Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulisit synnytyksen jälkeen uudelleen raskaaksi, tekisit abortin vai pitäisitkö?

Vierailija
31.08.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kaikki lapseni.

Vierailija
2/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aika monta keskenmenoa, ja minulla on yksi lapsi, joten tekisin lapsen ehdottomasti. Ymmärrän kyllä, jos äidistä tuntuu, ettei jaksa toista vauvaa heti perään ja haluaa abortin, vaikka itse en niin tekisikään.

Enkä tekisi aborttia siinäkään tilanteessa, jos suhteen loputtua huomaisin olevani raskaana. Tekisin lapsen siinä tapauksessa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaisin, pitäisin sen, jos tuntuisi täysin ylivoimaiselta, tekisin abortin.

Uupunut ja masentunut äiti & kaksi lasta on paljon suurempi paha kuin abortti pienillä viikoilla. Eli siinä tilanteessa paras mahdollinen elämän alku sille jo olemassa olevalle ihmiselle on prioriteeteissa edellä.

Vierailija
4/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yllättäin raskaaksi pillereistä huolimatta. Halusin tietenkin pitää lapsen, vaikka mies ei ollut oikein valmis perheen perustamiseen. Tulin synnyttämisen jälkeen hyvin pian uudelleen raskaaksi, taas petti ehkäisy! Vaikka se oli järkyttävän rankkaa aikaa, en silti vaihtaisi sitä pois. Rakkaista pienokaisistani on tullut ihania murkkuikäisiä nuoria. Kun heitä katselen ja vietämme perheen kanssa yhteisiä hetkiä, koen niin suurta onnea että sitä on vaikea sanoin kuvailla.

Vierailija
5/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku täynnä, kaikki tavarat juuri myyty, ja nuorimainen vielä tosi pieni. Lisäksi tällä hetkellä vaan tuntuu siltä että en enää jaksaisi yhtään lasta enemmän.

Toisaalta, jos tosi tilanne olisi päällä.....enpä tiedä miten päättäisin siinä tilanteessa.

Vierailija
6/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en todellakaan haluaisi enää lisää lapsia. Se olisi erittäin huono uutinen.

Tässä kohtaa ajattelutapani on muuttunut lasten saamisen myötä, ennen niitä olisin nimittäin kyllä voinut tehdä abortin. Nyt en enää voi, kun en osaisi ajatella sitä erilaisena asiana kuin näiden olemassaolevien lasteni odotus.

Vierailija
7/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on kaikkien naisten oikeus, enkä paheksu ketään joka tekee pakon edessä abortin. Abortin käyttäminen ehkäisykeinona on sitten taas ihan eri asia (eli siis tehdään useampia abortteja vain siksi ettei haluta käyttää ehkäisyä tms).

Itse en vain pystyisi siihen. En enää sen jälkeen kun olen nähnyt mitä siitä pienestä alkiosta voi kehittyä. Ensimmäisen kohdalla mietin kyllä pitäisikö tehdä abortti vai ei, vaikean tilanteen vuoksi, mutta nykyään kun katson tuota pientä tuhisemassa karmii se että olen koskaan edes voinut ajatella niin.

Vierailija
8/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin joutunut tekemään abortin sillä sain raskauskiellon päälle hyvin ohuen kohtulihaksen takia. Siinä olisi ollut molempien henki vaarassa.

Vierailija
9/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itseasiassa lapset tammi ja syyskuun lopulta samalta vuodelta

Vierailija
10/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin juuri synnyttänyt niin tekisin abortin. Ei epäilystäkään.

Vierailija
11/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tekisi aborttia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän