Jos sinä saisit päättää työpaikkasi kahvihuoneeseen tilattavista tuotteista
Mitä sinne hankkisit?
Kahviä, maitoa, keksit jättäisin pois, hedelmiä erilaisia, pähkinöitä, proteiinipatukoita
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hedelmiä, pähkinöitä, välipalakeksejä, mysliä/muroja, jääkaapissa jugurtteja ja rahkaa, niitä pienissä pusseissa olevia pikapuuroja ja tietysti kahvia, teetä ja kahvimaitoja.
Kuka huolehtii noista?
Käy kaupasta hakemassa tai tilaa ja täyttää jääkaapin ja kaapit?
Meillä on toimistovastaava, jonka vastuulla nämä on. Hän huolehtii muutenkin toimiston ns. juoksevista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hedelmiä, pähkinöitä, välipalakeksejä, mysliä/muroja, jääkaapissa jugurtteja ja rahkaa, niitä pienissä pusseissa olevia pikapuuroja ja tietysti kahvia, teetä ja kahvimaitoja.
Kuka huolehtii noista?
Käy kaupasta hakemassa tai tilaa ja täyttää jääkaapin ja kaapit?
Ennenvanhaan se olisi ollut sihteeri. Nykyään todennäköisesti Office Manager.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hedelmiä, smoothieita, pähkinöitä, välipalakeksejä,suklaata, limua, vichyä, kahvia, teetä ja kaakaota. Toisinaan on croissantteja tai täytettyjä leipiä. Skumppaa ja viiniä voisi olla useammin. Muuten olen erittäin tyytyväinen valikoimaan.
Siis mitä ihmettä. Oletteko pieniä lapsia? Eikös aikuinen voi huolehtia itse välipalansa. Ja töissä tehdä niitä töitä.
Tämä on nimenomaan pelastus jos ei ehdi tapaamisilta syömään tai tauolle kunnolla. Nappaa vaan nopeasti jotain ja jaksaa tehdä työt hyvin loppuun asti.
Jaa. Minä osaan suunnitella työni niin ei tule koskaan tuollaista. Hassua että sitten kun elämänhallinta reistaa niin työnantaja hoitaa pikkuiselle välipalat. No, käyttäkää toki firman rahat tuollaiseen hömppään.
Jos minä saisin päättää... Kyllä se olisi kaikkia miellyttävä leipälaji ja siihen päälle tarvittavat lisukkeet sekä kahvi ja tee. Kaiken muun jokainen tuo itse makunsa, allergioidensa ja ruokavalionsa mukaan tai jos haluaa sokeroituja tuotteita tai hedelmiä tms.
Itelle riittäisi ihan vaan sihteeri, jonka kanssa voisi pitää taukoa töidenteosta.
Joka perjantai olisi tarjolla avaruuskakkua. Vasta iltapäiväkahvilla ettei mene ihan juhlimiseksi töissä.
Ilmeisesti jonkun postilaisen mielestä lsd kuuluu kahvihuoneeseen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hedelmiä, smoothieita, pähkinöitä, välipalakeksejä,suklaata, limua, vichyä, kahvia, teetä ja kaakaota. Toisinaan on croissantteja tai täytettyjä leipiä. Skumppaa ja viiniä voisi olla useammin. Muuten olen erittäin tyytyväinen valikoimaan.
Siis mitä ihmettä. Oletteko pieniä lapsia? Eikös aikuinen voi huolehtia itse välipalansa. Ja töissä tehdä niitä töitä.
Tämä on nimenomaan pelastus jos ei ehdi tapaamisilta syömään tai tauolle kunnolla. Nappaa vaan nopeasti jotain ja jaksaa tehdä työt hyvin loppuun asti.
Jaa. Minä osaan suunnitella työni niin ei tule koskaan tuollaista. Hassua että sitten kun elämänhallinta reistaa niin työnantaja hoitaa pikkuiselle välipalat. No, käyttäkää toki firman rahat tuollaiseen hömppään.
Voi voi kun kaikki ei tee mitään tarpeetonta paperinpyörittelyä missä pystyisi kaiken ennakoimaan. Esimerkiksi tuotannollisissa töissä tulee ties mitä laitevikoja tai muita yllätyksiä, jotka pitää hoitaa tasan silloin kun ne tapahtuu vaikka miten olisi ruokatunnin aika. -eri
Luojan kiitos että saan tehdä töitä kotikonttorilla, eikä tarvitse roikkua työpaikan kahvihuoneessa kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa kuuntelemassa akkojen kaakatusta.