Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin nähtävissä emo-ketjun päivän kohtalo.
Mun mielestä jopa aiemmin on lukkiutuminen tapahtunut saman jankkauksen yhteydessä. Ja just hetki sitten joku siellä mainitsikin, et kohta ollaan lukossa.
Melkein päivittäinhän siellä on viesti miten kohta ollaan lukossa. Ja ollaanko oltu, no ei.
Itse ainakin poistelin kaikki E paritukset, tuskin olen ainoa, olisikohan siinä syy?
Tuskin. Poisteluhan on miltei jokapäiväistä. Yksi poistaa yhtä aihetta ja toinen toista jaj kolmas ei tykkää sitten siitä ja tuosta joten poistoon. Mitä hmmetin väliä poistelull
Jatkuvasti joku kokee jonkun poistamisen arvoiseksi ja sen ongelmalllisuudesta tunnutaan olevan lähes yhtä mieltä, mutta siitä huolimatta porukka ei halua uutta rennompaa laivaa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Hbr kommentoinu E:n päivitykseen . Joten voidaan unohtaa kilpakosijateoriat.
Anteeks, mutta helvetti että mietin, että mikä Hbr 😂😂
Nää lyhenteet on välillä hämääviä. Pipolätkän aikaan kun joku kirjoitti PR, mä luulin hetken jotenkin, että puhe on Rekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Hbr kommentoinu E:n päivitykseen . Joten voidaan unohtaa kilpakosijateoriat.
Trollien ja provoilijoiden pakotusta ne on muutenkin.
Miksi. Ihan mahdollista teoriassa. Ei kaikki ole trollia ja provoa. Pidä "asiaton" peukku rauhallisena
Ja yllä näemme malliesimerkin trollista.
Jahas. Kiitos huonosta esimerkistä. Sun mystiser "trollisi" ei esim upottanu laivaa, vaan sun oma ärhäkkä peukkusi
Tää on kyllä aina yhtä hyödytöntä syytellä ihmisiä anonyymipalstoilla, kun ei täällä nyt voi ilman nimimerkkiä ketään tunnistaa. En ole ilmiantanut yhtään Etel-viestiä tänään. Kunhan totesin, että tuolta ne trollausviestit yleensä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
"Olen oikeastaan siirtynyt melkein kokonaan netin muille alustoille (tumppu, jodel jne.) Miksi tulisin ketjuun, missä mun ajatukset, huumori, kiimailut jne. poistetaan nykyään aina."
Ymmärrän. Et jäisi tänne Kääriä-ketjuun kuitenkin? 💚 Musta meillä on ollut täällä ihan hyvä meno viime aikoina ja aika aktiivinenkin. 🙂 Mä jaksan aina keskustella ja kuumistella Kärppyä.
Niin minäkin. 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää lyhenteet on välillä hämääviä. Pipolätkän aikaan kun joku kirjoitti PR, mä luulin hetken jotenkin, että puhe on Rekosta.
Onko Reko muka PR?
Vierailija kirjoitti:
Musta täällä olis joustavinta kiimailla. Jodelissa tyypit on sen karmansa kanssa vähän nihkeitä ja tumppu on sekava tägeineen. Tai sit en vaan osaa. Kiimailla kyllä osaisin.
T.Annaliisa
Samaa mieltä. Kaikesta.
T. Annaliisa
Vierailija kirjoitti:
"Olen oikeastaan siirtynyt melkein kokonaan netin muille alustoille (tumppu, jodel jne.) Miksi tulisin ketjuun, missä mun ajatukset, huumori, kiimailut jne. poistetaan nykyään aina."
Ymmärrän. Et jäisi tänne Kääriä-ketjuun kuitenkin? 💚 Musta meillä on ollut täällä ihan hyvä meno viime aikoina ja aika aktiivinenkin. 🙂 Mä jaksan aina keskustella ja kuumistella Kärppyä.
Täällä mä edelleen käyn ja tietty samalla umk24 ketjussa. Tässä ketjussa kuulee kivasti myös alt-räppäreiden kuulumisia.
T. UMK23 ketju forever😉
Mun hoitojakso ei tuota tulosta...Moottori käynnistyy yhä liikaa K+isot miehet collabeista.
T.annamiisa
Mä en ainakaan ikävöi ainuttakaan kommenttiani, jonka joku katsonut asiakseen poistaa,Tosin en ikävöi niitäkään, joita ei ole poistettu. Luetteko te tosissanne noita vanhoja ketjuja ja kommentteja ja tarkistatte, ettei mitään vaan ole kadonnut?
Poistui multakin kommentti, että Kärtsä vois astua noilla uuden promovideon kengillä mun päälle ja kiittäisin häntä. Jotkut ei kestä. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vtun munapäät rynkyttää sitä asiaton nappia?? UMN23 ollu ikinä lukossa. Ja sinne mahtu KAIKKI! Ikävä sellasta suvaitsevaa yleisketjua. Ei tänne portaaliin saatana mahdu yhdestä pienestä Käärijästä + whatever Bojaneista ja companioneistaan sataa eri tulokulmista lähestyvää ketjua.
Yhdessä hengittäminen sallittu, muttei puhuminen.
Toisessa ketjussa toisinpäin.
Mä en tiedä kuka sä olet, mutta olen rakastunut suhun.😍💞 Tuletko naimisiin mun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Reko muka PR?
PR-manageri oli, ja useilla muilla alustoilla tota lyhennettä käytetään siksi. Sen takia meni sekasin omassa päässä 😅
Vierailija kirjoitti:
Poistui multakin kommentti, että Kärtsä vois astua noilla uuden promovideon kengillä mun päälle ja kiittäisin häntä. Jotkut ei kestä. 🔥
Mitä ihmettä? 😀 Meneekö se nyt siis poistokategoriaan itselleen shippaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on M-M (Moraali-Marketta), joka ei kestä kiimailua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ikävöi ainuttakaan kommenttiani, jonka joku katsonut asiakseen poistaa,Tosin en ikävöi niitäkään, joita ei ole poistettu. Luetteko te tosissanne noita vanhoja ketjuja ja kommentteja ja tarkistatte, ettei mitään vaan ole kadonnut?
Mä selailen viestit nopeasti esim. työpäivän aikana läpi. Tarkoituksena palata lukemaan kunnolla kivat ficit ja tekstit. Harmittaa jos ne ovat kadonneet ja vain jankkaus on jäänyt. Mitä olen ymmärtänyt, että moni tekee näin. Omien kommenttieni poiston huomaan siitä, jos joku kysyy, että mihin katosi se ja se kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain moralisoijalla on liipasinherkkä sormi. Luulisi, että kaikki ymmärtää tuon "itselleen shippauksen" menevän ihan siihen perinteiseen kuumistelukategoriaan eikä sitä nyt tarvi poistaa. Hyppäisi yli, jos ei kiimailua halua lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hoitojakso ei tuota tulosta...Moottori käynnistyy yhä liikaa K+isot miehet collabeista.
T.annamiisa
Mites ne "collabit" menee niinku kokojärjestyksessä, suurimmasta pienimpään?
Heitän hatusta:1. TM
2. Peksi
3. Elastinen
4. Tommy
5. Boitsu
6. Antti Tuisku
7. Erika
8. Härtsä
TM ja P ei oo kuulu tähän
Vähän ohi aiheen, mutta ilmeisesti Benjamin & Bess esittää myös uuden yhteisbiisin UMKssa (Benkun tiktok).
Itse huomaan jonkun kivan kommentin poistuneen, jos oon vastaamassa johonkin viestiin ja kun painan lähetä näppäintä, niin tulee ilmoitus, et sivua ei löydy.
Tunnustatko?