Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Ei vieläkään klippejä T:n konsertista?
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään klippejä T:n konsertista?
En ole löytänyt. Juuri meinasin kirjoittaa, että harmi, kun niitä ei voi varmaan manifestoida Mikeltä.
Seurasiko joku Jokereista Tommya vai oliko se vaan Kiki?
Vierailija kirjoitti:
Jahas, joko se on poistelija löytänyt tiensä tännekin. Arvostan siitä huolimatta käsien kokoeroa ja jaettua fanitaidetta!
Minä jaoin sen serbialaisen fanin kirjoituksia siitä haastattelun käännöksistä, mutta poistuivat perhanat täältä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, joko se on poistelija löytänyt tiensä tännekin. Arvostan siitä huolimatta käsien kokoeroa ja jaettua fanitaidetta!
Anteeksi, mua rupesi naurattamaan.😂🙈
No niin minuakin se, että kaikista näistä viesteistä tuo poistui.
Vierailija kirjoitti:
Seurasiko joku Jokereista Tommya vai oliko se vaan Kiki?
Taisi olla Kiki ja Mark.
Mihin se Nace linkki katosi? Se missä sanottiin, että Kärtsän pitäisi ottaa enemmän huomioon Nacea, koska tämä fanittaa täysillä Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaoin sen serbialaisen fanin kirjoituksia siitä haastattelun käännöksistä, mutta poistuivat perhanat täältä :D
🤣 Mikä invaasio tänne on iskenyt ja mistä?
Kädet, kaiken pahan alku ja juuri.
K on niiiin suloinen tuossa seikkailupuisto pakan ig-stoorissa! Niin pieni ja sopeva ja jää lopussa riippumaan ilmaan valjaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain alko pelottamaan Tommyn isot kädet. Ja Nace vissiin sitten myös.
Nace tulee ensi yönä ja ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko nyt Kärtsän tahtoo? Vai meinaako NaceTommyn napata 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää oli? Uudestaan meesta seinale!
Tässä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726737782039511040/boj%C4%8Di-reall…
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726737513195192320/also-%C4%8Dujemo…
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726736774924288000/about-the-k%C3%A…
Viimeisessä: hän spekuloi, että B ja K vetäisivät icip:n :)
Jos näin on, minun teoriani: K:lle olisi hyvää mainosta vetää tämä juuri julkaistu biisi B:n kanssa, koska siitä saisi eniten julkisuutta ja viraaleja klippejä.. Tällöin K:lle olisi hyötyä mennä vaikka sinne osloon ja tukholmaankin... ajatuksia?
Tulisikohan siitä liikaa vertailuja Bojanin ja Tommyn välille vai onko tuollainen vertailu vain parin av-mamman päässä?
Siinä voisi helposti käydä niin, että tietyt fanit varsinkin ottaisi sen vähänkuin K/B kappaleeksi.
Mutta K:n ja T:n kannalta sillä ei varmaan ole juurikaan väliä, jos se lisää kuuntelukertoja :D ja luulisin että K:n omissa konserteissa laulaa sen joko yksin tai T:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää oli? Uudestaan meesta seinale!
Tässä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726737782039511040/boj%C4%8Di-reall…
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726737513195192320/also-%C4%8Dujemo…
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/726736774924288000/about-the-k%C3%A…
Viimeisessä: hän spekuloi, että B ja K vetäisivät icip:n :)
Jos näin on, minun teoriani: K:lle olisi hyvää mainosta vetää tämä juuri julkaistu biisi B:n kanssa, koska siitä saisi eniten julkisuutta ja viraaleja klippejä.. Tällöin K:lle olisi hyötyä mennä vaikka sinne osloon ja tukholmaankin... ajatuksia?
Tulisikohan siitä liikaa vertailuja Bojanin ja Tommyn välille vai onko tuollainen vertailu vain parin av-mamman päässä?
Tommy voi sitten vastineeksi vierailla Jokerien ja Kärtsän yhteydessä possujunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko nyt Kärtsän tahtoo? Vai meinaako NaceTommyn napata 😂
Kukaan ei nappaa Tommya, se nappaa sen isoilla - juu poistelija, ne on isot, käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti minut.
Aina alapeukku löysi tiensä tänne! Tervepä terve Aina!
Vierailija kirjoitti:
Olikin jo vähän sitä ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikin jo vähän sitä ikävä.
Ilmankos toinen ketju on niin rauhallinen.
Onko joku käynyt taas tunkemassa vahingossa Tommyn nimen väärään ketjuun, vai mistä nää poistelut ja alapeukut ilmaantu? 😂
Anteeksi, mua rupesi naurattamaan.😂🙈