Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden elämä alkoi nelikymppisenä??

Vierailija
25.08.2023 |

Lapset hoidettu, asuntolaina ja autolaina hoidettu. Oma ura parhaimmillaan.

Jää aikaa omalle hyvinvoinnille.

Aloin urheilla,,syödä terveellisesti.

Laihdutin liikakilot pois, aloin urheilla. Kroppa muuttui kauniiksi, sporttiseksi.

Nyt olen paljon paremman näköinen kuin silloin, jolloin piti valvoa lasten korvatulehduksen takia. Oli väsymystä, univajetta, ei liikuttu, ei syöty hyvin. Söin väsymykseen herkkuja ja roskaruokaa, lihoin. Silmäpussit ja turpoaminen oli arkipäivää.

Nyt nelikymppisenä olen terveempi, hoikempi, ja liikunnallisempi. Näytän hyvältä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥳🥳👏👏

Vierailija
2/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin erota nelikymppisenä ja siitä alkoi paljon parempi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle toi kaikki negatiivinen tapahtui just 40v., joten 5kymppisiä odotellessa.

Vierailija
4/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei oo vielä syntyneetkään t. N38

Vierailija
5/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon nelikymppisenä ajatellut lopettaa elämisen, eli hankkia lapset jne.. tähän asti on eletty hetkessä terveenä.

Vierailija
6/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit ajatella että elämä alkoi nelikymppisenä kun olet kuitenkin tehnyt lapsetkin ennen sitä? En jotenkin osaa samaistua vaikka samassa elämäntilanteessa olenkin. On aikaa ja rahaa panostaa itseensä ja se näkyy. Silti.

Vierailija
7/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä odotan, jos saisin yhdenkin lapsen. T; 38v.

Vierailija
8/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt koko aikuiselänäni sinkkuna ja tehnyt uraa otsa hiessä. Antoisaakin on ollut mutta myös yksinäistä. Nyt 40v pienen lapsen äitinä ja vaimona elän todellakin elämäni parasta aikaa!

Vierailija
9/9 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit ajatella että elämä alkoi nelikymppisenä kun olet kuitenkin tehnyt lapsetkin ennen sitä? En jotenkin osaa samaistua vaikka samassa elämäntilanteessa olenkin. On aikaa ja rahaa panostaa itseensä ja se näkyy. Silti.

Ap tais tehdä lapset ajattelematta että haluaako todella itse lapsia, teki lapset yhteiskunnan paineesta. Niin moni tekee.