Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
1541/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan vielä selvittänyt, mitä tällä kostohameella on kostettu?

Ehkä se, että K nousee syyskuussa JO:n kanssa lavalle :D

Nimenomaan tuo.

Nyt pelataan kovilla.

Vierailija
1542/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin innoissani Tavastiasta ylipäätään ja siitä, että K & B näkevät taas. Emoketjussa nyt hirveä väittely siitä, pitäisikö K:n edes olla lavalla vai ei. Itsehän he on sinne sen halunneet, en ymmärrä. Jokereiden keikka se on ja heidän takia lipun ostin, mutta totta kai olen iloinen, kun K on lavalla käymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan vielä selvittänyt, mitä tällä kostohameella on kostettu?

Ehkä se, että K nousee syyskuussa JO:n kanssa lavalle :D

Tätä odotellessa! Siellä on kohta kostohame yleisössä.

Ei se kauaa siellä yleisössä pysy ja sit on järkkäreillä hommia sen kans taas.

Vierailija
1544/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen kävelyn livelähetys on alkanut.

Vierailija
1545/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin innoissani Tavastiasta ylipäätään ja siitä, että K & B näkevät taas. Emoketjussa nyt hirveä väittely siitä, pitäisikö K:n edes olla lavalla vai ei. Itsehän he on sinne sen halunneet, en ymmärrä. Jokereiden keikka se on ja heidän takia lipun ostin, mutta totta kai olen iloinen, kun K on lavalla käymässä.

niinpä.. ei ole niin vakavaa! Monet siellä haluavat osoittaa olevansa enemmän JO-faneja ja yrittävät vähätellä K:ta ja sitä yhteisesiintymistä sen vuoksi

Vierailija
1546/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä.. ei ole niin vakavaa! Monet siellä haluavat osoittaa olevansa enemmän JO-faneja ja yrittävät vähätellä K:ta ja sitä yhteisesiintymistä sen vuoksi

Onneksi fanitan molempia. Mulle on hieno ilta tulossa, ei pahaa mieltä mistään.

Vierailija
1547/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No JO fanit ovat tällä hetkellä kovaäänisiä siellä, vaikka eilisen gallupin mukaan K-faneja siellä enemmän.

Täällä onneksi rauhaisaa ja huumoriakin riittää.

Vierailija
1548/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi fanitan molempia. Mulle on hieno ilta tulossa, ei pahaa mieltä mistään.

Niinpä! Kaikki mukaan mahtuu. Menen itse JO:n keikalle, kun ostin viisufiiliksissä silloin kesäkuussa liput. En varsinaisesti kuuntele heitä, mutta varmasti tulee hyvä ilta! Olen nyt syksyllä käynyt mieheni kanssa erään toisenkin bändin keikalla, jota en juuri tiennyt, ja hauskaa oli! 

Vierailija
1549/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö liikkistä kun nuo teinit tuolla Kn fanipaidat päällä ottamassa Salesta kuvia :D

Vierailija
1550/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä seilataan kai ihan mukavissa tunnelmissa.

Vierailija
1551/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salella on pöhinää ympärillä!

Vierailija
1552/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö liikkistä kun nuo teinit tuolla Kn fanipaidat päällä ottamassa Salesta kuvia :D

K yhdisti koko kansan. 💚

Vierailija
1553/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen salejuttu?

Vierailija
1554/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolla K-paidat päällä ja Sale ei paljoa hätkäytä! Kylläpäs nämä ihmiset pääsee Salen iholle... Mitenhän K:lle käy? Parempi turvatiimi sille?

Vierailija
1555/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1556/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli kyseli just Kn perään, että missä se on. 😂 Palstalla ois varmaan useampi ehdotus.

Vierailija
1557/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli kyseli just Kn perään, että missä se on. 😂 Palstalla ois varmaan useampi ehdotus.

Apua, toivottavasti se ei oo myöhässä tai estynyt tulemasta :O xD.

Vierailija
1558/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pari tuntia sitten ign mukaan oli menossa. Miksi mua naurattaa.

Vierailija
1559/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko tänne yksi Kuumaa fani, joka shippaa Käärijää ja Johannesta? En siis heistä mitään aio kirjoitella tänne, lähinnä päässäni kuvittelen asioita sängyssä maatessani.

Vierailija
1560/20846 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä turvamiehiä Saulilla 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi