Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Siellä ollaan jo jonottamassa ja bailaamassa. Espanjalaisen Fanclubin instassa on Espanjalaisia faneja ja suomalaisiakin, oli kait live, mutta näkyy nyt fiidissä. ig kaarija_cfspainofficial
Tämä ennen Darudea ja Kärtsyä esiintyvä DJ on Tommy Martos, Argentiinasta kotoisin, mutta asuu nyt Espanjassa.
Mä rakastan tätä fiilistä mitä nää ulkomaan keikat tuo tullessaan mulle, kun oon niin innoissani ulkkarifanien puolesta että pääsevät meidän Kärpyn keikalle! Ihana myös että ei koskaan tarvi jännittää meidän Kärtsän puolesta, että toivottavasti keikka menee hyvin eikä mokata mitään, kun tuntuu että voi luottaa siihen että totta kai se menee hyvin, niinkuin aina, ja Kärtsän karismalla selvittäisi tarvittaessa ihan mistä vaan mokailuista. Jännitys keskittyy ihan vaan pelkästään siihen, että eläytyy siihen fanien intoon ja jännitykseen! :D
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä fiilistä mitä nää ulkomaan keikat tuo tullessaan mulle, kun oon niin innoissani ulkkarifanien puolesta että pääsevät meidän Kärpyn keikalle! Ihana myös että ei koskaan tarvi jännittää meidän Kärtsän puolesta, että toivottavasti keikka menee hyvin eikä mokata mitään, kun tuntuu että voi luottaa siihen että totta kai se menee hyvin, niinkuin aina, ja Kärtsän karismalla selvittäisi tarvittaessa ihan mistä vaan mokailuista. Jännitys keskittyy ihan vaan pelkästään siihen, että eläytyy siihen fanien intoon ja jännitykseen! :D
Kärtsä ja koko porukka ovat kyllä hoitaneet keikat hyvin ja toivottavasti kaikki menee putken tänä iltana myös. Luin Marenostum Fuengirolan Facebook-sivulta, että eilen Markon ja Tarjan keikalla on ollut jotain teknisiä ääniongelmia ja ilmeisesti pääsivät aloittamaan sen verran myöhässä, että lopusta jäi jotain esitettäväksi aiottuja biisejä soittamatta.
Kärpyllä jonkunlainen soundcheck meneillään! :)
https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/760982954940989440/via-jaakko…
Marenostrum Fuengirola kirjoittaa IG-stoorissaan, että "Por motivo de la lluvia, es posible que se retrasen las actuaciones de los artistas", eli sateen vuoksi artistien esitykset voivat viivästyä. Toivottavasti sade loppuisi, jotta ei sentään tarvitse kokonaan perua.
Kärppy on räppäämisen lisäksi esitellyt espanjalaisille vähän tanssitaitojaan myös! :)
Häärijä on vihdoin puhunut hieman Fuengirolan keikalla, mutta espanjaksi! :D
https://www.tumblr.com/prairieenyasblog/761073640573894656/listen-to-me…
Ruoska on nyt ylittänyt 11M striimiä Spotifyssa, eli aika nopeasti on tullut miljoona lisää, kun ei siitä kovin pitkä aika ole, kun juhlistivat sitä 10M ylitystä.
Marenostrum Fuengirolan IG:ssä kuvia keikalta:
Mikä tää draama nyt on fanin ig:ssä
Vierailija kirjoitti:
Mikä draama, kenen ig:ssä?
Minulle tuli yllätyksenä, kuinka hyvin Jukka osaa myös laulaa. Kuunnelkaa vaikka tätä coveria Architectsin Animals-biisistä!
Yhtä vailla - metalliversio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä draama, kenen ig:ssä?
Sampi
K on nyt siis Serbiassa? En yhtään tiedä mitä tapahtuu ja miksi, mutta jossain häissä näyttäisi olevan xD
Vierailija kirjoitti:
K on nyt siis Serbiassa? En yhtään tiedä mitä tapahtuu ja miksi, mutta jossain häissä näyttäisi olevan xD
Toisissa ketjuissa on saatu selville, että sulhanen on Kn kaverin ja kotoisin Serbiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisissa ketjuissa on saatu selville, että sulhanen on Kn kaverin ja kotoisin Serbiasta
Oho! Onko siis Slovenia seuraava kohde?
Treskistä tuli vielä video, siellä oli kyllä loistavat esiintyjät: Ziggy Wild, Winny Puhh ja Kärppy! :)
Nyt on kyllä melkoisen hulppeat puitteet, aivan mahtavan hieno paikka esiintyä! Toivottavasti Kärpynkin keikka sujuu hyvin, Markon ja Tarjan keikka on kaikesta päätellen ainakin ollut onnistunut!