Gallup naisille, joilla on paljon kokemusta erilaisista peniksistä.
Sanokaapa kumpi näistä muistuttaa enemmän keskimääräistä penistä. Lämmin kiitos!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusksia löysistä ja kovista. Auttoiko yhtään?
Ei auttanut yhtään, kun tässä ei kysytty tuota. Ap
Mutta kun löysä on monesti ohuempi kuin se kova. Aloituksessa ei nimittäin mainittu sitä, puhutaanko kovasta vai löysästä munasta.
Auttoiko tää sitten yhtään?
Näin melko penis-kokemattomana miehenä veikkaisin, että se keskimääräisyys löytyy jostain noiden kahden väliltä.
Muistan lukeneeni joskus tutkimuksen, jonka mukaan 85 % naisista on tyytyväisiä kumppaninsa peniksen kokoon. Kannustaisinkin miehiä sen ainaisen koon murehtimisen sijasta alkaa keskittymään siihen mitä sillä peniksellä tekee.
Isojen omistajat on usein surkeita rakastajia. Eivät osaa muuta kun tunkea melaa sisään. Siksi suosin keskikokoisia, mutta taitavia.
No ei kyllä todellakaan ole normimuna vessapaperirullan paksuinen, vaan huomattavasti ohuempi. Nimim. Yli 50 miestä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun löysä on monesti ohuempi kuin se kova. Aloituksessa ei nimittäin mainittu sitä, puhutaanko kovasta vai löysästä munasta.
Miksi ketään kiinnostaisi löysän peniksen paksuus?
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan ole normimuna vessapaperirullan paksuinen, vaan huomattavasti ohuempi. Nimim. Yli 50 miestä nähnyt.
Taitaa vessapaperirullan ympärys olla lähempänä 14 cm, kun taas normimuna on alle 12 cm.
Pituus on myös oleellinen mitta. Lyhyt ja paksu lähinnä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin melko penis-kokemattomana miehenä veikkaisin, että se keskimääräisyys löytyy jostain noiden kahden väliltä.
Muistan lukeneeni joskus tutkimuksen, jonka mukaan 85 % naisista on tyytyväisiä kumppaninsa peniksen kokoon. Kannustaisinkin miehiä sen ainaisen koon murehtimisen sijasta alkaa keskittymään siihen mitä sillä peniksellä tekee.
Jos penis on epäsopivan kokoinen, on se yks hailee mitä sillä tekee. Esim en minä saa kunnon orgasmia, jos penis ei ole tarpeeksi paksu.
No mulla ei ainakaan mahdu vessapaperirullan sisään eikä kukaan ole kyllä millään tavalla isoksi sanonut.
Exällä oli paksu, muttei mitenkään pitkä. Mittoja tärkeämpää oli se, ettei hän osannut tehdä muuta kun nussia. Puuduttavinta seksiä mitä oon saanut.
Aika oudot vaihtoehdot. Sama kuin kysyttäisi onko keskimääräinen mies 170 cm vai 200 cm pitkä.
Itse koen että kullini on noin 15cm ja ehkä just hieman grillimakkaraa paksumpi muttei kyllä ihan wc-rullan paksuinen... Joskus kun on mitattu oikein tiukasti niin ehkä se voi olla 16cm parhaalla seisokilla.
Joka tapauksessa, kun olen vieraillut seksibileissä aika paljon niin ei siellä kyllä peniskateutta iske. Aika paljon tosi pieniä kulleja ja helvetin ohuita. Sanoisin siis että se grillimakkara on kyllä hyvää keskimääräistä paksuutta.
Älkää naisilta kysykö vaan meiltä miehiltä, kun me niitä salaa vertailemme :)
Kyllä mä olisin hyvin pettynyt, jos penis mahtuisi vessapaperirullan sisään. Sellainenhan on ihan tikun paksuinen. Monella ei mahdu sisään edes löysänä.
Vierailija kirjoitti:
Aika oudot vaihtoehdot. Sama kuin kysyttäisi onko keskimääräinen mies 170 cm vai 200 cm pitkä.
Nyt en tajunnut.
Enempi tuo grillimskkaran kokoinen.
Jaha uusi "haluaahan naiset ainoastaan hevọsen kƴrpää, haluaahan"-gallup
Melkeinhän sitä ehti nostaa sormen Enteriltä edelliseen kolmeen vastattuaan. Siis kolmeen niihin aiemmin tänään avattuun. Eiliset 15 on jo eldankaa.
Vierailija kirjoitti:
Isojen omistajat on usein surkeita rakastajia. Eivät osaa muuta kun tunkea melaa sisään. Siksi suosin keskikokoisia, mutta taitavia.
Olen huomannut, että isolla penikselläni saan lahnankin sätkimään, jolloin ei tarvitse itse liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään kiinnostaisi löysän peniksen paksuus?
Koska löysänä paksu on myös kovana paksu.
Auttoiko tämä yhtään?
Mulla on kokemusksia löysistä ja kovista. Auttoiko yhtään?