Rasvaimu kokemuksia
Olen varannut ajan vatsan rasvaimuun
Odotan innolla...pian bixut istuu:)
Mitä odottaa?
N55v
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi 55v mummukka haluaa rasvaimuun. Luulisi, että tuossa iässä olisi muut asiat tärkeämpiä.😅
No mitkä asiat suot meille 'mummukoille'? Kuolinsiivouksen ja raamatun lukemisen? 55 - vuotias on vielä yli kymmenen vuotta töissäkin.
N66
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi 55v mummukka haluaa rasvaimuun. Luulisi, että tuossa iässä olisi muut asiat tärkeämpiä.😅
No mitkä asiat suot meille 'mummukoille'? Kuolinsiivouksen ja raamatun lukemisen? 55 - vuotias on vielä yli kymmenen vuotta töissäkin.
N66
Kuulostaa vaan hassulta, että 55v on vielä niin pinnallinen, että haluaa rasvaimun bikinivartalon takia. Onko liikuntaa ja ruokavaliota myös tarkistettu? Usein se on se toimivin keino kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehty vatsan rasvaimu 10 vuotta sitten nukutuksessa. Mitään kipuja ei ollut vaikka niistä varoiteltiin. Rasvasolut kuitenkin laajenevat vaikka paljon niitä poistettiin eli nyt on taas läskiä vyötäröllä.
Mulla ei oikeen onnistunut imu vyötäröltä. Oli silleen sidekudoksista tai jotain. Reisistä onnistui paremmin, joskin pari muhkuraa jäi. Että ei kannata odottaa saavuttavansa täydellisen sileää ihoa, appelsiini-ihosta tällä ei eroon pääse. Mulla tehty siis rasvasiirtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66
Kuulostaa vaan hassulta, että 55v on vielä niin pinnallinen, että haluaa rasvaimun bikinivartalon takia. Onko liikuntaa ja ruokavaliota myös tarkistettu? Usein se on se toimivin keino kuitenkin.
Jos syynä on rasvan kertyminen liiaksi tiettyyn paikkaan? Esimerkiksi itseä harmittaa, että päästäkseen eroon vyötärörasvasta täytyy jalat ensin laihduttaa kuivan kesänoraviksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66
Minä olen 45v
Minulla on bikinivartalo
Olenko pinnallinen..
Vai..hui sentään..oletko sinä kateellinen roikkomaha tunikatäti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66
Jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa. Kannattaa vaan tehdä päätökset hyvin perustein. Jos oikeasti kokee, että toimenpiteen mahdolliset hyödyt ylittää reippaasti mahdolliset haitat ja haluaa itseensä sijoittaa, niin go for it
ExKaunotar57v osallistuu
Ei kannata lihoa.
Minulla on kaunis vyötärö.
Veikkaan että iho pysyy kauniina noin 60 vuotiaaksi.
Nautin, kun vielä voin
Vierailija kirjoitti:
Siis käykö joku oikeasti nykyään vielä rasvaimussa. Siis sellaisia tehdään yhä?
Öööööh, mitä ihmettä?
Luulin, että ne ovat jo jääneet historiaan. Hullua, että joku vieläkin käy rasvaimussa! Ei nykyaikana normaalit ihmiset mene enää rasvaimuun!
Ihan tavallista on ja kaiken lisäksi se imetty rasva lyödään yleensä saman kehon tisseihin!
Älä. Teetin rasvaimun käsivarsiin. Tulos on epätasainen ja iho roikkuu löysänä höttönä. Joudun menemään leikkaukseen jossa roikkuva iho leikataan pois. Hinta 4000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa iässähän noita kirurgin välineitä just aletaan käyttää, eihän nuorena niitä mihinkään tarvitse. Ja vaikka muut asiat olisivatkin tärkeämpiä niin eihän niiden välillä valita tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66
Minä olen 45v
Minulla on bikinivartalo
Olenko pinnallinen..
Niin minullakin on ihan kelvollinen. Ei mikään missi, mutta ei mikään roikkomahakaan. Olen myös 45, enkä todellakaan koe että tässä iässä mihinkään rasvaimuihin lähtisin. Ihan riittää kun liikun ja katson mitä syön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66
Minä olen 45v
Minulla on bikinivartalo
Olenko pinnallinen..
Kyllä kuunolstat pinnalliselta ja ilkeältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis käykö joku oikeasti nykyään vielä rasvaimussa. Siis sellaisia tehdään yhä?
Öööööh, mitä ihmettä?
Luulin, että ne ovat jo jääneet historiaan. Hullua, että joku vieläkin käy rasvaimussa! Ei nykyaikana normaalit ihmiset mene enää rasvaimuun!
YE:n kaheli puoliso Uncensori on imutettu joka puolelta aivan huolella ja tehty siirtoja. Tönkön näköinen kun kävelee, siitä näkee helpoiten kun on siirretty rasvaa reisien sivuille luomaan tiimalasi-illuusiota.
On kyllä rajua lähteä leikkauspöydälle läskin vuoksi. Hankkikaa nyt herranjestas muuta apua!
Elintapaohjausta treenivalmentajan ja ravitsemusterapeutin kanssa, jos tunneahmitte niin hakeutukaa edes lyhyeen terapiaan. Leikkauksen hinnalla saa nuo kaikki helposti ja tulos on terveellinen sekä kestävä.
Säälittävää aikuisilta ihmisiltä, mutta tehköön kukin keholleen mitä haluaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N66
Jos syynä on rasvan kertyminen liiaksi tiettyyn paikkaan? Esimerkiksi itseä harmittaa, että päästäkseen eroon vyötärörasvasta täytyy jalat ensin laihduttaa kuivan kesänoraviksi...
Älä laihduta vaan laske painoa hallitusti, samalla keskittyen voimatreeniin. Sillä saat keskivartalon lihakset tiukaksi ja kun alueen aineenvaihdunta vilkastuu, rasva ja turvotus katoaa vyötäröltä. Treenillä saat myös jalkoihin ja pakaroihin lihasmassaa, eli sellaista kiinteää massaa laihaläskien tikkujen sijaan.
Onko hormonihoidot aiheuttaneet järkyttävää turpoamista muilla naisilla? Hormonit toivat rasvamahan, roikkuvat rasvatissit. Miten synteettiset hormonit saavat rasvankertymisen aikaan kehossa.
Naiset kertovat, ettei tätä "hormonirasvaa" saa lähtemään kehosta laihduttamalla tai liikunnalla? Toiset väittävät, että kierukan poiston jälkeen rasva "sulaa" pois. Onko kellään kokemusta?
Onko rasvaimu ainut mahdollisuus päästä entisenlaiseen, normaalikokoiseen vartaloon?
Hormonihoito toi yli 30 kiloa rasvaa ja nestettä todella nopeasti. Syöminen ei ollut syy turpoamiseen.
En nyt vielä haluaisi olla ihan mummukka, vaikka sellaiselta alan vatsani, harmaiden ohenevien hiusteni ja silmälasieni kanssa näyttää :(