Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, et Klla ja Bllä - voi hyvin olla et muillakin Jokereilla, menee myöhään kahden Kultsan välisenä yönä 😂
Huh huh mulla on jo krapula niiden puolesta :D
Vierailija kirjoitti:
Kysymys heille, jotka ovat ennen shipanneet, mutta eivät enää. Muut voivat jättää lukematta tämän kommentin, jos aihe on sellainen, että se herättää ehkä ärsytystä.
Miten koette ne viisujen aikaiset välit nykyään? Oliko se näin jälkikäteen asiaa tarkasteltaessa ihastumista/rakkautta vai pelkkää viisukuplaa/kahden kaveruksen pelleilyä?
Vaikea sanoa. Mielestäni he olivat ihastuneita toisiinsa, mutta se ihastui laantui hyväksi kaveruudeksi syksyn/alkutalven aikana. Voi olla, että se oli pelkkää kivaa yhdessäoloa kuplassa tai sitten jotain enemmän. Kärtsää rakastan edelleen, se rakkaus ei näytä hiipumisen merkkejä.😆
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä intohimoinen Kärpyn rakastaja (niin musan kuin koko paketinkin), mut ilmeisesti mäkin saan K-dissaajan leiman otsaani kun sanon, että tohon portion boys junttihumpan suuntaan meneminen on virhe. Siitä on muutenkin ylitarjontaa.
Ymmärrän, että se on varmasti myös tohkeissaan nyt kun lopultakin pääsee tekemään collabeja Suomen eturivin artistien kanssa, mutta samalla ne on kaikki sellaisia, joihin itse olen ainakin lopen kyllästynyt. Suomalaisille saattoi tuossa viime vuonna tulla muutenkin pienoinen Käärijä-ähky, niin nyt jos tehdään vaan yhteisbiisiä yhteisbiisin perään jonkun toisen ähkyartistin kanssa, niin jaksaako se kiinnostaa ihmisiä?
Olen ihan samaa mieltä. Toivon, että K jatkaa omalla linjalla eikä lähde tavoittelemaan humppa- massoja. Ja että ei lähde kuluttamaan naamaansa Vain elämää ja muihin vastaaviin tuotantoihin. Mutta toki tekee niin kuin itse halajaa, tässä vain mun nöyrä toive ja 2 cen
Mä näkisin Kärpän itseasiassa enemmän kun mielelläni Vain elämää sarjassa, ei artistin tarvitse imagoaan sen takia muuttaa. Mm. Mg ja Nikke Ankara tehneet tosi hienoja räpversioita siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin sen pitäisikin olla ja mennä. Näyttää siltä, että jotkut palstalaiset pitävät kirjaa omista kommenteistaan ja kommentin poisto on pyhäinhäväistykseen rinnastettava manööveri. Ei se ole.
No ei tosiaankaan pitäisi olla eikä mennä noin. Moderoinnin kuuluisi olla palstan taholta eikä toisten keskustelijoiden.
Miksiköhän täällä sitten on tuo Ilmoita asiattomaksi -linkki? Parasta olisi tietysti se, että keskustelijat itse ymmärtäisivät mikä on sopivaa ja mikä ei.
Sitä varten että siitä voi ilmiantaa jos kokee että viesti on palstan sääntöjä vastaan. Ja jos tämä olisi toimiva systeemi niin homman pitäisi jatkua niin että Mode sitten siellä tarkastaa viestin että onko tämä "K ja Erikalla on kivat meikit" nyt sitten palstan sääntöjen vastainen vai ei. Näinhän se ei mene vaan lähes kaikki poistuu. Joskus harvoin käy niin että edes oikeasti solvaava viesti ei poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, et Klla ja Bllä - voi hyvin olla et muillakin Jokereilla, menee myöhään kahden Kultsan välisenä yönä 😂
Todellista "laatuaikaa" viettävät nämä teidän rakastavaiset kännissä.
Lainaus: Mä näkisin Kärpän itseasiassa enemmän kun mielelläni Vain elämää sarjassa, ei artistin tarvitse imagoaan sen takia muuttaa. Mm. Mg ja Nikke Ankara tehneet tosi hienoja räpversioita siellä
Minusta jo tuohon osallistuminen vesittää alt-imagon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellista "laatuaikaa" viettävät nämä teidän rakastavaiset kännissä.
No ihan rauhassakin olivat viimeksi ilmeisesti kahdestaan saaneet hengata ja puhua asioista huolimatta siitä, että sattuivat nyt olemaan baarissa ja siellä oli muitakin.
Täällä tuskin monikaan uskoo, että K ja B välillä on enemmän kuin ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuskin monikaan uskoo, että K ja B välillä on enemmän kuin ystävyyttä.
Normaalisti ehkä ei, mut nyt pelastuspaatti aikana voi olla poikkeava tulos 😅
Mä ymmärrän nämä collabit Suomiartistien kanssa. K:n tilanne on haastava, kun sillä on yksi megahitti ja suosio, mutta hän ei ole vielä vakiinnuttanut Suomeen omaa laajaa kuuntelijapohjaa. Ulkomaille ei kannata liikaa panostaa, jos kotipesä ei ole kunnossa. Odotukset on hurjat ja K:n tietää, että toista CCC:ta ei tod näk tule ja huumakin hiipuu luonnollisesti. Ei ole helppo tilanne.
Joulukuista podcastia lukuunottamatta Kärppy tosi harvoin itseasiassa sanoo, että B on sen kaveri /ystävä. Sanoo usein senkin, mut sit tulee joku ihmeellinen tarve vielä lisätä siihen perään jotakin. Niin kun kässäis itsekin, että eiku ehkä ei sittenkään, mutta ei sitten tiedä, mitä se on. Sama ajatus, kun sanavalmis K välillä hakee oikeita sanoja, joita toisesta käyttää. Niin kun hämmentyis siinä itekkin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain vaikka K&P ficciä heittää kehiin?
Mä löydän koko ajan uutta tulokulmaa P-visioniin...😶
Löysin P:stä aika stanan yllättävän 🔥 kuvan. Ei ees vanha kuva
Saa linkata. 😌
Ääh ööh pphhhhhuuhh🔥🔥kauunis
https://www.instagram.com/reel/C22xUD6tkk0/?igsh=cXNtYWRnZG8wZDdz
Vierailija kirjoitti:
Sinä yönä minäkin liikun Helsingin yössä, grrrrrr.....
Kärtsä on menestynyt yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuista podcastia lukuunottamatta Kärppy tosi harvoin itseasiassa sanoo, että B on sen kaveri /ystävä. Sanoo usein senkin, mut sit tulee joku ihmeellinen tarve vielä lisätä siihen perään jotakin. Niin kun kässäis itsekin, että eiku ehkä ei sittenkään, mutta ei sitten tiedä, mitä se on. Sama ajatus, kun sanavalmis K välillä hakee oikeita sanoja, joita toisesta käyttää. Niin kun hämmentyis siinä itekkin vähän.
My man, there something between us something good
Todennäköisesti kiinnostus ulkomailla hiipuu ajan myötä kuitenkin eli kotimaahan on järkevämpi panostaa. Kyllä se ura on edessä täällä, ulkomailla niin paljon tarjontaa ja uutta tulee koko ajan. Suomessa tekee varmasti hyvän uran vielä!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kiinnostus ulkomailla hiipuu ajan myötä kuitenkin eli kotimaahan on järkevämpi panostaa. Kyllä se ura on edessä täällä, ulkomailla niin paljon tarjontaa ja uutta tulee koko ajan. Suomessa tekee varmasti hyvän uran vielä!
Mä uskon että tekee kyll collabeja ulkomaisten artistien kanssa vielä. Sanoi itse että halajaa Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: Mä näkisin Kärpän itseasiassa enemmän kun mielelläni Vain elämää sarjassa, ei artistin tarvitse imagoaan sen takia muuttaa. Mm. Mg ja Nikke Ankara tehneet tosi hienoja räpversioita siellä
Mutta onko K enää edes alt räppäri? Minusta hän on niin omanlaisensa, että ei häntä oikein voi määrittää mihinkään. Omien sanojensa mukaan seilaa miten sattuu ja haluaa kokeilla musiikissa kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko K enää edes alt räppäri? Minusta hän on niin omanlaisensa, että ei häntä oikein voi määrittää mihinkään. Omien sanojensa mukaan seilaa miten sattuu ja haluaa kokeilla musiikissa kaikenlaista.
Jos en erehdy, on K itse käyttänyt tätä termiä itsestään.
Mä oon kyllä intohimoinen Kärpyn rakastaja (niin musan kuin koko paketinkin), mut ilmeisesti mäkin saan K-dissaajan leiman otsaani kun sanon, että tohon portion boys junttihumpan suuntaan meneminen on virhe. Siitä on muutenkin ylitarjontaa.
Ymmärrän, että se on varmasti myös tohkeissaan nyt kun lopultakin pääsee tekemään collabeja Suomen eturivin artistien kanssa, mutta samalla ne on kaikki sellaisia, joihin itse olen ainakin lopen kyllästynyt. Suomalaisille saattoi tuossa viime vuonna tulla muutenkin pienoinen Käärijä-ähky, niin nyt jos tehdään vaan yhteisbiisiä yhteisbiisin perään jonkun toisen ähkyartistin kanssa, niin jaksaako se kiinnostaa ihmisiä?
Olen ihan samaa mieltä. Toivon, että K jatkaa omalla linjalla eikä lähde tavoittelemaan humppa- massoja. Ja että ei lähde kuluttamaan naamaansa Vain elämää ja muihin vastaaviin tuotantoihin. Mutta toki tekee niin kuin itse halajaa, tässä vain mun nöyrä toive ja 2 cent.