Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks mun palkka hyvä? 3714/kk

Vierailija
19.12.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidan firmassa raja menee just vahan vaille neljassa tonnissa, naisille maksetaan sen alle ja miehille sitten suoriutumisen mukaan enemman tai vahemman yli.

Vierailija
2/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskasta, vaativaa, kuluttavaa tai kiireistä hommaa.

Nyt tienaan 1500 enemmän mutta homma on välillä pirullisen työlästä.

Jos 3700/kk duunissa olisi jokin henkisesti tyydyttävä puoli ja huomattavasti vähemmän stressiä, kuin nykyisessä, niin pitäisin sitä ihan asiallisena palkkana.

Siispä, jos tuon palkan saa jostain mielekkäästä työstä, joka jättää sinulle huolettoman vapaa-ajan, niin nauti siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ne köyhät lapsiperheet on täältä palstalta

t työtön yh äiti, huom en ole omasta tahdosta työtön, tulot ovat elatustuki ja lapsilisä että hyvää joulua vaan!!

Vierailija
4/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus on sama: vtm.

Vierailija
5/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mä saan samasta työstä sen 80% tuon miehen palkasta. Ehkä se sitten tekee työnsä paremmin, pakko kait uskoa.

3700 egeä on ihan hyvä palkka, jos olet valtiolla töissä.

Vierailija
6/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen 2500 e/kk, mistähän kummasta tälle palstalle eksyy aina nämä lähes tuplasti tienaavat?

Vierailija
7/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja psst. luepa tuo aloitus hoitajapulasta...

Vierailija
8/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen töitä 3 arkipäivää viikossa, klo 8-16. Ilta- ja yötyötäkin saa tehdä jos haluaa siitä saa lisäansiota. Olen kiitollinen ja onnellinen että olen onnistunut kouluttautumaan tähän ammattiin ja saanut sopivan työpaikan! Nyt saa suurimman osan viikosta olla lapsen kanssa kotona ja silti ansiotaso hyvä:)

Vierailija
9/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen, joka pystyy tekemään noinkin hyvin palkattua duunia, varmaan omaa sen verran älyä, että tietää palkkansa olevan hyvä. Mä en ymmärrä tälläisiä aloituksia... Eikö jokainen suomalainen tiedä aika hyvin yleisen palkkatason, niin siitähän se on helppo pähkäillä oman palkkansa taso?

" Hei, onko mun palkka hyvä, jos tienaan 15 000 Euroa/kk?"

Vierailija
10/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, arvatkaa oliko hommaa kouluttautua huoraksi! Vähän hiljaisia vaan noin aamun tunnit tossa kaupungilla värjötellä;)

Vierailija
11/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
12/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aluksi ilmaiseksi assan parkissa ottaa kylänjätkiltä suihin. Sit lukioaikana sai jo kahvikupin ja panosta possumunkin.

Leimoja vaan kerättiin korttiin ja kun 500 panoa 100 eri miehen kans täynnä ja klamydia kertaalleen sairastettu (feikkitodistus tutulta lääkäriltä) niin sai hutsun paperit! Sitten vähän lisäkursseja Amsterdamissa niin pääsi huoraksi;)

t. 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi