Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
19481/20844 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä taas huomaa, että K lla on fanaattisia ihailijoita, joiden mielestä mitään K n tekemisiä ei saa kritisoida."

Toki on niitä fanaatikkojakin. On varmaan kaikissa fandomeissa, onhan ihmisiä niin moneen junaan. Mutta kaikki fanit joiden kanssa mä olen keskustellut, on kyllä ollut ihan tavallisia fiksuja ihmisiä. Itse en tokikaan näe ketään, en myöskään K:ta, minään täydellisyytenä täysin vailla vikoja. Mutta jos K:ta (tai ketään muutakaan mun tuntemaa ihmistä, sen puoleen) arvostellaan jostakin, mistä mä en ole samaa mieltä, niin puhun kyllä sen ihmisen puolesta. Sitten taas, mä en esimerkiksi henkilökohtaisesti pidä siitä nuuskan käytöstä, mutta olen ajatellut että omapa on asiansa eikä liity muhun mitenkään, joten en ole kokenut tarpeelliseksi sitä myöskään missään arvostella.

Kyllä mun mielestä on silti ihan ok keskustella asiallisesti jostakin mistä toisen toiminnassa ei ole pitänyt, mutta jos toiset ihmiset eivät pidä sitä pahana, se on vain eriävä mielipide. Sitten taas yksittäiset "on jo niin nähty ja ihan kuraa" -kommentit on vaan turhaa huutelua.

Vierailija
19482/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että K ei koskaan siisti suutaan tai ajattele liikaa mitä sanoo. Se on just se Kärtsä josta pidän. Vaikka joskus roastais mua tai jotain mulle tärkeää, antaa mennä, en oo sokerista :) Tiiän mitä odottaa kun seuraan K:ta ja menen hänen keikoilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19483/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että K ei koskaan siisti suutaan tai ajattele liikaa mitä sanoo. Se on just se Kärtsä josta pidän. Vaikka joskus roastais mua tai jotain mulle tärkeää, antaa mennä, en oo sokerista :) Tiiän mitä odottaa kun seuraan K:ta ja menen hänen keikoilleen

Aika moni artisti on nykyään valinnut linjan, että eivät puhu välispiikkejä juuri ollenkaan, lähinnä vaan ilmoittavat mikä biisi seuraavaksi vedetään. Ehkä se on sitä varman päälle ottamista, kun vaikka kuinka yrittäisi miettiä sanomisiaan niin aina joku saattaa kuitenkin löytää jotakin, mistä on mahdollista pahoittaa mielensä.

Vierailija
19484/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä taas huomaa, että K lla on fanaattisia ihailijoita, joiden mielestä mitään K n tekemisiä ei saa kritisoida."

Toki on niitä fanaatikkojakin. On varmaan kaikissa fandomeissa, onhan ihmisiä niin moneen junaan. Mutta kaikki fanit joiden kanssa mä olen keskustellut, on kyllä ollut ihan tavallisia fiksuja ihmisiä. Itse en tokikaan näe ketään, en myöskään K:ta, minään täydellisyytenä täysin vailla vikoja. Mutta jos K:ta (tai ketään muutakaan mun tuntemaa ihmistä, sen puoleen) arvostellaan jostakin, mistä mä en ole samaa mieltä, niin puhun kyllä sen ihmisen puolesta. Sitten taas, mä en esimerkiksi henkilökohtaisesti pidä siitä nuuskan käytöstä, mutta olen ajatellut että omapa on asiansa eikä liity muhun mitenkään, joten en ole kokenut tarpeelliseksi sitä myöskään missään arvostella.

Mulla on ristiriitainen suhtautuminen Käärijään. Tykkään hänen energiastaan ja isosta osasta biisejä. Sitten on jonkin verran asioita, jotka ei kolahda. Olen sen verran tiukkapipo, ettei K n huumorin tyyli aina oikein iske. Tapiolassa K n keikka meni siinä muiden mukana, mutta muuten pidän nyt taukoa hänen keikoistaan. K on ihan sopivanlainen, minä vaan en ole ihan sopiva hänen fanikseen.

Vierailija
19485/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafikin taustakuvat ovat aika kivat myöskin, Joostin osuuden kohdalla toki pelkästään kysymysmerkkejä! :)

https://www.tumblr.com/mint-ty/757281832454766592/the-screen-pictures-p…

Vierailija
19486/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän Puolan lipuista tuli vastaan tällainen tilannekatsaus: 

The overwhelming demand for tickets to Finnish rapper Käärijäs concerts in Poland continues! We are thrilled to announce that the first batch of tickets for his shows in Kraków, Warsaw, and Gdańsk has completely sold out.

If you havent secured your ticket yet, dont worrythe second batch is now available! This is another chance to catch the artist live, who has captured fans hearts worldwide with his hit Cha Cha Cha and unique style.

https://www.b90.pl/en/i-ticket-pool-is-sold-out-kaajira-at-b90/

Contrapromotionin sivujen kautta pystyy tällä hetkellä ostamaan lippuja Varsovan keikalle, mutta ei Gdanskin eikä Krakovan.

Vierailija
19487/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The overwhelming demand for tickets to Finnish rapper Käärijäs concerts in Poland continues! We are thrilled to announce that the first batch of tickets for his shows in Kraków, Warsaw, and Gdańsk has completely sold out.

If you havent secured your ticket yet, dont worrythe second batch is now available! This is another chance to catch the artist live, who has captured fans hearts worldwide with his hit Cha Cha Cha and unique style.

Contrapromotionin sivujen kautta pystyy tällä hetkellä ostamaan lippuja Varsovan keikalle, mutta ei Gdanskin eikä Krakovan.

Tää käytiin jo muutama sivu sitten läpi. Keikkapaikkojen omilta sivuilta saa myös lippuja, ja tässä on vielä vain rajallinen ennakkolippumäärä laitettu myyntiin. Eli vaikuttaa olevan 3 satsia lippuja kaikkiaan, joista eka on vasta myyneet, jossain keikkapaikassa ehkä kaksi.

Vierailija
19488/20844 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää käytiin jo muutama sivu sitten läpi. Keikkapaikkojen omilta sivuilta saa myös lippuja, ja tässä on vielä vain rajallinen ennakkolippumäärä la

Hypepark Krakovassa on ilmeisesti kuitenkin loppuunmyyty. Tämähän oli näistä pienin paikka muutenkin. Jos oikein katsoin, mahtuu 900.  Myös Discordin keikkakeskusteluissa yksi puolalainen sanoi, että näin on. Täällä lukee "No available ticket pools were found for the selected event."  https://knockoutmusicstore.pl/en/events/kaarija

Noihin kahteen muuhun on tänään avattu toiset lippupoolit tänään eli eka satsi on myyty.

Vierailija
19489/20844 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCC tulee ylittämään 150M striimiä Spotifyssa tänään, kunhan luvut päivittyvät ! Toivottavasti Kärpyn jengi huomaa sitäkin vähän juhlistaa! :)

Vierailija
19490/20844 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CCC tulee ylittämään 150M striimiä Spotifyssa tänään, kunhan luvut päivittyvät ! Toivottavasti Kärpyn jengi huomaa sitäkin vähän juhlistaa! :)

Ja Trafik ylittää 7 miljoonaa. Jostain syystä muutamana viime päivänä CCC:n tai Trafikin luvut eivät ole päivittyneet (ainakaan minulla) ja vasta seuraavana päivänä on näkynyt kahden viimeisen päivän striimit.  

Vierailija
19491/20844 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Trafik ylittää 7 miljoonaa. Jostain syystä muutamana viime päivänä CCC:n tai Trafikin luvut eivät ole päivittyneet (ainakaan minulla) ja vasta seuraavana päivänä on näkynyt kahden viimeisen päivän striimit.  

Nyt luvut päivittyivätkin jo, eli CCC:llä on nyt 150.072.252 striimiä ja Trafikilla 7.024.914.

Vierailija
19492/20844 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolan Venetsialaiset odottaa ahkeraa lipunmyyntiä Käärijä lavalle tänäkin vuonna

https://yle.fi/a/74-20106054

Vierailija
19493/20844 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyyköhän Kärpän levy ennen Eurotouria?

Jotenkin en oikein jaksa uskoa siihen enää vaikka voihan se ilmestyä vaikka viikkoa ennen.

Vierailija
19494/20844 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en oikein jaksa uskoa siihen enää vaikka voihan se ilmestyä vaikka viikkoa ennen.

Vaikea kyl veikata, kun Kärppä ei ole tainnut puhua levyn tilanteesta hetkeen mitään. Aika moni artisti tuntuu kertovan julkaisupäivän n. 3 viikkoa ennen julkaisua, joten varmaan vähintään sen verran etukäteen Kärppykin kertoisi, mut haluttaisiinkohan siihen heti julkaisun jälkeen aikaa promoon ja kenties keikkoja Suomeen 🤔

Vierailija
19495/20844 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyl veikata, kun Kärppä ei ole tainnut puhua levyn tilanteesta hetkeen mitään. Aika moni artisti tuntuu kertovan julkaisupäivän n. 3 viikkoa ennen julkaisua, joten varmaan vähintään sen verran etukäteen Kärppykin kertoisi, mut haluttaisiinkohan siihen heti julkaisun jälkeen aikaa promoon ja kenties keikkoja Suomeen 🤔

Yksi vaihtoehto voisi ehkä olla se, että ennen Eurotouria ilmestyy vielä yksi sinkku, mutta albumi julkaistaan sitten vasta joskus myöhemmin. Toisaalta onhan Kärpyllä nyt jo useampi sellainen biisi esityksessään, joita ei vielä viime vuoden Euroopan kiertueella ollut mukana.

Vierailija
19496/20844 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen siinä uskossa, että levy ilmestyy ennen eurotouria. Sen jälkeen on taas paljon Suomen keikkaa eli milloin ehtisivät levyntekoon. Todennäköisesti sitten alkuvuodesta on taas lomaa. Paineet on varmasti kovat kaikilla. Julkaisua ei kannata hirveästi siirtää, toisaalta yritetään tehdä parasta mahdollista ja biisejä on ehkä kirjoitettu uusiksi tai tehty ihan uutta. Ajattelin kyllä, että olis julkaistu ennen kesää, mutta siinä varmaan tapahtui paljon kaikenlaista joka muutti suunnitelmat. Esim. tää Trafik ja ajatus siitä, että faneja tottatosiaan on ulkomailla edelleen eli millainen musiikki toimii siellä kuunneltuna ja keikoilla. noh spekuiluahan tää on. Toivottavasti kuullaan jotain parin viikon sisällä.

Vierailija
19497/20844 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa yhtään arvioida levyn julkaisuajankohtaa. Aiemmin luulin että tulisi elokuussa, mutta metsään meni arvio 😄 Selvästi jokin muutos tai lisäaika levyyn on vuodenvaihteen jälkeen otettu. Hyvä vain, että tekevät niin kuin itsestään parhaalta tuntuu. Mitä olen seurannut muita artisteja niin monet ottavat kiireisen kesän jälkeen puolivuotta tai jopa enemmän vapaata joko ihan levon tai levyn tekemistä varten. K on nyt painanut kohta kaksi vuotta aika hurjalla keikkatahdilla ja suht lyhyillä keikkatauoilla, joten en ihmettele jos levyn tekoon ei niin paljon ole ehtinyt panostaa. 

Vierailija
19498/20844 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se Härtsän kellojuttukin oli? Oliko se päivämäärä mitä siihen spekuloitiin 16.8.? Tapahtuiko silloin mitään? Vai menikö koko sekin spekulointi ihan metsään 😅 Olin nyt välillä jo ihan unohtanut sen koko kellohomman, niin en nyt oo varma oonko missannut jotain

Vierailija
19499/20844 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se Härtsän kellojuttukin oli? Oliko se päivämäärä mitä siihen spekuloitiin 16.8.? Tapahtuiko silloin mitään? Vai menikö koko sekin spekulointi ihan metsään 😅 Olin nyt välillä jo ihan unohtanut sen koko kellohomman, niin en nyt oo varma oonko missannut jotain

Jonkun keksimä ajatus se oli, että se kello olisi johonkin päivämäärään viitannut. Ja yleisin veikkaus oli, että albumin julkaisu olisi tuolloin, mutta näin nyt ei sitten ainakaan ollut, eikä tietoa oliko sellaista edes missään vaiheessa aikomuskaan. Eli ei tainnut kello viitata mihinkään päivämäärään kuitenkaan.

Vierailija
19500/20844 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kovasti joltain tiisaukselta vaikutti, kun toistui samankaltaisena ainakin kolmesti. Mutta sit kuitenkin loppui yhtäkkiä, eikä siihen palattu. Mun teoria on, että oli tarkoitus tapahtua jotain, albumin/sinkun julkaisu tms. , mutta suunnitelmat muuttuivat. Sitten kuitenkin tuli Trafik kesällä, mutta siihen toi kello tuskin liittyi kuitenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi