Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies totesi juuri, ettei ole puhtaita vaatteita huomiselle. Herätys klo 6:00.

Vierailija
24.08.2023 |

Mies on koko illan kipannut kahvia ja nuuskaa pitänyt huulessa taukoamatta. Sanoi, ettei saa untakaan varmasti.
Alan olla kypsä tähän.
Onko mahdollista tänä päivänä palkata kotiapulaista? Tuntuu, etten pärjää.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä saa kyllä pestä hiljaisuudenkin aika. Normaalin elämän äänet on sallittuja. Googlaa vaikka. Mutta mutta...miksi seurustelet lapsen tasolla olevan miehen kanssa, joka ei osaa edes omasta pukeutumisestaan huolehtia?

Vierailija
42/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin huolehdin, ihan jo rakkaudestakin miestäni ja lapsiani kohtaan, että heillä on vaatteet pestyinä/ puhtaina kaappeihin laitettuina. Mieskin tekee monenlaista hyödyllistä perheensä hyväksi, samoin lapset omalta osaltaan.

Kyllä minäkin pääosin pesen meillä pyykit koska haluan. Mieheni ei kuitenkaan ole niin idiootti että ilmoittaisi kymmeneltä illalla että hänellä ei ole yhtään puhtaita vaatteita. Eikä varsinkaan olettaisi että minä teen jotain asialle sen sijaan että menen nukkumaan jaksaakseni lähteä aamulla töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapominen on turhaa. Opetat miehen vaan passattavaksi jos alat huolehtia vaatteista ja aamuheräämisistä. Sinuna kyllä lähtisin. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
44/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh, eikö sun mies osaa pyykkiä pestä?

Onko se 15 v?

Kyllä meidän 15 vuotiaat osaavat pyykkiä pestä.

Vierailija
45/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänen äiti vai vaimo? Ja jos vaimo, niin miten on mahdollista, että katselet tuollaista mieslasta?

Vierailija
46/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heti laitat pyykkikoneen päälle niin saat miehelle puhtaat vaatteet aamuksi.

Vierailija
47/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan elämän kovaan kouluun: huomenna likaisissa vaatteissa töihin ja kun on kuunnellut työkavereilta koko työpäivän kuittailua tai pomo jopa tullut sanomaan, niin oppisiko jatkossa reagoimaan asioihin ajoissa ja pesemään pyykkiä.

Vierailija
48/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin huolehdin, ihan jo rakkaudestakin miestäni ja lapsiani kohtaan, että heillä on vaatteet pestyinä/ puhtaina kaappeihin laitettuina. Mieskin tekee monenlaista hyödyllistä perheensä hyväksi, samoin lapset omalta osaltaan.

Niin minäkin mutta, jos mies ilmoittaa tähän aikaan, että ei ole puhtaita vaatteita, niin itse saa pestä. Olisi voinut aiemmin kertoa.

Vierailija
49/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/6, tähän täkyyn menee lähes kaikki av-mammat.

Vierailija
50/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi enää.

Hiljaisuus on alkanut.

Käsinpesu ja kuivuriin.

Tai lainaa joltain vaatetta.

Vierailija
51/51 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan itse keksii ratkaisun omaan ongelmaansa.