Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13061/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hoitojakso ei tuota tulosta...Moottori käynnistyy yhä liikaa K+isot miehet collabeista.

T.annamiisa

Mites ne "collabit" menee niinku kokojärjestyksessä, suurimmasta pienimpään?

Heitän hatusta:

1. TM

2. Peksi

3. Elastinen

4. Tommy

5. Boitsu

6. Antti Tuisku

7. Erika

8. Härtsä

TM ja P ei oo kuulu tähän

Kyllä kuuluu, minunhan tuo lista on. :D Sun lista saattas näyttää erilaiselta. Ja laitoin collab lainausmerkkeihin osoittaakseni että en siis tarkoita vain ns. yhteistyöjuttuja.

Vierailija
13062/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hoitojakso ei tuota tulosta...Moottori käynnistyy yhä liikaa K+isot miehet collabeista.

T.annamiisa

Heitän hatusta:

1. TM

2. Peksi

3. Elastinen

4. Tommy

5. Boitsu

6. Antti Tuisku

7. Erika

8. Härtsä

Missä pääsisi lähemmin tutustumaan tähän TM ja Kärtsä collabiin?👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13063/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.annamiisa

Heitän hatusta:

1. TM

2. Peksi

3. Elastinen

4. Tommy

5. Boitsu

6. Antti Tuisku

7. Erika

8. Härtsä

Kyllä kuuluu, minunhan tuo lista on. :D Sun lista saattas näyttää erilaiselta. Ja laitoin collab lainausmerkkeihin osoittaakseni että en siis tarkoita vain ns. yhteistyöjuttuja.

Mua naurattaa, että tän ketjun piti olla saa seilata (shipata) miten sattuu, kunnes se ankarasti kiellettiin. Nyt se on sallittua näköjään vain silloin, jos emo menee lukkoon. 😂😂

Vierailija
13064/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan noi Warnerilta odottaneet että toi uuden biisin promo olisi ollut vähän suositumpi... selkeesti käytetty enemmän rahaa kuin HHH:n promoihin mutta sitten se lässähti tolleen.

Vierailija
13065/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysin rehellinen olen, niin eniten mua viehättää noista yhdistelmä Kärtsy ja Tommy. Siksi en emolla enää kauheasti käy. 

Vierailija
13066/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan noi Warnerilta odottaneet että toi uuden biisin promo olisi ollut vähän suositumpi... selkeesti käytetty enemmän rahaa kuin HHH:n promoihin mutta sitten se lässähti tolleen.

Vaan kun ei se ole lässähtänyt millään tavalla, sun suhteellisuudentaju vaan on pahasti koetuksella, kun et ymmärrä noiden olevan hyviä ja harvinaisia lukuja. Huolimatta siitä, kuinka Kärpyllä on ollut enemmän julkaisuissaan, se nyt on jo tosi harvinaista suomalaiselle artistille. 

Vierailija
13067/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.annamiisa

Heitän hatusta:

1. TM

2. Peksi

3. Elastinen

4. Tommy

5. Boitsu

6. Antti Tuisku

7. Erika

8. Härtsä

Mua naurattaa, että tän ketjun piti olla saa seilata (shipata) miten sattuu, kunnes se ankarasti kielletti

V..tuttaa, kun näitä ei voi täällä poistaa, inhoan P paritusta

Vierailija
13068/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"V..tuttaa, kun näitä ei voi täällä poistaa, inhoan P paritusta"

Jännä, että vaan sitä, mutta muut sivushipit on ihan ok. Itse en niitä oikeestaan siedä, mutta en tässä ketjussa nyt tietenkään poistamaankaan rupea. 

Vierailija
13069/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täysin rehellinen olen, niin eniten mua viehättää noista yhdistelmä Kärtsy ja Tommy. Siksi en emolla enää kauheasti käy. 

Täällä kans yks jolle K ja T on ollut selvä ykkönen ICIPistä lähtien. Koko se ajanjakso oli ihana, mysteerimiehestä lähtien, ja ICIP-viikko oli aivan erityislaatuinen, sekä kaikki ne promot mitä tekivät yhdessä.

Vierailija
13070/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei se ole lässähtänyt millään tavalla, sun suhteellisuudentaju vaan on pahasti koetuksella, kun et ymmärrä noiden olevan hyviä ja harvinaisia lukuja. Huolimatta siitä, kuinka Kärpyllä on ollut enemmän julkaisuissaan, se nyt on jo tosi harvinaista suomalaiselle artistille. 

Niin, ketkään K:n ulkkarifaneista ei piittaa näistä Kärika-jutuista, kun Erika ei merkkaa heille mitään. Eikä suurin osa Sumalaisistakaan seuraajista näköjään piittaa...

Vierailija
13071/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ketkään K:n ulkkarifaneista ei piittaa näistä Kärika-jutuista, kun Erika ei merkkaa heille mitään. Eikä suurin osa Sumalaisistakaan seuraajista näköjään piittaa...

Et taida käyttää esimerkiksi twitteriä 😂

Vierailija
13072/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että vaan sitä, mutta muut sivushipit on ihan ok. Itse en niitä oikeestaan siedä, mutta en tässä ketjussa nyt tietenkään poistamaankaan rupea. 

En siedä kyllä mitään vääriä parituksia K:lle, Tommyä myöskään

Vierailija
13073/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yks jolle K ja T on ollut selvä ykkönen ICIPistä lähtien. Koko se ajanjakso oli ihana, mysteerimiehestä lähtien, ja ICIP-viikko oli aivan erityislaatuinen, sekä kaikki ne promot mitä tekivät yhdessä.

Toivon Käärijältä ja Tommylta Tango kappaleen tyylistä yhteistä toteutusta. Toivottavasti Käärijä pääsee tekemään yhteistyötä näiden muidenkin alt-räppäreiden kanssa. Se olisi aika huikeeta. 

Vierailija
13074/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP oli hieno munkin mielestä ja kiva dynamiikka vaikken ole shippari. K:n solojutut on mulle sitä parasta, ja Härtsän ja Dalttonien kanssa kaikki jutut, jotka siis lasken K:n solo-jutuiksi kun ne on tiimi. :D

Vierailija
13075/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siedä kyllä mitään vääriä parituksia K:lle, Tommyä myöskään

Ei ole mitään vääriä parituksia, on vain erilaisia näkemyksiä asioista. Mulle Tommy ja Kärtsy on se kuumin yhdistelmä. 

Vierailija
13076/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon Käärijältä ja Tommylta Tango kappaleen tyylistä yhteistä toteutusta. Toivottavasti Käärijä pääsee tekemään yhteistyötä näiden muidenkin alt-räppäreiden kanssa. Se olisi aika huikeeta. 

Tuskin Tommylta ja Kärtsältä on tulossa enää uutta yhteistyötä, miksi olisi?

Vierailija
13077/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin toivon just tota.

Mietin että ehkä Erikallakin olis potentiaalia suuntautua enemmän siihen suuntaan myös (tyyliin July Jones), et jos se olis se "syntisten pöytä" missä tuntis olonsa kotoisimmaksi. On alkanut kuitenkin seuraa myös Tommya, ja jos sille tielle lähtee niin kaikenlaisiin kaninkoloihin kyllä päätyy.

Tosin sit tarttis kyl sieltä Mökkitieltä lähtee livohkaan.

Vierailija
13078/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/_ROCKMorgan/status/1753112135289213170?t=ZWGFM-0_n_…

Kärppy ja ruoska Apollossa. Eipä ruoskan antaja tainnut tietää, miten lähelle oikeaa osui 😂

Vierailija
13079/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, onks toi biisijulkaisupostaus oikeasti jämässä jopa sen kämäisen Aktia-mainoksen taakse? Siis sen jossa Kärtsä vaan poseeraa jonkun pankin setien ja tätien kanssa... Ja tossa on Erikankin tykkäykset mukana.

Vierailija
13080/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskin Tommylta ja Kärtsältä on tulossa enää uutta yhteistyötä, miksi olisi?"

Koska heillä synkkas hyvin yhteen, T oli kuin osa crewta, ja kirokin tarttui haaviin. K on T:n pitkäaikainen fani.

Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän