Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Eilen Tapiolassa festareilla todettiin, että Käärijän show ja musiikki oli kyllä juuri sitä riittävän hulvatonta, kreisiä ja hauskaa, siinä onnistui. Mutta ne järkyttävät juonnot olisivat saaneet jäädä väliin. Myötähäpeää pelkästään aiheutti se kiroilu, rivoudet ja mm. pikkutyttöjen keppariharrastuksen pilkkaaminen. Ei tuo ollut enää edes surkeaa huumoria vaan täysin alatyylistä ja asiatonta, eikä mitenkään lisännyt festarien muuten hyvää fiilistä.
Eikä välttämättä tarvii kertoa kakkahädästään yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Tapiolassa festareilla todettiin, että Käärijän show ja musiikki oli kyllä juuri sitä riittävän hulvatonta, kreisiä ja hauskaa, siinä onnistui. Mutta ne järkyttävät juonnot olisivat saaneet jäädä väliin. Myötähäpeää pelkästään aiheutti se kiroilu, rivoudet ja mm. pikkutyttöjen keppariharrastuksen pilkkaaminen. Ei tuo ollut enää edes surkeaa huumoria vaan täysin alatyylistä ja asiatonta, eikä mitenkään lisännyt festarien muuten hyvää fiilistä.
Nämä sinun mieltäsi pahoittaneet välispiikit eivät ole kyllä mitenkään erityisen pöyristyttäviä noi kansainvälisestikään ottaen. Itselle tulee heti mieleen ainakin muutama artisti, jotka saattaa puhua keikoilla mitä sattuu.
Herkkiä rakkauslauluja rustannut Lewis Capaldi on ollut aika "paha" suustaan ja hänen keikkahuumorinsa on jossain määrin samantyylistä kuin Kärtsällä. Tosin hän on nyt pitkällä tauolla .Liam Gallagher on yksi myös. Ja kakkahätäjuttuja on tullut Lil NasX:ltä myös. Yhdellä keikalla hävisi lavalta (vai oliko se keikan alussa, kun piti jo olla lavalla) ja huuteli mikkiin, että piti mennä pskalle. On tainnut joskus muutoinkin kertoa, että kärsii vatsavaivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sinun mieltäsi pahoittaneet välispiikit eivät ole kyllä mitenkään erityisen pöyristyttäviä noi kansainvälisestikään ottaen. Itselle tulee heti mieleen ainakin muutama artisti, jotka saattaa puhua keikoilla mitä sattuu.
Herkkiä
Ei tuollaiset jutut fiksuilta kuulosta, vaikka jotkut muutkin niitä harrastaa. Eivät mun maailmaani kuitenkaan kaada.
Ei tuollaiset jutut fiksuilta kuulosta, vaikka jotkut muutkin niitä harrastaa. Eivät mun maailmaani kuitenkaan kaada.
No mutta vaivauduit oikein tänne ihan erikseen asiasta kirjoittamaan eli tuntuu vaivaavan sen verran, että täytyy oma mielipide tulla kertomaan fanituspalstalle ilman, että kukaan muu sitä on ottanut esille.
Eilinen Tapiolan keikka kuitenkin näyttää olleen menestys väkimäärän ja yleisön reaktioiden perusteella. Toki siihen joukkoon kourallinen mielensäpahoittajiakin mahtuu.
Jaahas, taisi koko keppihevoskommentit olla kirjoittajan vääristelyjä. Toisella palstalla joku kertoi miten ne K:n puheet oli oikeasti menneet ja ei ollut haukkunut ketään ei edes keppihevostelua lajina. Eiliset festarit oli myös k18. Eri tahallista vääristelyä ja valehtelua koko kommentti. Miten joku jaksaa..
Twitteriä selasin ja näköjään lippuhuijarit/botit on siellä aktivoituneet. Eilen oli Fugen lippuja tarjolla ja nyt Tampereelle. Toi Tampereen keikka on ainakin loppuunmyyty, joten toivottavasti kukaan ei haksahda noihin.
Käärijällä on kusi nousemassa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jätkä on jo niin nähty. Samat vitsit ja irvistely. Biisit kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä on jo niin nähty. Samat vitsit ja irvistely. Biisit kuraa.
Ja silti jaksat seurata häntä ja hakeudut oikein erikseen tähän pikku ketjuun. Tsemiä sinullekin 😄
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taisi koko keppihevoskommentit olla kirjoittajan vääristelyjä. Toisella palstalla joku kertoi miten ne K:n puheet oli oikeasti menneet ja ei ollut haukkunut ketään ei edes keppihevostelua lajina. Eiliset festarit oli myös k18. Eri tahallista vääristelyä ja valehtelua koko kommentti. Miten joku jaksaa..
Olitko itse paikalla? K naureskeli keppihevosharrastukselle. Varmaankin siksi, että ei tunne sitä ja se kuulostaa aika hassulta ollakseen harrastus. Tuskin mitään pahaa tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
No mutta vaivauduit oikein tänne ihan erikseen asiasta kirjoittamaan eli tuntuu vaivaavan sen verran, että täytyy oma mielipide tulla kertomaan fanituspalstalle ilman, että kukaan muu sitä on ottanut esille.
Eilinen Tapiolan keikka kuitenkin näyttää olleen menestys väkimäärän ja yleisön reaktioiden perusteella. Toki siihen joukkoon kourallinen mielensäpahoittajiakin mahtuu.
Oli se menestys. K itse totesi niin ja oli jostain syystä vähän yllättynyt. Silti olen mieluummin kuulematta kakkajuttuja. Mutta tuollainenhan on ihan K n tyyliä. Ei kaikista hänen puheistaan tarvitse silti pitää.
Mua kerta toisensa jälkeen jaksaa hämmästyttää, miten joku jaksaa varta vasten etsiytyä inhokkiensa kommenttikenttiin ja keskustelupalstoille kertomaan miten vähän tykkää kyseisestä artistista 😄
Mulla ei oo edes ollut aikaa huomata inhoavani ketään niin että jaksaisin siitä erikseen mainita, kun täytän oman aikani asioilla joista pidän. 🤔 Uskallan väittää, että elämä on mukavampaa näin. Suosittelen samaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kerta toisensa jälkeen jaksaa hämmästyttää, miten joku jaksaa varta vasten etsiytyä inhokkiensa kommenttikenttiin ja keskustelupalstoille kertomaan miten vähän tykkää kyseisestä artistista 😄
Mulla ei oo edes ollut aikaa huomata inhoavani ketään niin että jaksaisin siitä erikseen mainita, kun täytän oman aikani asioilla joista pidän. 🤔 Uskallan väittää, että elämä on mukavampaa näin. Suosittelen samaa muillekin.
Ihmeellistä on. Tuota samaa agendaa on nyt toitottanut usealla K:hon liittyvällä palstalla ja Jodelissa. Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko itse paikalla? K naureskeli keppihevosharrastukselle. Varmaankin siksi, että ei tunne sitä ja se kuulostaa aika hassulta ollakseen harrastus. Tuskin mitään pahaa tarkoitti.
Minä olin paikalla ja olen harrastanut nuorempana keppailua. Ei ollut loukkaavaa omasta mielestäni tuossa kontekstissa. Taidat tahallaan mustamaalata, mutta kannattaa keskittyä asioihin joista saat iloa. Selvästi tämä aihe ja paikka ei sitä sinulle ole. Jos haluat keskustelua ei toisen aiheeton haukkuminen ole oikea tapa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hassuna harrastuksena piti kuitenkin hänen keikoillaan käymistä, mikä selviää kun katsoo sen videon loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin paikalla ja olen harrastanut nuorempana keppailua. Ei ollut loukkaavaa omasta mielestäni tuossa kontekstissa. Taidat tahallaan mustamaalata, mutta kannattaa keskittyä asioihin joista saat iloa. Selvästi tämä aihe ja paikka ei sitä sinulle ole. Jos haluat keskustelua ei toisen aiheeton haukkuminen ole oikea tapa siihen.&
Osaatko ymmärtää lukemaasi. Mun viestin viimeinen lause kuuluu: tuskin hän mitään pahaa tarkoitti. Ja tottahan se on, että hänestä harrastus kuulosti huvittavalta. Tässä taas huomaa, että K lla on fanaattisia ihailijoita, joiden mielestä mitään K n tekemisiä ei saa kritisoida. Ainoa mitä minä olen kritisoinut oli tuo, että minusta kakkajutut on mauttomia. K n heppakommenttien kritiikki ei alunperin ollut minulta. Minähän olen vain puolustanut häntä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hassuna harrastuksena piti kuitenkin hänen keikoillaan käymistä, mikä selviää kun katsoo sen videon loppuun.
Joo, muistan. Molempia piti huvittavana.
Kärpyllä oli kaksi puhumatonta oululaista lavalla tällä kertaa! :)
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/759086346426023937/kaarijana…
Trollin pakkomielteet; Käärijä ja kakalla käynti. Joka päivä pakko päästä puhumaan näistä kahdesta asiasta.
Ei varmaan K:n spiikit ole kaikkia varten mutta se kuuluu hänen juttuunsa. En ihan ymmärrä miksi häntä vaaditaan muuttumaan oman mieltymyksen mukaiseksi kun ei sitä muiltakaan artisteilta vaadita. Myötähäpeä toisten puolesta on turha tunne ja kertoo aina vain kokijasta ei kohteesta. Tuttuni oli eilen festareilla kaveriporukkansa kanssa ja ainakaan heitä puheet ei häirinneet vaikka K faneja eivät ole. Myös klipeissä kuulee miten koko yleisö nauraa, joten tuskin tunnelma huono oli. Jotenkin myös se että hakee tämän ketjun varta vasten että pääsee kertomaan negatiivisia juttuja herättää hiukan epäilyä motiiveista.