Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Ihan hyvä tämä on olla olemassa ja käyttöä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä tämä on olla olemassa ja käyttöä kyllä on.
Kyllä tykkään tänne laittaa vielä linkkejä, jotka hukkuu emon jankkauksen sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju kuollut vai pelkkä varaketju? Vieläkö teitä kiinnostaa jatkaa omana ketjuna? Itseäni kyllä kiinnostaisi.
Aika lailla vastausten frekvenssistä on pääteltävissä, että on kuollut ketju paitsi silloin, kun emopaatilta tarvitsee olla evakossa.
Jouluviikolla ei tainnut olla mitään keskustelua, mikä on tietysti ihan ymmärrettävää. Minusta tämä olisi kivaa pitää hengissä, tätä on helpompaa seurata kuin emoketjua. Sinne kun tulee niin paljon viestejä etten ehdi lukea ja asiat hukkuvat toistensa sekaan. Täällä myös tosiaan osataan ohitella trollit ja ikävät provot.
Yle-areenalta löytyy vanha podcast, missä Kärtsä on Lyömättömien vieraana heti Fantastista-debyyttialbuminsa julkaisun jälkeen keskustelemassa keikkakunnostaan, oman äänensä löytämisestä ja biisiensä synnystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju kuollut vai pelkkä varaketju? Vieläkö teitä kiinnostaa jatkaa omana ketjuna? Itseäni kyllä kiinnostaisi.
Mä lueskelen tätä satunnaisesti ihan ulkopuolisena ohikulkijana, ja kirjoitan jotain silloin tällöin jos on jotain sanottavaa. En siis harrasta mitään "palstailua" yleensä enkä mistään emopaateista tiedä muuta kuin mitä täällä on puhuttu. En siis ehkä oo ihan "inessä" näissä kaikissa palstailun hienouksissa, mutta mä oon tykänny seurailla tätä. Jotain aktiivisempaa ketjua en jaksaisi välttämättä selatakaan. Eli mun mielestä on kyllä kiva, että tää on olemassa.
Kiro menossa Tallinnaan taas (ig-stoori)
Ihan hirveä tämä käärijä. Onneksi muutaman vuoden päästä tämä on unohdettu. Vähän sama kuin joku Hanna Pakarinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä tämä käärijä. Onneksi muutaman vuoden päästä tämä on unohdettu. Vähän sama kuin joku Hanna Pakarinen.
Ei Hanna Pakaristakaan ole unohdettu
Sellanen päivä taas emolla tulossa, että taidan tulla tänne tai puutarhaan.
Härtsän instasta hauskat lomakuvat :)
https://www.tumblr.com/backupwizard/738562353145184256/paidatonkiehujao…
https://www.tumblr.com/backupwizard/738563563641307136/paidatonkiehujao…
Mäkin taidan siirtyä tänne nyt hetkeksi. Loppuu kisakunto toisaalla.
Ihana kuinka K päivittelee somatauoltaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sieltä on varmasti tulossa yhteisbiisi (tai useita). K ei välttämättä liity näihin, mutta en ihmettelisi vaikka liittyisikin 😉
Vierailija kirjoitti:
K ilmoitti eilen sometauon päättyneen Tiktokin puolella 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ilmoitti eilen sometauon päättyneen Tiktokin puolella 😂
Se oli kyllä lyhyin tammikuu ikinä 😂
Ihana miten koko K:n tiimi on päässyt thaikkuihin. Voisin kuvitella että viihtyvät siellä pitkän tovin. Ja mikäs siinä, kun saamme hauskoja klippejäkin sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä on varmasti tulossa yhteisbiisi (tai useita). K ei välttämättä liity näihin, mutta en ihmettelisi vaikka liittyisikin 😉
Ei liity, ootko hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity, ootko hölmö?
Minulle on opetettu, jos sinulla ei ole mitään hyvää tai rakentavaa sanottavaa, on parempi olla hiljaa.
Aika lailla vastausten frekvenssistä on pääteltävissä, että on kuollut ketju paitsi silloin, kun emopaatilta tarvitsee olla evakossa.