Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaimu kokemuksia

Vierailija
24.08.2023 |

Olen varannut ajan vatsan rasvaimuun
Odotan innolla...pian bixut istuu:)
Mitä odottaa?
N55v

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö näille vaihdevuosidaameille, jotka väittävät, että lihominen johtuu niistä. Kyse on siitä, että tulee syödyksi enemmän kuin mitä liikkuu. Arkiaktiivisuus vain vähenee, kun lapsetkin lähtevät pesästä. Sitten istutaan päivät koneella etätöissä ja illat maataan sohvalla -> kyllä siinä lihoaa. 

Ihan ensimmäiseksi kannattaa alkaa kirjaamaan ihan jokainen suupala todenmukaisesti, mitä suuhunsa laittaa. Sen jälkeen miettiä sitä, paljonko kuluttaa. Ja siitä sitten vähentämään -500 kcal ja kyllä, paino tippuu ihan varmasti. Hitaasti vaihdevuosi-ikäisellä, mutta ihan varmasti tippuu.

Itse olen 54-v, enkä sanoisi mummukaksi. Joku varmaan ajattelee näinkin. Tein tässä antamieni ohjeiden mukaan, sekä aloin käymään salilla ja voi että, millaisia tuloksia olen saanut aikaan. Selkä- ja kylkikellukkeet ovat lähes sulaneet pois, vatsan alamakkaraa ei enää ole, kädet ja koko kroppa on kiinteytynyt. Ja bonuksen

Kaikille ei käy samat ohjeet. Kyllähän rasva pääosin on käyttämätöntä energiaa varastoituneena, mutta myös muusta syystä voi leikkaukseen haluta. Onnekkaita te joiden ongelma on vain rasvamakkara vyötäröllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi