Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13201/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän nämä collabit Suomiartistien kanssa. K:n tilanne on haastava, kun sillä on yksi megahitti ja suosio, mutta hän ei ole vielä vakiinnuttanut Suomeen omaa laajaa kuuntelijapohjaa. Ulkomaille ei kannata liikaa panostaa, jos kotipesä ei ole kunnossa. Odotukset on hurjat ja K:n tietää, että toista CCC:ta ei tod näk tule ja huumakin hiipuu luonnollisesti. Ei ole helppo tilanne. 

Tjaah, itse sanoisin että K:lla on nyt itse asiassa ihan keskikastin kokoinen oma fanikunta Suomessa CCC:n ulkopuolella, ehkä suunnilleen samankokoinen kuin porttareilla. Kuten heistä näkee niin jo sillä saa tarpeeksi keikkatuloja että on varaa isomman poppoon palkkoihin, omaan keikkabussiin ja tommoisiin kuukauden pituisiin lomiin ulkomailla keikkavuoden päätteeksi. Eli jos K pysyy nykyisellä tasolla muiden biisiensä kanssa se tulee pystymään tekemään tätä tiiminsä kanssa kokopäiväisesti, täyttämään kesäkalenterit eri kokoisilla festareilla, ja muut ajat noilla normi 500-1000 kokoisilla keikoilla eri puolilla Suomea mitä se on tehnyt tossa viime vuoden lopulla. 

Vierailija
13202/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Mä näkisin Kärpän itseasiassa enemmän kun mielelläni Vain elämää sarjassa, ei artistin tarvitse imagoaan sen takia muuttaa. Mm. Mg ja Nikke Ankara tehneet tosi hienoja räpversioita siellä

Minusta jo tuohon osallistuminen vesittää alt-imagon. 

Mutta onko K enää edes alt räppäri? Minusta hän on niin omanlaisensa, että ei häntä oikein voi määrittää mihinkään. Omien sanojensa mukaan seilaa miten sattuu ja haluaa kokeilla musiikissa kaikenlaista.

Sitähän alt räppäri tarkoittaa. Vaihtoehtoista räppäriä kehnosti suomennettuna, eli genre on huomattavasti joustavampi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13203/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Hildamummon paparazzaama collab Peksin kanssa vastakkaisesta ikkunasta! 💓

https://www.instagram.com/reel/C22zNUqNhMU/?igsh=bHg3OTcwbXI0aG94

Vierailija
13204/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys heille, jotka ovat ennen shipanneet, mutta eivät enää. Muut voivat jättää lukematta tämän kommentin, jos aihe on sellainen, että se herättää ehkä ärsytystä. 

Miten koette ne viisujen aikaiset välit nykyään? Oliko se näin jälkikäteen asiaa tarkasteltaessa ihastumista/rakkautta vai pelkkää viisukuplaa/kahden kaveruksen pelleilyä? 

Vaikea sanoa. Mielestäni he olivat ihastuneita toisiinsa, mutta se ihastui laantui hyväksi kaveruudeksi syksyn/alkutalven aikana. Voi olla, että se oli pelkkää kivaa yhdessäoloa kuplassa tai sitten jotain enemmän. Kärtsää rakastan edelleen, se rakkaus ei näytä hiipumisen merkkejä.😆

Tämä oli jotenkin ihana vastaus. Itse viihdy enemmän tuolla toisessa ketjussa, mutta yllättävää, että ei tullut täystyrmäystä :D

Vierailija
13205/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kiinnostus ulkomailla hiipuu ajan myötä kuitenkin eli kotimaahan on järkevämpi panostaa. Kyllä se ura on edessä täällä, ulkomailla niin paljon tarjontaa ja uutta tulee koko ajan. Suomessa tekee varmasti hyvän uran vielä! 

Mä uskon että tekee kyll collabeja ulkomaisten artistien kanssa vielä. Sanoi itse että halajaa Aasiaan. 

Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun näitä Aasian suunnitelmia on tehty/tehdään. Warnerista on tässä varmasti hyötyä. Pitääkin tutkia ketä artisteja niillä on sieltä päin. 

Vierailija
13206/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit vahvisti biisin nimen, jonka kaikki kyllä tiesimmekin 😂

Vierailija
13207/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit vahvisti biisin nimen, jonka kaikki kyllä tiesimmekin 😂

Hauskaa miten everybody is waiting & kipu kiihottaa lauseita on tässä viljelty 😅 Jälkimmäisestä ei kyllä ollut aavistustakaan, luulin vaan että K on vähän masokisti. 

Vierailija
13208/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän nämä collabit Suomiartistien kanssa. K:n tilanne on haastava, kun sillä on yksi megahitti ja suosio, mutta hän ei ole vielä vakiinnuttanut Suomeen omaa laajaa kuuntelijapohjaa. Ulkomaille ei kannata liikaa panostaa, jos kotipesä ei ole kunnossa. Odotukset on hurjat ja K:n tietää, että toista CCC:ta ei tod näk tule ja huumakin hiipuu luonnollisesti. Ei ole helppo tilanne. 

Tjaah, itse sanoisin että K:lla on nyt itse asiassa ihan keskikastin kokoinen oma fanikunta Suomessa CCC:n ulkopuolella, ehkä suunnilleen samankokoinen kuin porttareilla. Kuten heistä näkee niin jo sillä saa tarpeeksi keikkatuloja että on varaa isomman poppoon palkkoihin, omaan keikkabussiin ja tommoisiin kuukauden pituisiin lomiin ulkomailla keikkavuoden päätteeksi. Eli jos K pysyy nykyisellä tasolla muiden biisiensä kanssa se tulee pystymään tekemään tätä tiiminsä kanssa kokopäiväisesti, t

Lisään tähän että tämän takia luulen että K:lle olisi ollut suotuisampi keskittyä omaan tuotantoon vähän aikaa ja jaksottaa yhteisbiisejä hieman pidemmälle aikavälille, korkeintaan yksi yhteisbiisi kunnolla tehtyjen omien biisien väliin. Nämä yhteisbiisit Suomi-artistien kanssa juuri nyt eivät tuoneet K:lle oikein mitään uusia kuuntelijoita kun CCC oli jo kaikkien tiedossa, mutta yksi tai kaksi lisää kunnon solo-julkaisua olisi pönkittänyt sitä omaa ydinfanikuntaa enemmän. Ja se ydinfanikunta on artistille se kaikkein tärkein voimavara, tärkeämpi kuin satunnaiskuuntelijat. Mutta olen samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa että K:lla ei varmaan ole ollut helppo tilanne, kun yhteisbiisitarjouksista on varmaan ollut vaikea kieltäytyä kun niitä kerrankin saa, eikä omien biisien valmistamiseen niiden lisäksi ole vaan riittänyt aika ja voimat. Mutta joka tapauksessa ihan hyvänkokoinen fanikunta tuli, siltä pohjalta on hyvä jatkaa eteenpäin.

Vierailija
13209/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän ikonisen hokeman ovat kuulleet kaikki mutta mistä se sai alkunsa?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010134838.html

Vierailija
13210/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13211/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä oli, että Jo uuden sinkun nimi on oikeasti Everybodys waiting? 

Vierailija
13212/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko jollain vaikka K&P ficciä heittää kehiin? 

Mä löydän koko ajan uutta tulokulmaa P-visioniin...😶

Löysin P:stä aika stanan yllättävän 🔥  kuvan. Ei ees vanha kuva

Saa linkata. 😌

Ääh ööh pphhhhhuuhh🔥🔥kauunis

https://www.instagram.com/reel/C22xUD6tkk0/?igsh=cXNtYWRnZG8wZDdz

Miksi mä en ole ennen huomannut, että Peksi on noin hot?🥵🔥 Saako Kärtsy jotenkin lähellään olleet ihmiset muuttumaan kuumiksi?   

Vierailija
13213/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK insta mainitsi muuten että väliaika-artistit julkaistaan virallisesti maanantaina, niin silloin saamme varmaan viimein tietää pitääkö vuodon kakkososa paikkansa ja siellä on myös solobiisi Kärpältä tulossa.

Vierailija
13214/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaah, itse sanoisin että K:lla on nyt itse asiassa ihan keskikastin kokoinen oma fanikunta Suomessa CCC:n ulkopuolella, ehkä suunnilleen samankokoinen kuin porttareilla. Kuten heistä näkee niin jo sillä saa tarpeeksi keikkatuloja että on varaa isomman poppoon palkkoihin, omaan keikkabussiin ja tommoisiin kuukauden pituisiin lomiin ulkomailla keikkavuoden päätteeksi. Eli jos K pysyy nykyisellä tasolla muiden biisiensä kanssa se tulee pystymään tek

Tää yhteisbiisi Erikan kanssa oli ilmeisesti tarkoitus tehdä jo kevät-kesästä, mutta ICIP tuli väliin ja ihan ymmärrettävää, että K siihen tarttui tilaisuuden tullessa Tommyn yhteydenoton myötä.

Vierailija
13215/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ikonisen hokeman ovat kuulleet kaikki mutta mistä se sai alkunsa?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010134838.html

Siis, en tiennyt tätä yhtään. Miten epävarmalta pikku K tuossa haastattelussa englanniksi vielä kuulostaakaan 🥹💚

Vierailija
13216/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piristäkää väsynyttä ja masentunutta Ritva-Liisaa 😪

Kohta on kevät, silloin Kärpältä tulee uusi levy ja keikatkin alkaa taas. Boitsut K tapaa jo kuukauden päästä. Emma-gaala on vain kahden viikon päästä ja silloin K:lla on varmaan hieno esitys. Kesällä tulee olemaan keikkoja vähintään 2 per viikko joten saamme nauttia niistä. Jossain vaiheessa Mikke saa väännettyä kasaan sen Eurotour-dokkarin, luultavasti silloin kun seuraavat ulkkarikeikat julkaistaan.

Tuskin tapaa. Ei ole tarvetta. 

Ja vaikka tapasivat, niin ei heidän kaveruutensa kiinnosta yhtään. Molemmat ovat toisilleen jo yksi monista.

Vierailija
13217/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuottajana Sebastian Krys tuossa JO biisissä. Voittanut aika monta Grammyä. On tägätty tuohon JO postaukseen.

Vierailija
13218/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys heille, jotka ovat ennen shipanneet, mutta eivät enää. Muut voivat jättää lukematta tämän kommentin, jos aihe on sellainen, että se herättää ehkä ärsytystä. 

Miten koette ne viisujen aikaiset välit nykyään? Oliko se näin jälkikäteen asiaa tarkasteltaessa ihastumista/rakkautta vai pelkkää viisukuplaa/kahden kaveruksen pelleilyä? 

Vaikea sanoa. Mielestäni he olivat ihastuneita toisiinsa, mutta se ihastui laantui hyväksi kaveruudeksi syksyn/alkutalven aikana. Voi olla, että se oli pelkkää kivaa yhdessäoloa kuplassa tai sitten jotain enemmän. Kärtsää rakastan edelleen, se rakkaus ei näytä hiipumisen merkkejä.😆

Tämä oli jotenkin ihana vastaus. Itse viihdy enemmän tuolla toisessa ketjussa, mutta yllättävää, että ei tullut täystyrmäystä :D

No koska olen vanha shippari, joka viihtyi hyvin B&K aiheisissa ketjuissa. Ei mulla ole koskaan ollut mitään shippausta vastaan, eikä ole edelleenkään. Mulle kävi vaan jossakin vaiheessa niin, että aloin viihtymään ketjussa lähinnä huumorin, ihanan yhteisön ja Käärijän kuulumisten+ kuvien kuolaamisten takia. Kun se shippi ei enää maistu, eikä säännöt tunnu omilta, niin parempi vaihtaa maisemaa. 

Vierailija
13219/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UMK insta mainitsi muuten että väliaika-artistit julkaistaan virallisesti maanantaina, niin silloin saamme varmaan viimein tietää pitääkö vuodon kakkososa paikkansa ja siellä on myös solobiisi Kärpältä tulossa.

Tuskin saadaan tietää, virallista tietoahan on jo Kn oma välishow. 

Vierailija
13220/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän oma väliaikaesitys oli tiedossa jo, kun liput tuli myyntiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi