Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
jeest infektoituneille:
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/757335379885096960
Tämä sama haastattelija kuin ennen viisuja ilmeisesti pääsi haastattelemaan K:ta festareilla :)
Täältä löytyy koko haastattelu, josta selviää myös, että tuleva albumi on yhä työn alla eikä julkaisuajankohta vielä tiedossa, mutta Kärpyn sanoin "we do my best"! :)
Ei varmaan noiden kommenttien jälkeen ole toivoa että levy tulisi vielä 16.8., kuulostaa liian uskottavalta toi puhe uusien biisien tekemisestä että ois mitään hämäystä, mutta tärkeintä että tulee hyviä biisejä.
Ehkä se silloin tuleva on ihan oikeasti vain joku Häärijän projekti 😂
Ihana tuo haastattelu, en kestä! K on niin aito (!?) ja ihana! Child people= lapset
tiktokissa tuli juuri vastaan liettuan keikalta video, jolla on 114k katselua :D Kyllä nuo klipit kulkevat suosittuina. Tämä keikka on kyllä fanina kesän kohokohta, vaikka en siellä ollutkaan. Tuo vastaanotto liikutti minua
Kärpyn hyviä vuorovaikutustaitoja kuvastaa myös tämä Backaksen keikalla kuvattu tiktokvideo, kun Kärppy bongaa yleisössä näitä ulkomailta tulleita.
https://www.tiktok.com/@solsortemor/video/7387525855326588192?lang=fi-FI
Vierailija kirjoitti:
tiktokissa tuli juuri vastaan liettuan keikalta video, jolla on 114k katselua :D Kyllä nuo klipit kulkevat suosittuina. Tämä keikka on kyllä fanina kesän kohokohta, vaikka en siellä ollutkaan. Tuo vastaanotto liikutti minua
Ihanan paljon tulee muutenkin tiktokissa vastaan videoita tuolta Liettuan keikalta, tietysti koska oon katsonut niitä ja tykännyt niistä, mutta siis ihanaa et niitä on olemassa paljon. Olin ihan liian pessimistinen Kärtsän Liettuan suosion suhteen ja nyt haluisin sen entistä enemmän sinne Puolaankin
Mietin että tekeeköhän K nuo Euroopan keikat suppeammalla Krewlla. Tai siis niin että tanssijat ja Härtsä ei ole mukana. Heidän mukaan ottaminen on kuitenkin aika iso kulu ja niin kuin Liettuassa huomattiin K saa kunnon shown yksinkin aikaan. Suomen festareilla ymmärrän hyvin isomman porukan ja tykkään tanssijoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että tekeeköhän K nuo Euroopan keikat suppeammalla Krewlla. Tai siis niin että tanssijat ja Härtsä ei ole mukana. Heidän mukaan ottaminen on kuitenkin aika iso kulu ja niin kuin Liettuassa huomattiin K saa kunnon shown yksinkin aikaan. Suomen festareilla ymmärrän hyvin isomman porukan ja tykkään tanssijoistakin.
Luulen että H tulee mukaan. Onhan se myymässä paitoja ja kommunikoi paljon fandomin kanssa. Tanssijat saattavat kyllä jäädä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että H tulee mukaan. Onhan se myymässä paitoja ja kommunikoi paljon fandomin kanssa. Tanssijat saattavat kyllä jäädä
Näin itsekin epäilen. Sitten jossain suuremmissa kuten Lontoo voi olla myös tanssijat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Virossa oli ihan täys kokoonano, sekä Härtsä että tanssijat mukana. Ruotsissa ei ollut tanssijoita, mutta Härtsä oli. Varmaan menee keikka keikalta erilailla riippuen paikasta, lavasta, kustannuksista ja onko tanssijat buukattu jonnekin toiselle keikalle jo. Eihän kaikki ole olleet mukana kaikilla Suomen keikoillakaan, eli en näe mitään Suomi-Eurooppa erottelua tässä.
DaneBramage Rocks, joka aikaisemminkin on tehnyt useita reaktiovideoita Kärpystä ja myös Joostista, on nyt tehnyt myös Trafikista.
https://www.youtube.com/results?search_query=käärijä&sp=EgIIAg%253D%253D
Linkki meni väärin, laitetaan uudestaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virossa oli ihan täys kokoonano, sekä Härtsä että tanssijat mukana. Ruotsissa ei ollut tanssijoita, mutta Härtsä oli. Varmaan menee keikka keikalta erilailla riippuen paikasta, lavasta, kustannuksista ja onko tanssijat buukattu jonnekin toiselle keikalle jo. Eihän kaikki ole olleet mukana kaikilla Suomen keikoillakaan, eli en näe mitään Suomi-Eurooppa erottelua tässä.
Jotenkin ajattelen että tanssijat on joko koko ajan mukana tai pidemmän pätkän esim loppupäästä. En usko että kuitenkaan lentelisi eestakaisin ihan keikkakohtaisesti. Se tulisi nopeasti aika kalliiksi. No voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan paljon tulee muutenkin tiktokissa vastaan videoita tuolta Liettuan keikalta, tietysti koska oon katsonut niitä ja tykännyt niistä, mutta siis ihanaa et niitä on olemassa paljon. Olin ihan liian pessimistinen Kärtsän Liettuan suosion suhteen ja nyt haluisin sen entistä enemmän sinne Puolaankin
Sama! Jännä nähdä nyt lauantaina mikä on Latvian tilanne, Virosta jo tiedetäänkin, että siellä vastaanotto on hyvä. 😁
Uusia ig seuraajiakin on tullut paljon Liettuan jälkeen. Vaikka jatkuvasti lähtee vanhoja, niin silti lukema on jäänyt jopa pari sataa plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan noiden kommenttien jälkeen ole toivoa että levy tulisi vielä 16.8., kuulostaa liian uskottavalta toi puhe uusien biisien tekemisestä että ois mitään hämäystä, mutta tärkeintä että tulee hyviä biisejä.
Ehkä se silloin tuleva on ihan oikeasti vain joku Häärijän projekti 😂
Tää Härtsän kellotiisauskin on tyystin loppunut, ei ole hetkeen enää näkynyt. Voisko se olla, että oli kuitenkin levyjulkkarin päivämäärä, mut siitä on vetäydytty kun ei ollutkaan vielä mahdollista?
Hyvin jatkaa Trafik striimaamista. Eilisen lukuihin tuli n.148 t striimiä lisää, mikä on jopa vähän enemmän kuin parina edellisenä päivänä. Nyt siis 4 828 697.
Kuuntelijat lisääntyneet 499t sitten Trafikin julkaisun.
Mä tykkään näistä DaneBramagen Kärtsään liittyvistä reaktiovideoista. Ihanasti huomasi myös Härtsän ja Daltonit videolta, joten on hyvin perillä K:n Krewsta :)
Huomenna Trafik! tulee ylittämään 5M striimiä Spotifyssa, eli alle kolmessa viikossa! Lukema on nyt 4.971.473.
Mistä kielestä tulee trafik? Onko näin et se ei ole hollantiakaan? Ainakaan mun google kääntäjä ei tunnista hollanniksi, tai sit olen ymmärtänyt jotain väärin.
jeest infektoituneille:
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/757335379885096960
Tämä sama haastattelija kuin ennen viisuja ilmeisesti pääsi haastattelemaan K:ta festareilla :)