Pikku kakkonen on nykyään todella kuraa?
Albi lumiukko, reima räiske.... Kaikki on todella hunosti tehtyjä ja aivotonta. Todella huonot tietokone animaatiot ja super nopeaa heh heh järjetöntä. Missä on pieni taotao, rölli ja muut, joissa oli aina opetus. Lapsille näytetään halvalla tehtyä aivotonta nopeatempoista sontaa? Kössi kenguru on laadukas tuotanto nykyisiin tietokoneella väännettyihin plöröihin?
Kommentit (19)
Ehkä oot vaan kasvanut isoksi pojaksi
Etsi mielummin
1) töitä
2) vaimo
3) hanki lapsia
Kyllä kakkosesta kuraa tulee kerran pari
päivässä, välillä tosin tiukalla on. Tykkään kakkosesta enemmän kuin ykkösestä.
Vierailija kirjoitti:
Pojaksi?
TV:n häiriintyneet "lastenkanavat"
Vierailija kirjoitti:
Etsi mielummin
1) töitä
2) vaimo
3) hanki lapsia
En ole töissä?
Olen lespo?
Minulla ei ole lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojaksi?
Pooot ooooo
joooo
kooo
ääääss
iii
Poojaaksiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi mielummin
1) töitä
2) vaimo
3) hanki lapsia
En ole töissä?
Olen lespo?
Minulla ei ole lapsia?
Et taida tietää mitään
Missä on Pelle Hermanni ja NukkuMatti ???
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia vanhoja rakastettuja lastenohjelmia ei saisi varmaan nykypäivänä edes näyttää, mm;
Pingu animaatiossa pingu sai eräässä jaksossa isältänsä selkäsaunan.
Alfred j kwak animaatiossa seikkaili natsikorppi.
Kuka muistaa Nikke Knakertonin? Näin aikuisena kun sitä katsoo uudelleen, miettii että näinkö seksististä ohjelmaa lapset katsoivat.
Jos siinä näet seksiä olet kyllä kieroutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi mielummin
1) töitä
2) vaimo
3) hanki lapsia
En ole töissä?
Olen lespo?
Minulla ei ole lapsia?
Et taida tietää mitään
En ilmeisesti sinun mukaan.
Pitäisikö sinun etsiä?
1) Elämä?
2) Mies?
3) Sinun ei pidä lisääntyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia vanhoja rakastettuja lastenohjelmia ei saisi varmaan nykypäivänä edes näyttää, mm;
Kuka muistaa Nikke Knakertonin? Näin aikuisena kun sitä katsoo uudelleen, miettii että näinkö seksististä ohjelmaa lapset katsoivat.
Jos siinä näet seksiä olet kyllä kieroutunut.
Ei seksiä vaan seksistinen.
Ne vanhat hyvät lastenohjelmat on sun mielestä hyviä tasan siksi, että niillä on sinulle nostalgia-arvoa. Onnittelut, olet kasvanut aikuiseksi, eivätkä lastenohjelmat sellaisenaan enää kiinnosta sinua. Ainoastaan ne, joihin sinulla on jokin suhde, kiinnostavat. Ja ne ovat "parempia" vain sen suhteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Missä se seksismi oli?
Vierailija kirjoitti:
Ne vanhat hyvät lastenohjelmat on sun mielestä hyviä tasan siksi, että niillä on sinulle nostalgia-arvoa. Onnittelut, olet kasvanut aikuiseksi, eivätkä lastenohjelmat sellaisenaan enää kiinnosta sinua. Ainoastaan ne, joihin sinulla on jokin suhde, kiinnostavat. Ja ne ovat "parempia" vain sen suhteen takia.
Toivottavasti en ole kasvanut liian aikuiseksi, haluan edelleen kyseenalaistaa ja kysyä outoja kysymyksiä? Minua kiinnostaa mitä nykyisin lapsille tarjotaan telkkarissa ja sinä vastaat ettet sinä välitä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se seksismi oli?
Se jakso missä Pingu tanssi hooterissa ja tanssi burleski asussa?
Parhaita oli Hinku ja Vinku ja Suursyömäri, Pelle Hermanni (äitiliini, mansikanmolluskat ja kepakko) sekä lopun iloinen kommari-nukkumatti.