Mitähän Alkon myyjä ajatteli kun ostin vain 5cl minipullon giniä?
Ostaako sieltä kukaan muu (vain) noita pikkupulloja?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Myyjä ajattelee seuraavaa:
- Viisi euroa kaksikymmentä senttiä.
- Kiitos.
- Haluatko kuitin?
- Hyvää päivänjatkoa!
Miks ajattelis jotain viittä euroo, kun hinta on tuplasti tuon?
"Minigini-tyyppi se siinä taas hiihtää. Voi jestas."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut noita minipulloja esim. leffaan mennessä.
Miksi menet katsomaan niin tylsiä leffoja ettei niitä voi katsoa selvin päin?
Onhan ainakin joissain Finnkinon ja Kino Tapiolan elokuvateattereissa alkoholitarjoilua.
Varmaan monissa muissakin elokuvateattereissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti ostanut pikkupullon konjakkia tai giniä kalan suolaukseen tai mädin kaveriksi. Yleensä ovat vain kiinnostuneita kun kerron käyttötarkoituksen
Ja niiden kiinnostus on tasan nolla, mihin kukin viinansa käyttää. Selvittelijät lienevät kaappijuoppoja. Pieni pullo mahtuu hyvin taskuun tai käsilaukkuun. Turhaan selittelet reseptejäsi.
Mä menin kerran kysymään jotain whiskey tai vodkapulloa ja jouduin kuvailemaan sen eläimen, mikä oli siinä pullossa, en muista mikä. "Miehelle ostaisin..." ja ihan oikeasti olin ostamassa miehelle ja olisihan se junttia jos ei tietäisi edes sen pullon nimeä, mitä itse on tottunut vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kassalla on myyjänä joku nuorehko nainen ja edellinen asiakas ostaa pullon pari jotain trendikästä viiniä niin tämä nuori naismyyjä hymyilee suloisesti ja toivottaa hyvät viikonloput.
Seuraavaksi kun liukuhihnalla on minun Koskenkorva viinapullo tai pari niin myyjättären naama muuttuu kuin taikaiskusta happamaksi. Minkäänlaisia ystävällisiä sanoja (jos ylipäätänsä mitään) on turha odottaa.
Kokeilepa seuraavaksi Tapio-pullon kanssa, niin tiput vielä pari pykälää alemmaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjä ajattelee seuraavaa:
- Viisi euroa kaksikymmentä senttiä.
- Kiitos.
- Haluatko kuitin?
- Hyvää päivänjatkoa!
Miks ajattelis jotain viittä euroo, kun hinta on tuplasti tuon?
Mitä höpötät? Minipullo giniä, halvimman saa Alkosta kolmella eurolla. Huippulaadukas Hendricks Gin maksaa 5 euroa 5cl pullo sitten.
Ei taida enää saada Pöytäviinaa (tikkuviinaa) ?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää saada Pöytäviinaa (tikkuviinaa) ?
Pöykky oli ammattilaisten juoma. Siitä saattoi vaan saada tikkuja kieleensä kun sehän oli tehty puunjalostus teollisuuden ylijäämä lietteestä.
Voiko flunssainen ihminen tehdä itse "yskänlääkkeen" kurkulle konjakista ja mitä muuta siihen mikstuuraan tulee laimennukseksi? Miten se valmistetaan. Keneltä voi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko flunssainen ihminen tehdä itse "yskänlääkkeen" kurkulle konjakista ja mitä muuta siihen mikstuuraan tulee laimennukseksi? Miten se valmistetaan. Keneltä voi kysyä.
Olikohan se sittenkin rommi. Menee sekaisin kun ei tunne näitä. Entä annostus.
Vierailija kirjoitti:
Kun kassalla on myyjänä joku nuorehko nainen ja edellinen asiakas ostaa pullon pari jotain trendikästä viiniä niin tämä nuori naismyyjä hymyilee suloisesti ja toivottaa hyvät viikonloput.
Seuraavaksi kun liukuhihnalla on minun Koskenkorva viinapullo tai pari niin myyjättären naama muuttuu kuin taikaiskusta happamaksi. Minkäänlaisia ystävällisiä sanoja (jos ylipäätänsä mitään) on turha odottaa.
Minulla sama kokemus mutta rommipullon kanssa.
Sulffiittisprii valmistettiin sulffiittiselluloosatehtailta ylijääneestä puun sokereista käyttämällä ja tislaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tuollaisella pikkupullolla voi juuri ja juuri graavata siian. En kyllä ymmärrä miksei saman tien ostaa 0,7 l. pulloa. Menee sitä muutenkin.
Meneehän sitä jo reseptiä etsiessä ja suunnitellessa se puoli litraa.
Vierailija kirjoitti:
Kato, mitä isukin baarikaapissa on ja sekoittele niistä kunnes tuoksuu yskänlääkkeelle. Älä kysy isukilta.
Arvo Kyyrölällä on kotipolttoista.
Ei tarvitse käydä Alkossa.