Mies totesi juuri, ettei ole puhtaita vaatteita huomiselle. Herätys klo 6:00.
Mies on koko illan kipannut kahvia ja nuuskaa pitänyt huulessa taukoamatta. Sanoi, ettei saa untakaan varmasti.
Alan olla kypsä tähän.
Onko mahdollista tänä päivänä palkata kotiapulaista? Tuntuu, etten pärjää.
Kommentit (51)
Mitä se sulle kuuluu? Sanot vaan, että voi voi, olisit pessyt pyykkiä. Sitten menet nukkumaan ja pyydät miehen hoitavan pyykkiasiat hiljaa, koska kello on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että mies nukahtaa aamuyöllä hetkeksi ja nukkuu pommiin töistä.
Olen itse univelkainen enkä jaksaisi päivystää aamulla.
Ap
Asia ei sulle kuulu. Aikuinen mies hoitaa itse työasiansa, mukaan luettuna töihin heräämisen.
Sitten mies pesee pyykkiä tai menee likaisissa vaatteissa sinne minne on huomenna menossa. Nyt on hyvä hetki kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että mies nukahtaa aamuyöllä hetkeksi ja nukkuu pommiin töistä.
Ap
Ei ole sun ongelma. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko mies sinun alaikäinen lapsesi? Jos ei, hän on ihan itse vastuussa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö miehelläsi ole herätyskelloa vai eikö hän osaa käyttää sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mies holhoukseen. Ei tuo nyt kuulosta siltä, että pärjää.
Kyllä se pärjäisi, mutta sillä ei ole motivaatiota yrittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se motivaation puute johtuu siitä, että kokee asian liian raskaaksi ja vaikeaksi. Ei tavallisesti ihminen tarvitse motivaatiota tuollaiseen.
En kyllä itse jaksaisi katella tuollaista miestä. Ei ole vaimon tehtävä murehtia siitä onko miehellä puhtaita vaatteita ja herääkö hän aamulla ajoissa töihin. Hän ei ole lapsesi.
Vierailija kirjoitti:
Pesee käsin sitten jos ei konetta voi käyttää
Kuivuu kyllä hitaasti jos ei voi lingota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kai kun on tottunut siihen, että mamma passaa ja paapoo. Ensin äiti kotona ja nyt sinä.
Kyllä minä ainakin huolehdin, ihan jo rakkaudestakin miestäni ja lapsiani kohtaan, että heillä on vaatteet pestyinä/ puhtaina kaappeihin laitettuina. Mieskin tekee monenlaista hyödyllistä perheensä hyväksi, samoin lapset omalta osaltaan.
Ap, mitä sinä saat suhteelta? Mikä saa sinut pysymään siinä? Itse en katselisi tuollaista touhua päivääkään, vaikka olisi muuten kuinka mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten se edelleenkään sulle kuuluu? Jos ei ole motivaatiota, myöhästyy töistä ja kärsii seuraukset. Kyseessä on miehen omasta valinnasta, ei sinun.
Sinä voit päättää siitä, haluatko olla kyseisen miehen kanssa. Älä stressaa miehen työasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesee käsin sitten jos ei konetta voi käyttää
Kuivuu kyllä hitaasti jos ei voi lingota
Viimeistelee aamulla sillä hiustenkuivaajalla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin huolehdin, ihan jo rakkaudestakin miestäni ja lapsiani kohtaan, että heillä on vaatteet pestyinä/ puhtaina kaappeihin laitettuina. Mieskin tekee monenlaista hyödyllistä perheensä hyväksi, samoin lapset omalta osaltaan.
Pirkko 75 v
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakastavaa on siinä, että mahdollistaa miehen perseilyn? Rakkautta ei ole olla kynnysmatto parisuhteessa. Tuo miehen oletus siitä, että vaimo korjaa jäljet on puhdasta vaimon halveksuntaa. Kenenkään ei tarvitse sellaista sietää eikö kuulukaan sietää.
Ap