Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitääkin ottaa töissä puheeksi, että vaikka Käärijä ei saanut yleisö-Emmaa, niin hän on silti Tumblrssa ykköshahmo. Voin kuvitella ilmeet 🙄😵💫🙄
No kokeile ihmeessä. Älä unohda mainita heille kuinka itse vietit viikonloppusi kahdella eri K-aiheisella palstalla ulisten jokaikisestä tähän Tumblrinkin ykköshahmoon liittyvästä viestistä. Voin kuvitella ilmeet.
Mua vähän kyllä yllättää se yleisön suosikki Emma. En sen enempää jää harmittelemaan kun kuitenkin Kärtsä voitti kaiken muun mihin oli ehdolla, ihan huikea määrä Emmoja. Mutta silti, että joku Haav menee Käärijän ohi. Ei millään pahalla häntä kohtaan, mutta kun itse en ole ikinä koko tyypistä kuullutkaan. Jännä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän kyllä yllättää se yleisön suosikki Emma. En sen enempää jää harmittelemaan kun kuitenkin Kärtsä voitti kaiken muun mihin oli ehdolla, ihan huikea määrä Emmoja. Mutta silti, että joku Haav menee Käärijän ohi. Ei millään pahalla häntä kohtaan, mutta kun itse en ole ikinä koko tyypistä kuullutkaan. Jännä. 🤔
Joo, eilen se vähän ihmetytti ottaen huomioon kuinka aktiivinen K:n fandom on. En ole itsekään kuullut siitä voittajasta, mutta mitäpä asialle nyt jälkikäteen voisi tehdä :D Ko. pysti on ilmeisesti mennyt vähän randomin oloisesti yllättäville artisteille ennenkin, joten en nyt jää tätä asiaa sen enempää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eilen se vähän ihmetytti ottaen huomioon kuinka aktiivinen K:n fandom on. En ole itsekään kuullut siitä voittajasta, mutta mitäpä asialle nyt jälkikäteen voisi tehdä :D Ko. pysti on ilmeisesti mennyt vähän randomin oloisesti yllättäville artisteille ennenkin, joten en nyt jää tätä asiaa sen enempää miettimään.
Ehkä tämän voi ottaa muistutuksena, että jatkossa fandomin pitää oikeasti aktiivisesti äänestää jos haluaa Kärpyn voittavan jotain äänien perusteella eikä voi vaan tuudittautua siihen, että kyllä muut äänestää 🙈. Ei siinä iskelmäjutussakaan päästy jatkoon edes ekalla kierroksella ja täytyy myöntää, että en itse edes tiennyt koko asian olemassaolosta.
J K taas trendaa xD miten se pystyikään vaikuttamaan noin kovasti vielä vuoden jälkeen olemalla vain oma itsensä ja tekemällä niin säväyttävän esityksen kaikille tutusta biisistään? WOW
Vierailija kirjoitti:
Yleisöääniä annettiin kuitenkin kokonaisuudessaan vain noin 40.000, mikä on mielestäni todella vähän, joten olisi voinut olla mahdollista melkein kenen tahansa voittaa. Ja kyllä Lauri Haav on varsinkin nuorison keskuudessa todella suosittu. Käärijä ei myöskään missään kovin paljon itse tuonut esille, että häntä voi äänestää yleisöäänestyksessä, joten saattoi aika monelle Kärtsän fanille mennä ohi koko äänestys. Itse taisin ainoastaan yhden Kärtsän repostaaman Behmin instagramstoorin nähdä, missä Behm kertoi että häntä voi äänestää, mikäli ei halua äänestää Käärijää.
Niinpä! Mutta laajempi fandom ei edes näistä kaikista tiedä, jos K ei itse jaa. No, K ei kyllä ole lähelläkään iskelmää, että ehkä ei ollut hänelle sopivin kanava :D
Vierailija kirjoitti:
J K taas trendaa xD miten se pystyikään vaikuttamaan noin kovasti vielä vuoden jälkeen olemalla vain oma itsensä ja tekemällä niin säväyttävän esityksen kaikille tutusta biisistään? WOW
Mua nauratti eilen se kun K meni trendauksessa Mellojen ohi. Jotenkin niin huvittavaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti eilen se kun K meni trendauksessa Mellojen ohi. Jotenkin niin huvittavaa. 😄
Sama! Ja melloja seuraa todella iso porukka, se on varmaan suosituin viisupreliminääri!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Mutta laajempi fandom ei edes näistä kaikista tiedä, jos K ei itse jaa. No, K ei kyllä ole lähelläkään iskelmää, että ehkä ei ollut hänelle sopivin kanava :D
Mikä on fandom? Tai mitä tarkoitat puhuessasi fandomista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraajat, kuuntelijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraajat, kuuntelijat
Eli fanit?
Fandom on suomeksi fanikunta.
Isoin asia Kärtsälle on, että on musiikilla pystynyt tuomaan hyviä asioita ihmisille.
Nyt on vähän suru puserossa, kun Emma-gaalakin on jo ohi, eikä K:n seuraava esiintyminen ole lähimaillakaan. Mutta voihan tässä vielä ilmaantua odotettavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän suru puserossa, kun Emma-gaalakin on jo ohi, eikä K:n seuraava esiintyminen ole lähimaillakaan. Mutta voihan tässä vielä ilmaantua odotettavaa :D
Mä just katoin iloisena että Böle-keikkaan on enään vain 2,5 kuukautta, ei se ole pitkä aika! UV-keikastakin on kohta 2 kuukautta, ja se tuntuu että olisi ollut ihan just! Eli tästä "melkein puolen vuoden keikkatauosta" ei ole edes neljännesvuotta jäljellä! Jossain vaiheessa alkaa varmaan levypromotkin, jonka mukana saattaa tulla vielä yksi sinkkukin, vaikkapa se joka piti alunperin esittää UMK:ssa. Veikkaan että viimeistään parin kuukauden päästä asiat lähtee taas pörräämään, ja tässä välissä voi rauhassa vaan seurata kevään saapumista. Mulla on tosi positiivinen olo. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuvitellut, että youtubessa 100 000 menee helposti rikki, mutta jäikin puoliväliin.
Kaikella rakkaudella Kärppyä kohtaan, Ruoska ei vain mielestäni ole kovin hyvä biisi. Varmaan se saa buustia UMK:sta, mutta en usko siitä tulevan mitään hittiä.
Jos haluaa pienen naurahduksen tälle illalle, niin tässä lainaus kommentista jonka joku laittoi ketjuun Ruoskan julkaisupäivän jälkeen. (Päädyin selaamaan vanhoja viestejä ja huomasin että olin missannut melkein päivän verran nillitystä/trollivalitusta Ruoskaska, tämä kommentti varsinki osui silmään. Hittihän siitä sitten tuli. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuvitellut, että youtubessa 100 000 menee helposti rikki, mutta jäikin puoliväliin.
Kaikella rakkaudella Kärppyä kohtaan, Ruoska ei vain mielestäni ole kovin hyvä biisi. Varmaan se saa buustia UMK:sta, mutta en usko siitä tulevan mitään hittiä.
Jos haluaa pienen naurahduksen tälle illalle, niin tässä lainaus kommentista jonka joku laittoi ketjuun Ruoskan julkaisupäivän jälkeen. (Päädyin selaamaan vanhoja viestejä ja huomasin että olin missannut melkein päivän verran nillitystä/trollivalitusta Ruoskaska, tämä kommentti varsinki osui silmään. Hittihän siitä sitten tuli. )
Ounou 😆 Juuri muistelin miten täällä väännettiin (vai oliko Emolla), että biisi ei menesty kun sen promopostaus ei saanut niin paljon tykkäyksiä.
Ilmeisesti Knon taas menossa jo:n kiertueelle, joten minimissään saamme ainakin hyvää some sisältöä siltä ajalta! Sitä odotan innolla, vaikka en ole shippaaja tai menossa itse keikoille 😅 muistan kyllä lämmöllä NT:tä, kun saimme paljon klippejö K:sta ja odotimme K:ta lavalle Oslosta asti liveissä 🤣 voi niitä aikoja...
Näin klipin siitä K:n puheesta LOVE-ohjelmassa, ja on tuo mies vain niin symppis!