Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Mä olen niin innoissani Tavastiasta ylipäätään ja siitä, että K & B näkevät taas. Emoketjussa nyt hirveä väittely siitä, pitäisikö K:n edes olla lavalla vai ei. Itsehän he on sinne sen halunneet, en ymmärrä. Jokereiden keikka se on ja heidän takia lipun ostin, mutta totta kai olen iloinen, kun K on lavalla käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vielä selvittänyt, mitä tällä kostohameella on kostettu?
Ehkä se, että K nousee syyskuussa JO:n kanssa lavalle :D
Tätä odotellessa! Siellä on kohta kostohame yleisössä.
Ei se kauaa siellä yleisössä pysy ja sit on järkkäreillä hommia sen kans taas.
Salen kävelyn livelähetys on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin innoissani Tavastiasta ylipäätään ja siitä, että K & B näkevät taas. Emoketjussa nyt hirveä väittely siitä, pitäisikö K:n edes olla lavalla vai ei. Itsehän he on sinne sen halunneet, en ymmärrä. Jokereiden keikka se on ja heidän takia lipun ostin, mutta totta kai olen iloinen, kun K on lavalla käymässä.
niinpä.. ei ole niin vakavaa! Monet siellä haluavat osoittaa olevansa enemmän JO-faneja ja yrittävät vähätellä K:ta ja sitä yhteisesiintymistä sen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä.. ei ole niin vakavaa! Monet siellä haluavat osoittaa olevansa enemmän JO-faneja ja yrittävät vähätellä K:ta ja sitä yhteisesiintymistä sen vuoksi
Onneksi fanitan molempia. Mulle on hieno ilta tulossa, ei pahaa mieltä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No JO fanit ovat tällä hetkellä kovaäänisiä siellä, vaikka eilisen gallupin mukaan K-faneja siellä enemmän.
Täällä onneksi rauhaisaa ja huumoriakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi fanitan molempia. Mulle on hieno ilta tulossa, ei pahaa mieltä mistään.
Niinpä! Kaikki mukaan mahtuu. Menen itse JO:n keikalle, kun ostin viisufiiliksissä silloin kesäkuussa liput. En varsinaisesti kuuntele heitä, mutta varmasti tulee hyvä ilta! Olen nyt syksyllä käynyt mieheni kanssa erään toisenkin bändin keikalla, jota en juuri tiennyt, ja hauskaa oli!
Vähänkö liikkistä kun nuo teinit tuolla Kn fanipaidat päällä ottamassa Salesta kuvia :D
Täällä seilataan kai ihan mukavissa tunnelmissa.
Salella on pöhinää ympärillä!
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö liikkistä kun nuo teinit tuolla Kn fanipaidat päällä ottamassa Salesta kuvia :D
K yhdisti koko kansan. 💚
Nuorisolla K-paidat päällä ja Sale ei paljoa hätkäytä! Kylläpäs nämä ihmiset pääsee Salen iholle... Mitenhän K:lle käy? Parempi turvatiimi sille?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen salejuttu?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/768d0940-5319-4473-9810-8b5cc4754…
Sauli kyseli just Kn perään, että missä se on. 😂 Palstalla ois varmaan useampi ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Sauli kyseli just Kn perään, että missä se on. 😂 Palstalla ois varmaan useampi ehdotus.
Apua, toivottavasti se ei oo myöhässä tai estynyt tulemasta :O xD.
Kyllä se pari tuntia sitten ign mukaan oli menossa. Miksi mua naurattaa.
Mahtuuko tänne yksi Kuumaa fani, joka shippaa Käärijää ja Johannesta? En siis heistä mitään aio kirjoitella tänne, lähinnä päässäni kuvittelen asioita sängyssä maatessani.
Hyvännäköisiä turvamiehiä Saulilla 😂
Nimenomaan tuo.
Nyt pelataan kovilla.