Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Lukossa taas, varapaatti vesille siis 🤗
Trolleilla alkaa näin sunnuntaina painaa turnausväsymys, kun piti lukita ketju.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne vakkarit taas viestien poistelulla itse sen lukinneet. Miksi ei vaan voi ohitella. Pitää alkaa itse jankkaamaan ja poistelemaan viestejä.
Muuten siinä kuvassa B:nin kanssa on Ringo starin lapsenlapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne vakkarit taas viestien poistelulla itse sen lukinneet. Miksi ei vaan voi ohitella. Pitää alkaa itse jankkaamaan ja poistelemaan viestejä.
Joo samaa mieltä, mutta ehkä ihan aiheesta lukkoon. Toi viime päivien stalkkaaminen on ollut ihan pimeetä ja todella häiritsevää, että jollain on tälläinen tarve. Toki tänään ei ehtinyt vielä alkaa.
Jos sitä yrittäisi tänne tehdä vaikka kivan päivän. Kyllä mua vähän heikottaisi, jos olisin jonkun fire and water.
Iloitaan myös siitä et Joksut ovat muutaman tunnin sisällä taas koko jengi koossa mikäli takapakkia ei ole tullut ihanaa et voivat kaikki sit nauttia Lontoon elämästä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä näytä olevan hän, ihan eri näköinen kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisi antaa random ihmisen olla kuka on? Eri asia, jos olisi vaikka tägätty tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Stoorin tyypin henkilöllisyys ei ole selvillä, mutta B on eilen alkanut seurata tätä Ringon lapsenlasta Louie Starkeyta. Siitä joku vetänyt väärät päätelmät.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä yrittäisi tänne tehdä vaikka kivan päivän. Kyllä mua vähän heikottaisi, jos olisin jonkun fire and water.
Tämä. Tätä ei multa kyllä kukaan pysty pois ankeuttamaan. Onnittelujen lisäksi ei olisi tarvinnut lisätä mitään, mut sit siellä on se saatanan my fire and water.
Vierailija kirjoitti:
Pokemonista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pokemonista
Jos on siitä, niin sittenhän se on aivan ihana juttu. Joten tämä ankeutus ei tosiaan täälläkään päässä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pokemonista
Täähän se vasta huippu oiskin. 💚
Voitaisko lopettaa randomeiden ihmisten stalkkaus ja niistä vänkääminen ja vaan keskittyä viettämään mukaava päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt tästä alkako jankata. Mitä väliä sillä on, kenen lapsi tai lapsenlapsi siinä on tai ei ole?
Trolli sekosi täysin siitä yhdestä kauniista viestistä. Noh eiköhän jatketa.
Ei tosiaan oo ollut asiallista, että hyvä, jos on poistuneet, samanlaista menoa kuin eilen osan päivää