Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa ja Benkku avaa, tää oli vähän ylläri että ne on yhdessä
Vähän yllättävää tosiaan, mut kiva nähdä Kuumaan esiintyminen. Niidenkin suosio räjähti UMK:n seurauksena, joten hienoa et on mukana. Pitäisikö tämä tulkita niin, että Bess ja B&B duetto ei ole ohjelmassa?
Mä oon vähän pettynyt. Kärtsän kohtaloksi jäi joku kusiben väliaikanumero jonkun hasbeenin kanssa lähinnä sen uran elvyttämiseksi. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yllättävää tosiaan, mut kiva nähdä Kuumaan esiintyminen. Niidenkin suosio räjähti UMK:n seurauksena, joten hienoa et on mukana. Pitäisikö tämä tulkita niin, että Bess ja B&B duetto ei ole ohjelmassa?
mä tulkitsen sen noin. Olis ehkä liikaa jos Benjaminilla ois kaks duettoa ja juontamisvastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä tulkitsen sen noin. Olis ehkä liikaa jos Benjaminilla ois kaks duettoa ja juontamisvastuu.
No kun tuokin on jo liikaa! En mä mihinkään Benkku-showhun ollut sitoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän pettynyt. Kärtsän kohtaloksi jäi joku kusiben väliaikanumero jonkun hasbeenin kanssa lähinnä sen uran elvyttämiseksi. 😔
höpöhöpöhöpö ja vielä kerran höpöhöpö. Ei varmasti ole kusinen väliaikanumero vaan EEPPINENEN, ja takuulla ei ole ainoa Kärtsän biisi. Kaikkea ei ole vielä ilmoitettu
Vierailija kirjoitti:
Erika on tunk-kai-nen
Ilman Erikaa Kärtsä ei olis koskaan osallistunut UMK:hon.
Ilman Erikaa ei olis tullut mitään Käärijä-ilmiötä ja CCC-legendaa.
Että se siitä tunkkaisuudesta.
Erika postasi lisää promokuvia instaan.
Tuleekohan koko hommasta vähän sillisalaatti, joka vie liiaksi huomiota itse kisaajilta, jos tuohon vielä jotain Katri Helenaakin tungetaan väliin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Erika postasi lisää promokuvia instaan.
Kuvasarjan toisena on kuva, jossa on joku kolmas henkilö/demoni tai mikä lie.. siellä taustalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ilman Erikaa Kärtsä ei olis koskaan osallistunut UMK:hon.
Ilman Erikaa ei olis tullut mitään Käärijä-ilmiötä ja CCC-legendaa.Että se siitä tunkkaisuudesta.
Ilman Dannyä Erika laulais vieläkin Seinäjoen tangomarkkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan koko hommasta vähän sillisalaatti, joka vie liiaksi huomiota itse kisaajilta, jos tuohon vielä jotain Katri Helenaakin tungetaan väliin? 🤔
Toisaalta kisaajien kappaleet sinänsä ei kovin pitkiä ole, eli kyllä siellä tarvitaan melko reilusti muutakin ohjelmaa.
Nokia areenan nettisivuilla lukee:
"Nokia Arenan UMK24-tapahtuma vie viisuhuumaan, jossa voi kokea livenä UMK-kilpailuesitykset ja nähdä Käärijän sekä muiden huippuartistien tähdittämät avaus- ja väliaikanumerot"
Eli väliaikanumeroita on enemmän kuin yksi.
Yritetään nyt muistaa, että UMK ei olis niin iso tänä vuonna ilman Kärtsää. Koko showta mainostettiin Kärtsällä Tukholmaa myöten, joten jäitä hattuun. Myöa liput myi alta aikayksikön. Kyllä se UMK:n tiimissä tiedetään ja taatusti hänelle on annettu ihan hyvin tilaa. Ihan varmasti myös CCC kuuluu pakettiin.
Erikan stooreissa Ruoskan pre-save linkki.
Mä elättelen vielä toivoa että Kärtsällä ois vielä se oma biisi vielä, yllätyksenä. Olisi vähän surullista jos kaiken tämän jälkeen K:n "järkälemäinen" esitys onkin vain Ccc ja jaettu yhteisesitys (1 + 0,5 = 1,5), kun muina vuosina voittajat on saaneet esittää kaksi biisiä itse (1+1=2), eli K saisi vain osittaisen valokeilan. Mun mielestä Ccc, oma biisi plus yhteisnumero (1+1+0,5=2,5) on kunnia joka kuuluu K:lle.
Ainoa syy minkä voin hyväksyä ettei K:lle ole annettu sitä kunniaa on että K on itse kieltäytynyt tarjouksesta koska ei ole ehtinyt tehdä omaa musaa valmiiksi tai koska koki että usean esityksen harjoitteleminen on hänelle liikaa heti lomalta palattuaan. Mutta jos UMK itse onkin antanut K:lle vähemmän kuin normi-voittajille olen todella pettynyt.
Ehkä vuotaja ei ollut 100% oikeassa kun se sanoi että toinen biisi tulee samaan aikaan, vaan se onkin tulossa viikkoa jälkeen, Emma-gaalaan
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli kyl niin takavasemmalta kuin olla ja voi! Eli Benkku onkin se jolta on ilmestymässä kaksi uutta biisiä, sekä Kuumaan kanssa että Bessin??? xD
Joo. Tää tuli kyllä ihan puun takaa.