Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kääriä-ketju on muuttunut tällaiseksi lässyttämiseksi? Onko kaikki höpöttely-höpinät yhden ja saman höpöttelijän tekemiä.
En ole kirjoittanut viestiä johon viittaat, mutta täällähän on ollut hyvää keskustelua viime aikoina. Asiajuttujen seassa ihan sopivassa suhteessa vähän hehkuttavia juttuja myös. Moni on elänyt K:n matkassa viime vuoden aika isosti. Saa sitä välillä hieman tunteillakin. Sitä vastoin mietin, mitä hyvää tällainen toisten lässyttäjiksi haukkuminen tuottaa tälle keskustelulle tai edes sinulle itsellesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kääriä-ketju on muuttunut tällaiseksi lässyttämiseksi? Onko kaikki höpöttely-höpinät yhden ja saman höpöttelijän tekemiä.
En ole kirjoittanut viestiä johon viittaat, mutta täällähän on ollut hyvää keskustelua viime aikoina. Asiajuttujen seassa ihan sopivassa suhteessa vähän hehkuttavia juttuja myös. Moni on elänyt K:n matkassa viime vuoden aika isosti. Saa sitä välillä hieman tunteillakin. Sitä vastoin mietin, mitä hyvää tällainen toisten lässyttäjiksi haukkuminen tuottaa tälle keskustelulle tai edes sinulle itsellesi
Ei voinut tulla lällättämään ruoskan sijoituksen tippumista, niin johonkin se paha olo piti purkaa 🤭
Kuuntelin juuri Viulunkielen pitkästä aikaa Ruoskan jälkeen, ja taas pakko taas sanoa että nämä vanhemmatkin biisit on niin hyviä. CCC-HHH-Ruoska on ehkä enemmän sitä omaan makuuni menevää jyskettä, mutta muistui taas mieleen miksi alunperinkin tykästyin K:n tuotannosta useaankin kappaleeseen kun keväällä rupesin koluamaan niitä läpi. Ne on vaan persoonallisia ja hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Oli meitä ainakin kolme höpöttelijää. Joskus on vaan kiva vähän söpistellä jos aihetta on, ja tänään tais useammalla olla, kiitos Ruoskan menestyksen ja Kärpyn kivojen stoorien. 💚
Vierailija kirjoitti:
Kikattelevaa Kärppyä aamun iloksi: https://x.com/koppitules/status/1757597322890862864
Voiko ihanammin päivän vä enää alkaa? 🥰
Oho, ruoska skippasi 6:Della alkavat sadattuhannet ja meni suoraan 713k striimiin! Tämähän saattaa rikkoa sen millin alle viikossa 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli meitä ainakin kolme höpöttelijää. Joskus on vaan kiva vähän söpistellä jos aihetta on, ja tänään tais useammalla olla, kiitos Ruoskan menestyksen ja Kärpyn kivojen stoorien. 💚
Ketju muistuttaa paikoitellen enemmän teinin päiväkirjamerkintöjä kuin älyllistä puhetta ;D. Näin tänään Jusun💚 ruokajonossa höpöttelemässä kavereittensa kanssa Oon niin onnellinen 💚💚 Söpö 💚 Rakastunut 💚
Kärpän koirafani. Tää on remake sen yhden virolaisen fanin tekemästä tiktokista.
https://www.instagram.com/reel/C3S_xJdIF2j/
Behind the scenes UMK-tanssijoiden kuvia ig:stä, tokavikassa Kärtsä kiitollisena.
https://www.instagram.com/p/C3QrQgIo6gZ/
Vierailija kirjoitti:
Oho, ruoska skippasi 6:Della alkavat sadattuhannet ja meni suoraan 713k striimiin! Tämähän saattaa rikkoa sen millin alle viikossa 🤯
Jee! Ja jos laskee kaikki streamit kaikilta alustoilta niin milli on jo rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju muistuttaa paikoitellen enemmän teinin päiväkirjamerkintöjä kuin älyllistä puhetta ;D. Näin tänään Jusun💚 ruokajonossa höpöttelemässä kavereittensa kanssa Oon niin onnellinen 💚💚 Söpö 💚 Rakastunut 💚
Jaxuhali sinne 💚💚💚💚 vielä älyllisempää on roikkua täällä antamatta mitään järkevää puheenaihetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan ymmärtänyt väärin ketjun aiheen? Täällä voi vapaasti fiilistellä K:n musiikillista menestystä ja uran saavutuksia muutenkin. Erikoista, että se menee noin pahasti tunteisiin. Täällä oli outo tunnelma ennen Ruoskan julkistamista, kun se jonkun toimesta lytättiin jo etukäteen ja nyt näköjään biisin menestys harmittaa. Miksi edes seuraat artistia, jos et halua hänelle hyvää?
Nyt siis Emma-gaala edessä. Mitähän K esittää siellä? 👀
Erikalla ig-live just nyt. En kyl pysty itse seurata kun matkalla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko sittenkään? Mulla näkyi se live-rinkula mutta nyt ei enää näy.
Onko niin, että Käärijä on nyt keikkatauolla monta kuukautta? Olen keskittynyt enemmän euroviisuihin kuin Käärijän seuraamiseen. Umk:ssa nähtiin vuoden takaiseen esitykseen verrattuna lavalla paljon, paljon itsevarmempi Käärijä jonka ei tarvinnut enää mietiskellä muistaako koreografian vai ei. Hieno kehitys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko sittenkään? Mulla näkyi se live-rinkula mutta nyt ei enää näy.
Oli, mutta loppui jo. Jos nyt oikein ymmärsin, niin sekä Erika että K menossa tänään YLE X:lle, Erika sanoi että voi yrittää uutta liveä kunhan löytää sieltä Jeren.