Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupoissa ei ole koskaan minun kenkä kokoa... 42.. Olen nainen :-(

Vierailija
25.08.2023 |

Ihan perus marketeissa siis joista saisi halvimmalla. Harmittaa. Juuri etsin uusia kenkiä. Katsoin myös miesten osastolta jos löytäisi jotain kivoja, mutta ne kaikki näytti vaan miesten kengiltä

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanat. Yhdyssanat!

Vierailija
2/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kaikki on tehty keskivertoihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä.

Vierailija
4/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupoissa on vaikka minkämerkkisiä kenkiä myös naisten koossa 42. Äkkisältään katsottuna esim. Bonprixin sivuilla on kymmeniä eri malleja. Perusmarketeista nuo joko myydään loppuun koska pieni erä tai niitä ei ole noin "isossa" koossa lainkaan. 

Vierailija
5/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä.

Voisin mutta jos menee pilalle, pitää vaan koko ajan palautella. En ole koskaan tilannut 

Vierailija
6/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisilla noin isoa :(

Vierailija
7/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt mutta et ole nainen jos on noin iso jalka. Miesten osastolle hoplaa...

Oon mä. Vagina ja tissit löytyy, heh :-D

Vierailija
8/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosella ja tietyillä erikoiskaupoilla on isoja kokoja.

Miksi kengän pitäisi olla markettikenkä? Pidät pari kk ja heität pois, vai?

Millinpaksuinen pohja on nuorena Ok, mutta vanhemmiten, kun jalkaholvit repsahtavat, alkavat ongelmat.

Hyviä kenkiä voi käyttää useita vuosia!! Esim. pikkuliikkeen laatutennareita voi pitää 4-5 vuotta.

Vierailija
9/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halosella ja tietyillä erikoiskaupoilla on isoja kokoja.

Miksi kengän pitäisi olla markettikenkä? Pidät pari kk ja heität pois, vai?

Millinpaksuinen pohja on nuorena Ok, mutta vanhemmiten, kun jalkaholvit repsahtavat, alkavat ongelmat.

Hyviä kenkiä voi käyttää useita vuosia!! Esim. pikkuliikkeen laatutennareita voi pitää 4-5 vuotta.

Kyllä mulla ne markettikengätkin on kestäneet vuosia. Mutta tuurilla vain löydä. Tänään yritin etsiä marketista ja en taas löytänyt.. zalandolta löytyiis kyllä kokoja, mutta jos menee pieleen, en jaksa palautella koko ajan. En ole koskaan tilannut netistä. 

Vierailija
10/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupoissa on vaikka minkämerkkisiä kenkiä myös naisten koossa 42. Äkkisältään katsottuna esim. Bonprixin sivuilla on kymmeniä eri malleja. Perusmarketeista nuo joko myydään loppuun koska pieni erä tai niitä ei ole noin "isossa" koossa lainkaan. 

Mitä on Bonprix? koskaan kuulutkaan...

Vierailija
11/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä sama ongelma, isommissa kokoluokissa ei löydy kunnon valinnanvaraa. Onneksi netissä on hyviä kauppoja joista löytyy kokoja! Esim. tämä ruotsalainen nettikauppa on hyvä ja toimittaa Suomeen nopeasti parissa päivässä. https://www.grandshoes.com/fi-fi

Vierailija
12/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on päin vastanen ongelma.

On lyhyt ja ylipainoinen.

170cm/120kg.

Jalkaterät kooltaan samaa luokkaa, kuin minun (38kokoa olevat) mutta paksut ja turpeat.

Joutuu kuitenkin ostaa 43 kenkiä, että sopii jalkaan.

Jos olisi hoikka niin ei taatusti löytäisi sopivia kenkiä.

Vierailija
13/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Små & Stora Skor - Sveriges största urval av små och stora skor (smastoraskor.com)

Suosittelen. Hyvänlaatuisia kenkiä .

Vierailija
14/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta saa vaikka ja mitä! Mikä ihmeen vaiva se palauttaminen on? Suurempi vaiva minusta kiertää kaikki kylän kaupat etsimässä ei oota...

Vierailija
15/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolta saa vaikka ja mitä! Mikä ihmeen vaiva se palauttaminen on? Suurempi vaiva minusta kiertää kaikki kylän kaupat etsimässä ei oota...

Mutta mitä ihmettä tarkoittaa jossain noissa zalandon tuote sivuilla "Tämä tuote on normaalia kokoa pienempi, tilaa kokoa isompi". Pitääkö nuo paikkaansa?

Vierailija
16/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, kyllä 42 on ihan peruskoko vielä. Ihan cittarista olen ostellut.

43-44 alkaa olla vaikeampia, monella teinitytöllä näitä.

Vierailija
17/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla seuranhaku vaikeaa tuolla kintun koolla. Tiesitkö että on olemassa kauneusoperaatioita joilla saisit jalkaa pienemmäksi?

Vierailija
18/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kengännumero alkaa kolmosella...

Vierailija
19/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ainakin lenkkarit, tennarit ja muut (pl korkkarit) miesten osastolta. Yleensä omaa kokoani (41) saa sieltä alesta...

Vierailija
20/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaiva? Törpön epäekologista se on. Palauttaminen lisää kustannuksia jotka siirtyy hintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan