. Mainosten perusteella lankean meikkeihin, pesuaineisiin ja siivousvälineisiin! ;-)
Mulla lahjat pakkaamatta, en jaksais sitäkään tehdä ja sellaisenaan tekis mieli antaa, kun laiskottaa. Onkohan kuin ankea joulu..onneks Nea niin pieni, et ei tuu muistamaan..huoh.. Ihanaa ois päästä valmiiseen pöytään..oispas joku joka kutsuis!
Ynis, kiva oli törmätä! Ei muuten ollu matalalattiabussi. Pyytelin nostoapua ja monta miestä vaan möllötti ja istui ja sit yks nainen tuli auttamaan! Mut nyt suklaata ja lehteä lukemaan, kun lapset vielä nukkuu!
Ootte rakkaita! Harmi, kun vähemmän ehtii nyt palstalle..
Enkeli1 ja Nea+Mini
Niin kiitosta vain, mutta eipä vielä syytä onnitteluihin... meitsi vähän skeptisesti suhtautuu koko hommeliin, ainakin niin kauan kunnes näen notta onko siellä oikeesti ketään. En oo juurikaan huudellut aiheesta - teille aattelin kertoa, kun ehkä jäätte henkiin vaikka kesken menisikin.
Miehen kanssa olemme aikuismaisesti päättäneet olla ajattelematta koko asiaa - ainakin ensi vuoteen asti. SIlti ajoittainen pakokauhu aina hiipii nurkan takaa. Iiik! Minen halua vauvaa enkä synnyttää ainakaan halua, EN HALUU. Haluan nukkua!
Mies aina välillä siunailee soffalla suureen ääneen, että " mitä sitä on tullut tehtyä?" . On kuitenkin sitten muka niin siveä ettei halua kuunnella, jos kertoisin... minä muistan. :D
Enkelin innoittamana:
RIPSARIGALLUP: mitä käytätte ja onko hyvä? Tämä on aina tärkeä ja aktuelli aihe. Mulla on niin surkean kauhea Yves-tuote, että haluun itselleni uuden joululahjaksi... mutta minkä? Kehuja kehiin!
Noniin, josko sitä joulusiivouspuuhaa.. plaaplaaplaa.
" Mamma, pidä aina käsillä kattila kiehuvaa vettä" sanoo Muumipappa. Kätevä neuvo. Pitäisi tuo lapsikin kaapia Muumilaaksosta välillä tänne karuun todellisuuteen... huoh.
m + hellu + lisko
Jotenkin on niin raskas olo. Siis kun väsyttää. Sen siitä saa kun vihdoin alkaa luottaa hyviin öihin ja pitkiin aamu-uniin ja valvoo kahtena iltana 23 asti!!! Nii-in, yleensä menen nukkumaan jo 22. Nyt olo on tosi poikkinainen kun unet aina karkailee.
Tuossa odottelis muutama lakana mankelia. Eipä taida mankeli kävellä tänne työhuoneeseen vaan pitää itse mennä mankeloimaan. Tylsyys. No eihän siinä kauaa mene.
Käytiin aamupäivällä, tai siis lähempänä puoltapäivää, kaupassa Onnin kanssa. Tokmannin tavaratalossa, ehe ehe. Siis entisessä Säästökuopassa. Ensin unohdin kassalla ostaa muovipussin ostoksille. Sitten kun sen ostin ja lähdin pakkaamaan autokärryistä tavaraa vaunuihin, unohdin kassalle miehelle ostamani lahjan, joka on niin iso, ettei sitä oikeasti voi unohtaa! Kas kun en unohtanut Onnia kauppaan. No siitä kai nuo unohtelut johtuu tuossa kassan liepeillä kun pitää aina vahtia Onnia ettei karkaa. Se muuten kulkee aika nätisti kaupassa jalan. Kyllästyi istumaan autokärryssä kun valikoin miehen lahjaa ja halus kävelemään. Hyvin meni, menee kyllä yleensä aina.
Arvasihan sen, että kun tänään piti mennä isän kanssa ostoksille ajoissa, heti kun äiti tulee töistä ennen neljää katsoon Onnia.... Soitin isälle ja senhän pitää olla töissä kuuteen! No pitää ja pitää, yrittäjänä se on itsestä kii mutta tiedän, ettei ennen viittä oltais ikinä asioilla. Nyt sit ootan että mies tulee töistä ja lähden samantien kaupungille odotteleen isää. Enää pari lahjaa ostamatta. Kyl se tästä.
Kai nuille lakanoille pitää oikeesti antaa kyytiä.
T-P
Makoisat päiväunet otettiin äsken, pää samalla tyynyllä selät vastakkain :) Isikin nukkui vieressä, kunnes lähti hierontaan. Meillä on melkein kuin ikuinen viikonloppu täällä, kun ollaan koko sakki kotona kuukauden ajan.
Ultrassa kaikki hyvin. Istukka oli noussut pois kanavan edestä, vauveli on oikeassa tarjonnassa ja kasvaa tasan keskikäyrällä. Gyne arveli, että kiihdyttää kasvua loppua kohden, koska yleensä toinen lapsi EI ole pienempi kuin ensimmäinen. Katsotaan, kyllä mulle sopii synnyttää alle nelikiloinenkin...
Leivonnassa tänään pipareita ja jauhelihapasteijoita. Joulupöydässä on kaloja, mätiä, kinkkua, laatikoita, rosollia ilman silliä, ei lipeäkalaa, pieni kinkku ja isompi lihapata. Joulupäivän menussa on hyvin jouluisesti bataattisosekeittoa sekä vuodenjuustokanaa. Jouluaatto ollaan mummolassa ja joulupäivänä meillä.
Mersua siis ei saa vielä onnitella?! ;) Ovelia olitte kun noin tuumitte ja sitten elämä olikin noin ihmeellistä... Pidähän meidät ajan tasalla!
Äitikuulle ja Enkelille lepoa toivottelen.
Ai niin RIPSIVÄRI, Lumenen Star Effect mascara. Hyvä pieni harja, ihan kelpo ainetta. Lumenen on myös meikkivoide, Double Stay, ollut ikuiset ajat jo.
- tea -
Onnea Mersulle!
Voimia Enkelille ja Äitikuulle!! Vielä melko tuoreessa muistissa...
Meillä alkanut jonkinlainen unikoulu. Tiedän että on vielä pieni, mutta koska ongelma on lähinnä siinä ettei Aa suostu syömään päivällä vaan nautiskelee mielummin ruokansa yöllä. Nyt sitten klo 24-6 on julistettu tissittömäksi ajaksi. Äitini kanssa ollaan vuorotellen silitelty ja taputeltu.
Joulun viettoon jo lähdettiin, tänään leivottiin pipareita ja tehtiin 4 pientä mökkiä. MYös lantut keitetty ja survottu vielä kai pitäis porkkanat.
Lahja asiat pitäis olla kondiksessa.
Ripsiväri G: Vastaukseni: " mikä ripsiväri?" eli en juuri meikkaa, johtuen kai laiskuudesta. Mutta on mulla jotain Oriflamen ripsaria.
Mainos G: Kyllä usein tulee ostettu jotain mainoksesta tuttua tuotetta. Parhaiten minuun tehoaa kaupanpäälliset, jos vaikka vaippojen kanssa saa jotain otan aina sitä merkkiä :).
Pitäisi varmaa koota itsensä ja lähteä tekemään jotain... täällä äidin luona tulee aina huono omatunto tekemättömyydestä.
Mari ja poitsut
PÄiväkahvit juotu,pyykit viikattu ja uudet narulla..siinä mietin että jos vielä yksi lapsi ni mitä se tekisi pyykeissä?!Apua!!alkaako mun vauvakuume hieman viiletä?
KAuppareissu taas tehty ja rattaat natisi liitoksissaan kun kaiken painavan tungin koriin.Äiti sano et jos tarvetta ni iskä vois tulla käyttämään mua kaupassa..juu,taitas tulla halvemmaks tulla taksilla kaupasta kotiin ku kouvolasta tänne ajella kauppareissulle..ja niin,olen todellakin ainoa lapsi ja ikuisesti Lapsi!
Terkkarille soittelin et kauanko tätä tukkosuutta vois/uskaltas katella ja ykyä tuo sano et ensvkolla viim.lekurille mutta neuvoi jotain antihistamiinia koklaamaan ja muistin et Duactiahan mull on iso loota kaapissa joten sitä nyt vielä testin!
Ripsarissa lukee:Nivea Beauté Ideal Revolution waterproof.Tykkään kyllä kovin!tämän ostin ku joka tarhamatkalla, bussipysäkillä kaunis nainen UPEILLA ripsillä tuijotti mua ;-))Ei tullu sellaset ripset(eikä naama)mut tykkään kuiteski!MEikeissä mainokset vie,paitsi blascon meikkivoidetta en vaihda!Ja on muitaki vakiintuneita tuotteita.
Siivoan tolulla,et siihenkää ei mainokset pääse vaikuttaa...Et en hirmu uhri ole!
Lilalle kiitos onnitteluista :-) Muillekin tiedoksi että Lila Tampereella kiersi muutaman kenkäkaupan ja esitteli jokusen kenkäparin ja aina mun vastaus oli et ei sellaset ja on liian tollaset ym.ym. Tietää että helpssa ei ole mun kengät!Nämäkän ei ole sellaset fmbootsit mut nyt ei kuulemma hirmusti ole sellasii tosipitkii...ja oonko mä enää sellasessa iässä?!Kysyn vaan! :-/
Mitäs sitte?Ei tuu mieleen pienee...typykän unille meno venähti ja nyt pitäs herätellä!Onneks ei yleensä ole kiukkusia meidän murut vaik ne herätetään!!
Enkeli:Kurja et ei tullu selvää reaktioo maidosta vaan nyt saatte jatkaa ja seurata ja pähkäillä..tietenkin parempi jos ei tuliskaan reaktioomut tuo epätietosuus :-( Onnea Mini 1kk :-)
jatu
Kiva että hyvät ultra kuulumiset :-) Ja ihanaa pitkä vkla teille :-) Voi arki kolahtaa kovaa kun se alkaa.
Lihapasteijoista tuli mieleen et tekis mieli tehdä mut jaksasko tänää?!
Ja onkohan edes aineita..
Miehelle eilen sanoin et la sitte siivotaan kunnolla,joulusiivous!Reaktio oli kauniisti sanottuna negatiivinen,miks pitää sillee siivota ihmettelihän!pÖH!!!!Onneks kuiteski siivoo aina ja hyvin!
Nyt se poika kotiin äkkiä!
jatu
Peukut pystyssä Mersun perheen puolesta! Kiva uutinen ja tuo mieleen omat vastaavat ajat. Minä kun tulen raskaaksi vain sillon, kun sitä vähiten odotan:)
Tealla hyviä ultrakuulumisia. Toivotaan sopivan kokoista vauvaa! :)
Minulla on ollut etäopiskelupäivä ja on loppuviikonkin. Tänään olen käynyt toimistolla kuitenkin. Laukussa taiteltuna työsopimus!!! Työssä kehittyminen taitaa kuitenkin vaatia lisäkoulutusta. Eli jonkinlainen oppisopimussysteemi ois toiveissa normi työn lisäksi. Tapahtuu siis oman työn ohella. Mutta vaatii ehkä myös sisään tehtyjä päiviä 2pv/kk,kun sen verran on lähiopiskelua.
Kävin myös kaupungilla ja ostin parit alusvaatekerrat. Kipii! Sitten takaisin toimistolle hakemaan unohtunutta juttua. Sen jälkeen kotiin päin ja matkalla kauppaan. Yhtäkkiä kello läheni jo kolmea ja siitä hyvästä hain samalla lapset tarhasta. Eli omaa konetta en ole kaivanut edes repusta eilisen jälkeen:) Hyvää opiskelua, vai mitä:)
Mitähän muuta asiaa oli. Jouluruuat odottaa kaupassa raaka-aineiden muodossa. Siivouskin odottaa tekijäänsä. Mies loppuviikon lomalla, joten ehkä jotain saadaan aikaseksi.
Mies jo tulikin kotiin, joten menen ihmettelemään moista kummallisuutta:)
T: Ynis ja hymiöt:)
Jatu, tarviiko fmbootseihin olla jonkin ikäinen? Ollaanko me sitten niitä poikkeavia, jotka käyttää niitä vielä yli 90v iässä? ;-D Mutta totta, nykyään sellaiset kengät ovat kiven alla. :-/
Lila75
rollaattorilla pääsee kovempaa ku on kunnon popot ;-))
jatu75
Lähden äitipolille tarkastukseen, se sovittu kontrolli istukan paikasta. Ihme ja kumma, kun on ollut nyt supistelua taasen. Enhän ole kuin suursiivonnut keittiön, muutenkin touhunnut aamusta iltaan ja lopulta taistellut kaatuneen joulukuusen kanssa toissayönä. Kärpäsellä katossa on hauskaa, kun pallomahainen nainen pikkuhousuissa ja narutopissa kantaa kuusen koristeineen parvekkeelle odottamaan ja kuivaa lattialta pari litraa kuusenjalan vettä :)
Menoksi.