Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet vapaaehtoisesti lapseton, miksi tavoittelet deittisovelluksessa ihmistä, joka haluaa lapsia tulevaisuudessa?

Vierailija
25.08.2023 |

Eikö tämä ole aika selvä ongelma?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tavoittele. Mua tavoittelee miehet, joilla on lapsia, vaikka tämänkin olen profiiliin laittanut, että ei kiinnosta.

Miksi käytät palvelua, jossa kuka tahansa voi laittaa sinulle viestiä? Vai onko tässä kyse tapauksista, joissa mätsi paljastaa asian vasta viesteissään?

Vierailija
22/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun mua yrittää miehet jotka haluavat lapsia? Mulla lukee profiilissa etten halua lapsia, eräs kaverin kaveri taas uhkasi viedä mut vihille ja perustaa perheen mun kanssa, vaikka tietää mun kannan molempiin.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lapsia kaupan päälle 😂 ei tarvi itse nähdä vaivaa

Vierailija
24/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun mua yrittää miehet jotka haluavat lapsia? Mulla lukee profiilissa etten halua lapsia, eräs kaverin kaveri taas uhkasi viedä mut vihille ja perustaa perheen mun kanssa, vaikka tietää mun kannan molempiin.

N32

Hyvä, jos pystyt nauramaan tälle. Minua tällainen puhe aina vihastuttaa. En pidä ajatuksesta, että keholleni tehdään väkisin jotakin, tai että minua kohdellaan kuin holhottavaa, joka ei ymmärrä, mitä oikeasti haluaa.

Vierailija
25/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsitoiveeni eivät todellakaan kuulu jollekin random Tinder-hoidolle 😃

Niinpä. Se lapsia haluava osapuoli voi ottaa asian puheeksi, jos haluaa jotakin vakavampaa jossakin vaiheessa.

Vierailija
26/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vuoden ajan miestä, joka ei halunnut lapsia. Tiesin, että takaraja tulee jossakin vaiheessa vastaan, mutta kyllä meillä silti oli todella hauskaa ja aito yhteys. Suhde olisi voinut jatkua vielä pidempäänkin, mutta mies muutti Kiinaan töiden perässä, ja viestittelykin jäi. Tällä hetkellä olen sinkku, mutta seuraava suhde saisi jo mielellään olla se, jossa se perhe perustetaan. Mutta vain jos kaikki on muuten hyvin, pakkoa ei ole.

Vierailija
27/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelen kauniin näköisiä ja mielenkiintoisen oloisia ihmisiä, joista arvelen voivani kiinnostua seksuaalisesti. Lapsihaaveet tai niiden puute ei ratkaisevaa.

28/28 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat sanoneet, että he mielellään haluaisivat lapsen, mutta se ei ole mikään ehdoton toive

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme