Muita joiden elämä alkoi nelikymppisenä??
Lapset hoidettu, asuntolaina ja autolaina hoidettu. Oma ura parhaimmillaan.
Jää aikaa omalle hyvinvoinnille.
Aloin urheilla,,syödä terveellisesti.
Laihdutin liikakilot pois, aloin urheilla. Kroppa muuttui kauniiksi, sporttiseksi.
Nyt olen paljon paremman näköinen kuin silloin, jolloin piti valvoa lasten korvatulehduksen takia. Oli väsymystä, univajetta, ei liikuttu, ei syöty hyvin. Söin väsymykseen herkkuja ja roskaruokaa, lihoin. Silmäpussit ja turpoaminen oli arkipäivää.
Nyt nelikymppisenä olen terveempi, hoikempi, ja liikunnallisempi. Näytän hyvältä
Kommentit (9)
Minä tajusin erota nelikymppisenä ja siitä alkoi paljon parempi elämä.
No mulle toi kaikki negatiivinen tapahtui just 40v., joten 5kymppisiä odotellessa.
Nyt oon nelikymppisenä ajatellut lopettaa elämisen, eli hankkia lapset jne.. tähän asti on eletty hetkessä terveenä.
Miten sä voit ajatella että elämä alkoi nelikymppisenä kun olet kuitenkin tehnyt lapsetkin ennen sitä? En jotenkin osaa samaistua vaikka samassa elämäntilanteessa olenkin. On aikaa ja rahaa panostaa itseensä ja se näkyy. Silti.
Mä olen elänyt koko aikuiselänäni sinkkuna ja tehnyt uraa otsa hiessä. Antoisaakin on ollut mutta myös yksinäistä. Nyt 40v pienen lapsen äitinä ja vaimona elän todellakin elämäni parasta aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten sä voit ajatella että elämä alkoi nelikymppisenä kun olet kuitenkin tehnyt lapsetkin ennen sitä? En jotenkin osaa samaistua vaikka samassa elämäntilanteessa olenkin. On aikaa ja rahaa panostaa itseensä ja se näkyy. Silti.
Ap tais tehdä lapset ajattelematta että haluaako todella itse lapsia, teki lapset yhteiskunnan paineesta. Niin moni tekee.
🥳🥳👏👏