Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Yrittäkää nyt vaan palstapoliisit kestää, mä aion höpöttää lukituksen ajan täällä niitä juttuja, mitä normisti laittaisin emoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden uuden biisin kuvan on muuten tehnyt fani, joka on tosi innoissaan asiasta instansa puolella, kun bändi oli lähestynyt ja pyytänyt tätä 💚
Tuliks sulla väärään ketjuun, tää on Käärijäketju
No ei tullut, mutta olisihan tämä pitänyt arvata. Ei niin kun yhtään joustoa löydy väliaikaisesti? Täälläkin ihan vakituisesti kirjoittelen.
Jee!! Kivaa kun löyty meille ketju!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5279728/joker-out-fiilistelyketju
No, eipä tähänkään Kääriä-ketjuun montaa viestiä päivässä ole tullut, jos emoketju on käytössä.
Mä oon kyl viettänyt viime päivät enimmäkseen täällä kun emoketju on ollut mitä on, ja useampi sivu on tullut luettavaa per päivä. Eli pikkasen enemmän kuin tonne jokeriketjuun jossa ei ole vielä yhtäkään sivua vaikka sitä useinkin linkataan.
Mihin minä menen ku mä kuumistelen vain Olavia? Prkl mullekki oma ketju.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereista puheenollen: Bojan EI ole tykännyt Käärijän ja Erikan suurenmoisista yhteiskuvista ja uutisista, ei myöskään Wiwibloggs.
Nää.molemmat yllättää mua vähän. Ensinnäkin, toi Wiwibloggs William aina hössöttää Erikaa, niin mikä nyt mättää sitten? Ja toisekseen Bojan, joka itse mielellään antaisi sitäkin kuvaa, että ovat artistikollegoja K:n kanssa ei kuitenkaan koskaan tykkää mistään K:n selkeästi artistiuteen liittyvistä julkaisuista. 🤔
William on nyt Norjassa. Ei kerkiä Kärpän perään ny kattella (vaikka se sen suokkarimiehiä onkin) 💚
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärpyltä tulee myös oma biisi UMKssa (pirunkieli) niin luuletteko että se pamahtaisi Spotifyhyn myös perjantaina, täysin takavasemmalta? Vai luuletteko että se julkaistaisiin vasta seuraavan viikon perjantaina, vaikka esitys olisi jo UMK:ssa?
Veikkaan, että jos toinenkin uusi kuullaan, niin sen julkaisupäivä on vasta myöhemmin. Olikos K:lla emmoissa myös esitystä tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpipykää omaan ketjuunne joita on jo linkattu kaksinkin kappaleim kun miinustatte täällä muita kuin jokeripokerpoks aiheisia juttuja. Tää on Kärtsän kuumistelu ja musaketju.
+ Kärtsän some ja collabit.
Hyvä, Kärppy ja JO onkin esiintyneet yhdessä collabin muodossa Kärpyn omaa biisiä coveeraten.
BojanBojanBojanBojanTheBojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpipykää omaan ketjuunne joita on jo linkattu kaksinkin kappaleim kun miinustatte täällä muita kuin jokeripokerpoks aiheisia juttuja. Tää on Kärtsän kuumistelu ja musaketju.
+ Kärtsän some ja collabit.
Tuskin sillä tulee mitään collabeja niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärpyltä tulee myös oma biisi UMKssa (pirunkieli) niin luuletteko että se pamahtaisi Spotifyhyn myös perjantaina, täysin takavasemmalta? Vai luuletteko että se julkaistaisiin vasta seuraavan viikon perjantaina, vaikka esitys olisi jo UMK:ssa?
Veikkaan, että jos toinenkin uusi kuullaan, niin sen julkaisupäivä on vasta myöhemmin. Olikos K:lla emmoissa myös esitystä tulossa?
Kyllä, on esitys myös Emmoissa. Eli jos se pirunkieli on oikeasti olemassa niin perjantai ennen sitä esitystä voisi olla järkävä päivä julkaisulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereista puheenollen: Bojan EI ole tykännyt Käärijän ja Erikan suurenmoisista yhteiskuvista ja uutisista, ei myöskään Wiwibloggs.
Nää.molemmat yllättää mua vähän. Ensinnäkin, toi Wiwibloggs William aina hössöttää Erikaa, niin mikä nyt mättää sitten? Ja toisekseen Bojan, joka itse mielellään antaisi sitäkin kuvaa, että ovat artistikollegoja K:n kanssa ei kuitenkaan koskaan tykkää mistään K:n selkeästi artistiuteen liittyvistä julkaisuista. 🤔
Se on katteellinen ku haluais olla ite siinä Kärpän talutettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain vaikka K&P ficciä heittää kehiin?
Mä löydän koko ajan uutta tulokulmaa P-visioniin...😶
Löysin P:stä aika stanan yllättävän 🔥 kuvan. Ei ees vanha kuva
Saa linkata. 😌
Ääh ööh pphhhhhuuhh🔥🔥kauunis
https://www.instagram.com/reel/C22xUD6tkk0/?igsh=cXNtYWRnZG8wZDdz
Miksi mä en ole ennen huomannut, että Peksi on noin hot?🥵🔥 Saako Kärtsy jotenkin lähellään olleet ihmiset muuttumaan kuumiksi?
Pekan kuumuus selvisi meistä monil
Aika tavallisen 50 km hiihtäjän näkönen. En tajua miten se näyttää noin hyvältä tossa linkatussa kuvassa. Hotti äänihän sillä on ku mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä ymmärrän miksi Bojan ei kommentoi tai edes tykkää. Ajattelee varmaan, että huomio ohjautuisi liikaa heihin kahteen, vieden huomiota pois itse työprojektilta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt vaan palstapoliisit kestää, mä aion höpöttää lukituksen ajan täällä niitä juttuja, mitä normisti laittaisin emoon.
Omaan, uuteen ketjuun siirtyminen ei vaan onnistu? Sillekin ilmiölle löytyy varmasti jokin neuro-psykologinen syy. Uusi pelottaa, mutta rohkeesti nyt vaan sinne!
Täällä voi aloituksen mukaan myös spekuloida musiikkiin liittyviä projekteja ja keikkoja. Spekulointi, että K ja JO tekee joskus vielä collabin yhdessä. Spekuloin myös, että Kärppy nähdään Kultsalla maaliskuussa.
"Mä oon kyl viettänyt viime päivät enimmäkseen täällä kun emoketju on ollut mitä on, ja useampi sivu on tullut luettavaa per päivä. Eli pikkasen enemmän kuin tonne jokeriketjuun jossa ei ole vielä yhtäkään sivua vaikka sitä useinkin linkataan."
Täällähän on ollut viime aikoina tosi aktiivista kirjoittelua ja tosi kivassa hengessä, itsekin tulen aina tänne levähtämään kun emolla alkaa tuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan, uuteen ketjuun siirtyminen ei vaan onnistu? Sillekin ilmiölle löytyy varmasti jokin neuro-psykologinen syy. Uusi pelottaa, mutta rohkeesti nyt vaan sinne!
Löytyykö tälle sun käytökselle myös joku syy, vai ootko vaan ilkeä? Varmasti tiedät, että loppuu kuitenkin samantien, kun emo aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William on nyt Norjassa. Ei kerkiä Kärpän perään ny kattella (vaikka se sen suokkarimiehiä onkin) 💚
Tai sitten kumpikin herroista on jättänyt tykkäämättä, koska ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö tälle sun käytökselle myös joku syy, vai ootko vaan ilkeä? Varmasti tiedät, että loppuu kuitenkin samantien, kun emo aukeaa.
No mun mielestä on loogista, että jos ketju lukitaan, perustetaan uusi ja jatketaan siellä juttua siitä, mihin lukitussa ketjussa jäätiin eikä siirrytä sotkemaan muihin ketjuihin. Jos se on ilkeyttä, niin sitten olen ilkeä.
Joo älkää huoliko, poistun vauhdilla emolle, kun se aukeaa.