Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, kun työ on muuttunut

Vierailija
24.08.2023 |

En ole mikään itkiä, mutta nyt on tämän viikon ollut lähes koko ajan tippa linssissä ja välillä suorastaan vollottanut ääneen. Meillä on ollut töissä isoja muutoksia ja nyt jotenkin iski tajuntaan, että tämä on ihan kamalaa. Minulla on paljon alaisia, joille pitää esittää, että hyvä tästä tulee. Ei tule. Huonompaan suuntaan vaan menee.

Miten tällaisesta itkuisuudesta voi selvitä? Tuntuu, että kaikki muistuttaa vanhoista hyvistä ajoista ja padot aukeavat uudestaan, vaikka olen juuri saanut itseni rauhoittumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans kamalaa ja sitte irtisanoin itteni. Kyllä helpotti.

Vierailija
2/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykyaikaa. Itke pois.

Voisinpa sanoa että paremmaksi muuttuu, mutta niin ei käy.

Tee vain parhaasi ja jos ei auta. Aina voi lähteä pois.

Vierailija
4/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä nykyaikaa. Itke pois.

Voisinpa sanoa että paremmaksi muuttuu, mutta niin ei käy.

Tee vain parhaasi ja jos ei auta. Aina voi lähteä pois.

No se mun paras ei ole kauhean kummoinen, koska kaikki, missä olin hyvä on kielletty ja aika menee asioihin, joissa en ole niin hyvä. Erityisesti harmittaa työporukan puolesta. Työtyytyväisyys on tippunut viime vuoden 4,8:sta tämän vuoden 2,3:een (asteikolla 1-5). Itse annoin arvosanaksi viime kyselyyn 1.

Ap

Vierailija
5/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ymmärrän. Itsehän mm. harkitsin tänään hetken heittäväni läppärin alas parvekkeelta.

Vierailija
6/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sama. Etsin uutta työpaikkaa. Kokemuksella voin sanoa että valitettavasti tilanne ei tuosta parane.

Vierailija
7/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaksi on mennyt ja esimiehellä varmasti vielä kamalampaa. Irtisanoutuminen on ollut mielessä, mutta yritän jaksaa vielä lähemmäs eläkeikää.

Vierailija
8/8 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaksi on mennyt ja esimiehellä varmasti vielä kamalampaa. Irtisanoutuminen on ollut mielessä, mutta yritän jaksaa vielä lähemmäs eläkeikää.

Kuinka kauan kestettävää sulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi