Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvaimu kokemuksia

Vierailija
24.08.2023 |

Olen varannut ajan vatsan rasvaimuun
Odotan innolla...pian bixut istuu:)
Mitä odottaa?
N55v

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen rasvaa suklaan muodossa itseeni levyn päivässä, muuhun ei oo varaa

Vierailija
2/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullehan jää kauhee roikkuva nahkaessu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen tee se itse paketin ja toimi ihan hyvin. Tuli sellainen pieni härveli mihin kiinnitetään imurin putki hoitamaan sen imun. Siinä härvelissä on sitten oma imuputki joka on kuin iso neula. Rasva meni sitten erilliseen pussiin. Otin sillä sieltä täältä niin äkkiä sai kilon päivässä. Aluksi tuli aika paljon verta ennen kuin oppi pistämään vain rasvakudokseen. Hyvä ostos.

Vierailija
4/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee rahat hukkaan..

Vierailija
5/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sellaisen tee se itse paketin ja toimi ihan hyvin. Tuli sellainen pieni härveli mihin kiinnitetään imurin putki hoitamaan sen imun. Siinä härvelissä on sitten oma imuputki joka on kuin iso neula. Rasva meni sitten erilliseen pussiin. Otin sillä sieltä täältä niin äkkiä sai kilon päivässä. Aluksi tuli aika paljon verta ennen kuin oppi pistämään vain rasvakudokseen. Hyvä ostos.

Heh heh ..kylläpä naurattaa..ap

Vierailija
6/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan palstalainen ole imettänyt ?

Siis imettänyt läskejään pois?

Vierailija
7/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisilla ei ole varaa imettää 40 kg n ylipainojaan pois...mission impossible

Vierailija
8/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis ensimmäinen asiallinen vastaaja. Kävin reisien rasvaimussa. Otettiin rasvaa molemmilta sivuilta. Maksoi noin kolme ja puoli tuhatta euroa.

Toimenpide tehtiin nukutuksessa. Ei ollut ongelmia. Tämän jälkeen kävellessä välillä vihlaisi, ja liikuntaa ei saanut olla muutamaan viikkoon.

Kolmen kuukauden jälkeen näkyi lopullinen tulos. Olisin odottanut suurempi tuloksia. Kukaan ei ole huomannut, että jalkani ovat kaventuneet, tai ainakaan kukaan ei ole siitä minulle sanonut. Nyt kuitenkin kehtaan pitää tiukkoja trikoita lyhyenkin paidan kanssa. Aikaisemmin piilottelin reisiäni. Ennen- ja jälkeen-kuvissa huomaa, että on sitä rasvaa lähtenyt.

Vierailija
9/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siis ensimmäinen asiallinen vastaaja. Kävin reisien rasvaimussa. Otettiin rasvaa molemmilta sivuilta. Maksoi noin kolme ja puoli tuhatta euroa.

Toimenpide tehtiin nukutuksessa. Ei ollut ongelmia. Tämän jälkeen kävellessä välillä vihlaisi, ja liikuntaa ei saanut olla muutamaan viikkoon.

Kolmen kuukauden jälkeen näkyi lopullinen tulos. Olisin odottanut suurempi tuloksia. Kukaan ei ole huomannut, että jalkani ovat kaventuneet, tai ainakaan kukaan ei ole siitä minulle sanonut. Nyt kuitenkin kehtaan pitää tiukkoja trikoita lyhyenkin paidan kanssa. Aikaisemmin piilottelin reisiäni. Ennen- ja jälkeen-kuvissa huomaa, että on sitä rasvaa lähtenyt.

Turvotuksen laskeminenhan vie vuoden päivät kaikkiaan. 

Vierailija
10/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ollut enää turvotusta, kun rasvaimun jälkitarkastuksessa kävin. Leikkauksesta oli kulunut puoli vuotta. T: Numero 8

Vierailija
11/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty vatsan rasvaimu 10 vuotta sitten nukutuksessa. Mitään kipuja ei ollut vaikka niistä varoiteltiin. Rasvasolut kuitenkin laajenevat vaikka paljon niitä poistettiin eli nyt on taas läskiä vyötäröllä.

Vierailija
12/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan vienyt mulla, noin litran verran imettiin.

Vierailija
13/37 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehty vatsan rasvaimu 10 vuotta sitten nukutuksessa. Mitään kipuja ei ollut vaikka niistä varoiteltiin. Rasvasolut kuitenkin laajenevat vaikka paljon niitä poistettiin eli nyt on taas läskiä vyötäröllä.

Ei kai ne loputtomasti voi laajeta.

10 vuotta olit siis hoikka vyötäröltä,?

Minulla on kaikki läski vyötäröllä.ap

Vierailija
14/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pienen alueen rasvaimussa muutama viikko sitten. Olen muuten tyytyväinen tulokseen, mutta alueelle jäi kovia, sormenpään kokoisia muhkuroita. Kiinnostaisi onko tälläisiä jäänyt muillekin, ja onko ne hävinneet ajan kanssa?

Vierailija
15/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että helpoimmalla vaan pääsee, kun liikkuu paljon, syö terveellisesti ja vähärasvaisesti ja ennen kaikkea NUKKUU RIITTÄVÄSTI, koska unenpuute sotkee kaiken muun elämässä eli hirmuinen makeanhimo iskee, jos on väsynyt.

t. onnistumisestaan yllättynyt

Vierailija
16/37 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimusta ei ole kuin hetkellinen apu, jos ruokavalio ja liikunta ei ole kunnossa. Halvemmaksi tulee personal trainer ja ravintoterapeutti. Nukutuksessa on aina omat riskinsä (et herää).

Vierailija
17/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rasvaimu toimiva ratkaisu, kun on vaihdevuosien seurauksena tullut sellainen todella pallomainen, tynnyrimöinen keskivartalo?

Vierailija
18/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö joku oikeasti nykyään vielä rasvaimussa. Siis sellaisia tehdään yhä?

Öööööh, mitä ihmettä?

Luulin, että ne ovat jo jääneet historiaan. Hullua, että joku vieläkin käy rasvaimussa! Ei nykyaikana normaalit ihmiset mene enää rasvaimuun!

Vierailija
19/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi 55v mummukka haluaa rasvaimuun. Luulisi, että tuossa iässä olisi muut asiat tärkeämpiä.😅

Vierailija
20/37 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole tehty,  mutta ystävälleni on. Toimenpide sujui nukutuksessa ja vatsaan tehtiin muutama viilto, mistä työnnettiin se rasvaa imevä putki sisään. Vatsan alueelle tuli hirveästi mustelmia ja kipua. Aluksi turvotusta oli sen verran että eroa ei juurikaan huomannut entiseen. Kun turvotus laski iho jäi löysäksi roikkumaan ja siellä täällä oli muhkuroita. Tulos näytti ihan karmealta. Ystäväni meni sitten vatsankohotukseen, missä leikattiin se ylimääräinen nahka pois ja napa laitettiin uusiksi. Tulos oli vähän parempi.