Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
15961/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse laittanut stooria. Siis Jesse Voss (tarkennus, ei siis tanssija-Jesse) josta vois päätellä hänen lähtevän kiertueelle Kärtsän kaa. 

Eli nyt viimeisen parin viikon sisällä melkein koko konkkaronkka (Jaakko ja Mikke uupuu) on murtanut somehiljaisuuden ja laittanut jotain Käärijä-aiheista kryptistä stooria. Olen ihan varma että levypromot alkaa ens viikolla ja että ne eivät nyt meinaa jaksaa odottaa. 

Vierailija
15962/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse laittanut stooria. Siis Jesse Voss (tarkennus, ei siis tanssija-Jesse) josta vois päätellä hänen lähtevän kiertueelle Kärtsän kaa. 

Olin tulossa laittaa saman. Kiertueilmoitus on siis tulossa ihan just. Jesse jatkanee kiertuemanagerina ja ehkä satunnaisesti lavallakin piipahtamassa?

Joo. Ja silloin jokin aika Jesse laittoi myös sen muistelon Lontoon Roundhousesta ja keitä muilla on samalla lavalla esiintynyt. Kiertueasiat siis olleet mielessä selvästi. Ja ulkomaan jopa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15963/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoska noussut yhden sijan radiosoittolistalla. Seitsemänneksi. Viikko sitten oli kahdeksas. 

https://ifpi.fi/lista/artistit/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4%2C+erika+vikman/r…

Vierailija
15964/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli uusi (maksumuurin takainen) haastis Kuumaalta, ja lopussa oli kiinnostava huomio siitä miten paljon keikkailevilta artisteilta loppuu Suomessa uudet kohteet aika nopeasti, ja uutta saavutettavaa ei jää hirveästi: 

'Mitä Kuumaa aikoo tehdä ensi syksyn areenakiertueen jälkeen? Brotherus hengittää syvään ja miettii.

Suomi on sen kokoinen maa, että joskus tulee päivä, kun olemme soittaneet about kaikkialla. Sehän olisi aika surullista, jos peli olisi sitten jollain tavalla pelattu läpi. En näe mitenkään mahdottomana, että jonain päivänä soittaisimme Olympiastadionilla, mutta en ajattelisi sitäkään minään päätepisteenä.Brotherus ja Luhtavaara alkavat jutella keskenään jatkuvuudesta. He haluavat, että voivat soittaa Kuumaassa vielä vuosia. Soivio nyökyttelee.

Tärkeintä on nauttia hetkestä ja säilyttää innostus, Brotherus sanoo.'

Tuli mieleen että K on keikkamäärissään vain parisen vuotta Kuumaata jäljessä keikkamäärissä, eli pian hänelläkin tulee vastaan se aika kun kaikkialla ja kaikille on jo soitettu. Mutta mahdolliset ulkomaan keikat juurikin voivat pelastaa K-tiimin siltä että "peli on pelattu läpi" ja ainoa jäljellä oleva päämäärä on joku olympiastadion-keikka vuosien päässä. BC:n uusimmassa Soundi-haastiksessa oli vastakohtana taas tämä lause:

"Kansainvälisiksi tähtääviltä rockyhtyeiltä loppuu siis ennemmin aika, voimat ja rahat kuin maailma." https://www.soundi.fi/jutut/kuinka-maailma-valloitetaan-blind-channel-k…

Eli se ovi mikä K:lle on auennut ulkomaankeikoille voi osoittautua aikamoiseksi mielen piristykseksi sitten kun kaikki keikkapaikat Suomessa on koluttu läpi pariin kertaan.

Vierailija
15965/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sopisi mielestänne antamaan Suomen pisteet tämän vuoden Euroviisuissa? Viisukuppilassa suosituin ehdokas on tällä hetkellä Kärtsä, mutta en osaa sanoa olisiko tämä hyvä vai huono valinta. Toisaalta varmaan aika luonnollinen, mutta aiheuttaisi ehkä uudestaan vähän turhaa vastakkainasettelua euroviisuyleisössä.

Vierailija
15966/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sopisi mielestänne antamaan Suomen pisteet tämän vuoden Euroviisuissa? Viisukuppilassa suosituin ehdokas on tällä hetkellä Kärtsä, mutta en osaa sanoa olisiko tämä hyvä vai huono valinta. Toisaalta varmaan aika luonnollinen, mutta aiheuttaisi ehkä uudestaan vähän turhaa vastakkainasettelua euroviisuyleisössä.

Ehkä Matti tai Benkku.

Vierailija
15967/20844 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekeskeinen toiveeni on ettei K ole mukana missään virallisissa viisujutuissa tänä vuonna ollenkaan, kun en ole mikään viisufani ja viimevuotisen jälkeen koko organisaatio jopa vähän puistattaa, kun ennen olin neutraali. 

Toivottavasti joku tylsähkö tyyppi kyseisessä kontekstissa, eli ei mitään Lordia tai Sanna Marinia ym. Kutsukoot vaikka Pekka Rinteen kun kukaan viisuyleisöstä ei tunnista kuka se on. Tai Benkku, kun se on viisu-nörtti ja varmaan nauttisi siitä.

Vierailija
15968/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Loreen peitottu sentään jossain maailmankolkassa. 😄

https://www.aussievision.net/post/joy-eurovision-and-ogae-australia-s-e…

Vierailija
15969/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemosta tuli kertaheitolla mun viisusuosikki 2024: https://x.com/highwindows88/status/1774510375729250400

Tyyppi osaa LAULAA. Ja lavakarisma on valtava. 

Vierailija
15970/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nemosta tuli kertaheitolla mun viisusuosikki 2024: https://x.com/highwindows88/status/1774510375729250400

Oliko tän tarkoitus mennä euroviisuketjuun? 

Vierailija
15971/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, Loreen peitottu sentään jossain maailmankolkassa. 😄

https://www.aussievision.net/post/joy-eurovision-and-ogae-australia-s-e…

Loreen on peitottu suurin piirtein jokaisessa maailmankolkassa, missä yleisö on saanut päättää.

Vierailija
15972/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sometauko alkaa ilmeisesti loppua. Ekaks oddlygood-postaus ja stoori K:lta, sitten Kiron stooreissa K "roadmanina". Pradan aurinkolasit ja ABC-taustalla... heheh. Eiköhän kohta ala uuden musan, keikkojen yms. vyörytys.

Veikkaan vieläkin että padot aukeavat kunnolla pääsiäispyhien jälkeen, eli ens viikolla. (Tietty K:n arvaamattomuudesta johtuen se voi päättää ruveta tykittämään jutuja pihalle pääsiäispäivänä kello 4 aamulla.)

Mulla on sormet ristissä että huomenna tulisi ilmoitus levystä, juljaisupäivämäärällä. Tai keikka-aikataulut. Mutta toivottavasti ei tänään, kun silloin ei voi poissulkea mahdollisuutta että kyseessä on aprillipila. 

Vierailija
15973/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Laitoin ihan tarkoituksella tänne. Ehkä olisin voinut jatkaa vielä: lavakarisma on valtava, kuten Kärtsällä. 

Vierailija
15974/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Laitoin ihan tarkoituksella tänne. Ehkä olisin voinut jatkaa vielä: lavakarisma on valtava, kuten Kärtsällä. 

Ja vielä niinkin olisin voinut jatkaa että Nemo on kiinnostava hahmo ig:nkin perusteella. Rajoja rikkova, räppäri, artisti. Kuten Kärtsä. 

Vierailija
15975/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, Kn aprillipila taitaa olla se, ettei hän postaakaan mitään tänään. Tietää, että sitä odotetaan. Tai sitten alkaa tuuttaamaan jotain klo 23. Huomenna on ihan pakko tapahtua jotain (tai sitten ei).

Vierailija
15976/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh, Kn aprillipila taitaa olla se, ettei hän postaakaan mitään tänään. Tietää, että sitä odotetaan. Tai sitten alkaa tuuttaamaan jotain klo 23. Huomenna on ihan pakko tapahtua jotain (tai sitten ei).

Luulen että huomenna alkaa tapahtumaan... paitsi jos vuorossa on jotain virallisempaa promoa levy-yhtiön kautta niin ehkä ei, kun työntekijät palailee melkein viikon pituisilta lomilta ja kaikki on vähän tokkurassa. Ehkä siinä tapauksessa ei laiteta mitään tärkeitä juttuja pihalle.

Vierailija
15977/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää tuon superkuivan maaliskuun jälkeen uskalla olettaa oikein yhtään mitään muuta kuin, että beach partyista viimeistään saadaan runsaammin sisältöä. 🥺

Vierailija
15978/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää tuon superkuivan maaliskuun jälkeen uskalla olettaa oikein yhtään mitään muuta kuin, että beach partyista viimeistään saadaan runsaammin sisältöä. 🥺

Onneksi siihen on vaan reilu kolme viikkoa. :')  Mutta mä oon vielä toiveikas että juttuja rupeaa tulemaan aikaisemminkin! Kiron "boys are back in town"-stoori antoi mulle niin vahvoja viboja että siellä ollaan lähtökuopissa jotain varten.

Vierailija
15979/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman myös varautunut tähän.

Ja mielenkiinnolla seurailen miten erilailla K:n levypromot (kun ne alkaa) aiotaan hoitaa verrattuna nyt alkaneisiin Kuumaan promoihin. Heillä jutut on tehty ns tutun kaavan mukaan tähän mennessä, eli ensin johtosinkku ilmoille tasan kuukausi ennen julkkareita, sitten itse levyilmoitus, haastatteluita eri medioissa mukaanlukie iso juttu Hesarissa, ja nyt tuli ilmoitus että perjantaina julkaistaan vielä yksi sinkku (joka ei tosin ole levybiisilistassa. )

Olisi tietty mahtavaa luksusta jos K:lta tulisi seuraavien viikkojen aikana jotain edes hieman samansuuntaista, mutta K:n tilanne ja myös toimintatapa on niin erilaiset että mitään ei oikein voi odottaa tai olettaa. En uskalla juuri nyt edes toivoa että ennen levyä tulisi vielä yksi sinkkujulkaisu (saati sitten kahta kahden viikon välein, huhhuh!)

Vierailija
15980/20844 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi tietty mahtavaa luksusta jos K:lta tulisi seuraavien viikkojen aikana jotain edes hieman samansuuntaista, mutta K:n tilanne ja myös toimintatapa on niin erilaiset että mitään ei oikein voi odottaa tai olettaa. En uskalla juuri nyt edes toivoa että ennen levyä tulisi vielä yksi sinkkujulkaisu (saati sitten kahta kahden viikon välein, huhhuh!)"

Toisaalta en näe miksi yhtä sinkkulohkaisua ei voitaisi vielä tehdä, kun ottaa huomioon että UMK:ssa oli tarkoitus erittää yksi toinen biisi eikä Ruoska. Eli on olemassa joku pitkän aikaa valmiina ollut kappale joka oli ajateltu sinkkujulkaisuksi, ja sinkkujulkaisu ennen levyä on niin tavallinen käytäntö ettei ole hirveästi syitä miksi sitä ei laitettaisi pihalle kun sopiva biisi kerran on valmiina pinossa.