Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Käärijän ig:sta lähtee taas seuraajia, nyt ei mennä tosin enää tuhansia/päivässä vauhtia, vaan liikutaan sadoissa.
https://www.instagram.com/reel/C22c0U6iLMd/
Täysin ot, mutta jos joku haluaa nähdä sensuellia ja todella kuumaa kolmen (!) miehen välistä ammattitanssia (lattaria vissiin?) niin kurkatkaa tämä video 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä intohimoinen Kärpyn rakastaja (niin musan kuin koko paketinkin), mut ilmeisesti mäkin saan K-dissaajan leiman otsaani kun sanon, että tohon portion boys junttihumpan suuntaan meneminen on virhe. Siitä on muutenkin ylitarjontaa.
Ymmärrän, että se on varmasti myös tohkeissaan nyt kun lopultakin pääsee tekemään collabeja Suomen eturivin artistien kanssa, mutta samalla ne on kaikki sellaisia, joihin itse olen ainakin lopen kyllästynyt. Suomalaisille saattoi tuossa viime vuonna tulla muutenkin pienoinen Käärijä-ähky, niin nyt jos tehdään vaan yhteisbiisiä yhteisbiisin perään jonkun toisen ähkyartistin kanssa, niin jaksaako se kiinnostaa ihmisiä?
Junttihumppa on ehkä 20sekunin perusteella aika radikaalisti sanottu, mut tokihan joku jo veti tän iskelmäänkin kuuluvaksi. Mä odotan sinne ens viikon perjantaihin oman mielipiteeni kanssa.
Samoin! Ja sen jälkeisenä päivänä vielä live-esitys.
Voihan männeen talven lumisohjot
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä intohimoinen Kärpyn rakastaja (niin musan kuin koko paketinkin), mut ilmeisesti mäkin saan K-dissaajan leiman otsaani kun sanon, että tohon portion boys junttihumpan suuntaan meneminen on virhe. Siitä on muutenkin ylitarjontaa.
Ymmärrän, että se on varmasti myös tohkeissaan nyt kun lopultakin pääsee tekemään collabeja Suomen eturivin artistien kanssa, mutta samalla ne on kaikki sellaisia, joihin itse olen ainakin lopen kyllästynyt. Suomalaisille saattoi tuossa viime vuonna tulla muutenkin pienoinen Käärijä-ähky, niin nyt jos tehdään vaan yhteisbiisiä yhteisbiisin perään jonkun toisen ähkyartistin kanssa, niin jaksaako se kiinnostaa ihmisiä?
Itsekin odotan K:n omaa tuotantoa ja sitähän on tulossa. Ei minua nämä collabit häiritse. Suomessa niitä tekee nykyään kaikki suositut artistit tosi paljon. E collabhan oli tehty ennen viisuja ja UMK on hyvä ajankohta siihen, kun saa showsta varmasti nostetta niin Suomessa kuin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain vaikka K&P ficciä heittää kehiin?
Mä löydän koko ajan uutta tulokulmaa P-visioniin...😶
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tää E&K uusi kipale mahtaa kertoa. Se lyhyt klippi minkä näin niin minusta siinä puhutaan jostain parisuhdeongelmista. Toinen määräilee ja ruoskii vaikka toinen tekee kaikkensa.
Vaikea sanoa noin lyhyestä, mutta tässä arvaus: olisiko siinä teemaa, että mikään ei riitä? Vaikka kaikkensa antaa niin aina pitäisi tehdä enemmän? Voi koskea parisuhteita, julkisuutta tai vaikka elämää yleensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sitä tieteellistä anayysiä lainata kun se on niin pitkä, mutta sen mukaan K:n vähiten tykätyt julkaisut tähän mennessä kesän jälkeen oli: Böle keikkamainos 20t Aktia mainos 25t. Eniten tykätyt jutut on siinä 100t tienoilla, ja Behmin kanssa otettu yhteiskuva jopa näyttävät 120t. Toi biisijulkkari on nyt 20t, eiks ollut 18t joitakin tunteja sitten? Eli jopa Aktia mainos on Kärtsän faneille kiinnostavampi.
Totuus se nyt on.
Voitko vihdoin kertoa, mihin sä oikeastaan pyrit tällä sun "tilastotiedolla", joka ei kiinnosta ketään? Monet kerrat jo kerrottu, että suomalainen artisti harvoin pääsee edes sinne kymppitonniin.
Tää on vastaus sille jonka mukaan promo on onnistunut "todella hyvin" Ei ole. Promo on onnistunut noin 50% yhtä hyvin kuin yhteisbiisi Elan kanssa, joka sai ih
Voi jeesus, onko pakko olla niin helvetin negatiivinen koko ajan? Biisi ei ole vielä edes ulkona, videota ei ole julkaistu eikä esitystä nähty. Kärtsältä on ehkä tulossa oma uusi biisi myös, joka voi olla ihan erilainen. Kaikki ei pidä kaikesta eikä joka juttu kolahda. Ei Kärtsän ura tähän collabiin kaadu vaan se on kohti seuraavaa biisiä tämän jälkeen joka tapauksessa. Negatiivisuus ei saa muuta aikaan kuin surkean tunnelman ja p*skan fiiliksen kaikille, joten voisiko sen doomsday jankkauksen jo lopettaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hoitojakso ei tuota tulosta...Moottori käynnistyy yhä liikaa K+isot miehet collabeista.
T.annamiisa
Mites ne "collabit" menee niinku kokojärjestyksessä, suurimmasta pienimpään?
Heitän hatusta:1. TM
2. Peksi
3. Elastinen
4. Tommy
5. Boitsu
6. Antti Tuisku
7. Erika
8. HärtsäMissä pääsisi lähemmin tutustumaan tähän TM ja Kärtsä collabiin?👀
https://www.instagram.com/reel/C22sMbENO18/?igsh=MXE5MWJvb2RrM3F0eg==n Tästä voi ehkä luoda päänsisäisen collabin....🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
Kysymys heille, jotka ovat ennen shipanneet, mutta eivät enää. Muut voivat jättää lukematta tämän kommentin, jos aihe on sellainen, että se herättää ehkä ärsytystä.
Miten koette ne viisujen aikaiset välit nykyään? Oliko se näin jälkikäteen asiaa tarkasteltaessa ihastumista/rakkautta vai pelkkää viisukuplaa/kahden kaveruksen pelleilyä?
Vierailija kirjoitti:
En viitsi sitä tieteellistä anayysiä lainata kun se on niin pitkä, mutta sen mukaan K:n vähiten tykätyt julkaisut tähän mennessä kesän jälkeen oli: Böle keikkamainos 20t Aktia mainos 25t. Eniten tykätyt jutut on siinä 100t tienoilla, ja Behmin kanssa otettu yhteiskuva jopa näyttävät 120t. Toi biisijulkkari on nyt 20t, eiks ollut 18t joitakin tunteja sitten? Eli jopa Aktia mainos on Kärtsän faneille kiinnostavampi.
Totuus se nyt on.
hohhoijaa,,, Jo aikaisemmin täällä on selvitetty näitä tykkäyksiä yms. Lukekaa vähän aiempia kommentteja. Behm yhteispostauksen tykkäykset johtuu siitä että kaikki mediat jakoi sitä kuvaa, koska oli ensimmäinen julkaisu Behmiltä suruajan jälkeen. Moniin Käärijän kuviin on kertynyt tuhansia tykkäyksiä kuukausien myötä, ne kaikki ei tosiaankaan oie tulleet vuorokauden sisällä julkaisuista, En ole pitänyt kirjaa, mutta olen niitä jonkun verran seurannut ihan mielenkiinnosta.On ihan normaalia, että tällä hetkellä moni seuraa uusia viisuartisteja ym. eikä välttämättä näe noita Kärtsän kuvia heti. Instakuvat ei varmasti tuu olemaan ainoa promo, voi hyvä luoja. Eikä kuvien tykkäysmäärät kerro yhtään mitään siitä, miten biisi menestyy. Menkääpäs katsomaan mirellavirallinen tiliä ja kuvien tykkäysmääriä. Mirellan Timanttei-biisi on Spotifyssä ykkösenä. Että siitäpä vaan taas vertailemaan. Siinä vähän tottuutta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus se nyt on.
Voitko vihdoin kertoa, mihin sä oikeastaan pyrit tällä sun "tilastotiedolla", joka ei kiinnosta ketään? Monet kerrat jo kerrottu, että suomalainen artisti harvoin pääsee edes sinne kymppitonniin.
Tää on vastaus sille jonka mukaan promo on onnistunut "todella hyvin" Ei ole. Promo on onnistunut noin 50% yhtä hyvin kuin yhteisbiisi Elan kanssa, joka sai ih
Apua nyt. Ei K ollut koskaan D-luokan artisti (mitä se nyt edes on kilpailluilla markkinoilla). Aikoinaan Ylexän mukaan nouseva läpimurtoartisti, jonka breikkaamisen Korona sotki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin odotan K:n omaa tuotantoa ja sitähän on tulossa. Ei minua nämä collabit häiritse. Suomessa niitä tekee nykyään kaikki suositut artistit tosi paljon. E collabhan oli tehty ennen viisuj
Mut eipä tuo HHH:kaan lopulta mikään menestys ollut. Ainoa puhtaasti sen oma julkaisu sitten ccc:n, joten odotukset ei välttämättä ole näiden omien suhteenkaan ihan taivaissa. Odotan toki niitä innolla, mutta pelkään pahinta.
Piristäkää väsynyttä ja masentunutta Ritva-Liisaa 😪
Kärppy on sanonut tekevänsä musiikkia niin kauan kuin se on hauskaa. Jos hänellä on hauskaa tehdä biisi Erikan kanssa niin mä oon kyl ihan messissä! Ihan sama vaikka ei menestyis yhtä hyvin kuin muut collabit. Biisejä tulee uusia, tää ei oo mikään The End.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin P:stä aika stanan yllättävän 🔥 kuvan. Ei ees vanha kuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin P:stä aika stanan yllättävän 🔥 kuvan. Ei ees vanha kuva
Saa linkata. 😌
Vierailija kirjoitti:
Piristäkää väsynyttä ja masentunutta Ritva-Liisaa 😪
Mikä Ritua piristäisi?
Miten en ole nähnyt mitään Aktian mainosta missä on Käärijä.