Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
11701/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos poistelijat taas tästäkin!🤯

Trollien vika

Korjaus, ASIATTOMAKSI ILMOITTELIJOIDEN vika.

Trollien vika. Oltiinko lukossa kun heitä ei ollut, mitä?

Ehkä sun käsitys trolleista on vähän liian laaja.

Vierailija
11702/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei itse asiassa edes häiritse ketjun lukittuminen, kaikkea paskaa ei tarvitse sietää, kyllä meillä näitä varapaatteja on. 

Samaa mieltä, kun saattaa mennä niin överiksi että paras vaihtoehto lukitus. Tämä tilanne on meille tuttua kauraa, eiköhän jatketa :D Ekalla kerralla se lukittuminen oli kamalaa, kun ei tiedetty mitä tapahtuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11703/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin hirveästi saada selvää miltä tuo keikkalava oikein näyttää Jaakon postauksesta, yhtäkkiä tajusin että katsoin kuvaa ylösalaisin. Jotkut meistä osaa.

Vierailija
11704/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Käärijälle raskautuneet mummot ja transmiehet liikaa? 🤣

Mulle ainakin henkilökohtaisesti se läppä vähän oli, mitään en tosin ilmiantanut.

Jatkoksi tähän: tran*u sana on slurria, eli ruma haukkumasana transsukupuolisista, ei lyhenne, kuten monet luulee. Vähän sama, kuin homo ista sanotaan fag*ot. Ja toisena, monella transihmisellä lapsensaamiseen liittyvät asiat voi olla tosi kipeitä. Ei siis tarkoitus olla veemäinen tai tiukkapipo, mutta ehkä koin tarpeelliseksi avata pointtia.

Mä olen käsittänyt, että tran*u viittaa transvestiitteihin, ei transsukupuolisiin. Tai näin oli ainakin omassa nuoruudessa, mutta voi olla että sitä käytetään nykyään eri tarkoituksessa. Eipä siinä, että tuota sanaa olisi tullut muutenkaan käytettyä enää vuosikymmeniin.

Vierailija
11705/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun Instassa myös keikkapaikan kuva.

Vierailija
11706/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin hirveästi saada selvää miltä tuo keikkalava oikein näyttää Jaakon postauksesta, yhtäkkiä tajusin että katsoin kuvaa ylösalaisin. Jotkut meistä osaa.

Miks mä oon tänään hirnunut ei kun nauranut taas melkein niin kuin välillä kesäkuussa. . ! 

Vai oonko vain väsynyt! 🙀🤡🤠🤑😃

Vierailija
11707/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Käärijälle raskautuneet mummot ja transmiehet liikaa? 🤣

Mulle ainakin henkilökohtaisesti se läppä vähän oli, mitään en tosin ilmiantanut.

Jatkoksi tähän: tran*u sana on slurria, eli ruma haukkumasana transsukupuolisista, ei lyhenne, kuten monet luulee. Vähän sama, kuin homo ista sanotaan fag*ot. Ja toisena, monella transihmisellä lapsensaamiseen liittyvät asiat voi olla tosi kipeitä. Ei siis tarkoitus olla veemäinen tai tiukkapipo, mutta ehkä koin tarpeelliseksi avata pointtia.

Mä olen käsittänyt, että tran*u viittaa transvestiitteihin, ei transsukupuolisiin. Tai näin oli ainakin omassa nuoruudessa, mutta voi olla että sitä käytetään nykyään eri tarkoituksessa. Eipä siinä, että tuota sanaa olisi tullut muutenkaan

Joo nykyään sitä käytetään haukkumasanana mun ymmärtääkseni. 

Vierailija
11708/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allun Instassa myös keikkapaikan kuva.

Vähänkö asiallista kun noi valot on saatu tolleen vihreiksi!

Vierailija
11709/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks K:lla on lavalla rummut? Eikö niitä oo vielä ehditty kärrätä pois vai onko tulossa joku poikkeuksellinen ohjelmanumero? 😅

Vierailija
11710/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt on hirveä slutboat fomo. 😔 Olis pitänyt pakata teinit kavereineen autoon, kun ne aina kinuaa jotain valvojaksi laivalle kuitenkin, niin olis sillä verukkeella päässyt itsekin viihtymään. Ei auta kuin kadehtia muiden someista nyt. 

Vierailija
11711/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks K:lla on lavalla rummut? Eikö niitä oo vielä ehditty kärrätä pois vai onko tulossa joku poikkeuksellinen ohjelmanumero? 😅

Jos hän itse käy paukuttamaan. 😀

Vierailija
11712/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne lähde vielä pois 😅

Vierailija
11713/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, nyt on hirveä slutboat fomo. 😔 Olis pitänyt pakata teinit kavereineen autoon, kun ne aina kinuaa jotain valvojaksi laivalle kuitenkin, niin olis sillä verukkeella päässyt itsekin viihtymään. Ei auta kuin kadehtia muiden someista nyt. 

Tämä! Ikimuistoinen keikkailta porukalla tiedossa. 

Vierailija
11714/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpän Vse kar vem cover.

https://twitter.com/ridzashi/status/1739223337790837175?t=WXZfyt4mfqM-S…

Vierailija
11715/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin. Ongelma on, että ikinä ei tiedä etukäteen, missä ne itseä sittenkin miellyttäneet bileet olisivat. Esim viime kesältä olisin halunnut olla JO keikoilta joko siellä luostarilla, jossa katkesi sähköt, Koperissa, jossa Kris soitti vimmaisena Omamljeno teloa ruusu suussa ja B sai päähänsä valoseppeleen, tai Stožicessa. 

Vierailija
11716/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yleensä ottaen osataan (kylmiltään?) rummuttaa just jotain tiettyä biisiä?? 

Vierailija
11717/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/arendellepeach/status/1741150580540686426?t=WHqKhG9…

Fani Jokereiden paidassa menossa Kärpyn keikalle 💚. Piti ihan tarkistaa, et kummalle tämä on menossa, kun Twitter on täynnä Jokereiden ja Kärtsän keikoille menijöitä. 😅

Vierailija
11718/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonne laivakeikalle on kyl menossa ihan sikana vakkariporukkaa, vaikuttaa että reilusti yli puolet "tutuista" somettajista eri alustoilla on menossa, sekä ulkkareita että suomalaisia, kun yleensä se on muutama vakkari per keikka. Nyt on kunnon fanitapaamis-risteily. Mutta ymmärtäähän sen kun kyseessä on K:n vika oma keikka tälle vuodelle, ja lisäksi näin uudenvuoden viikonloppuna ihmisillä on enemmän lomapäiviä joita voi käyttää keikalle menoon. 

Mun mielestä on varmaan artistille kiva ja turvallinen fiilis, kun tuttu porukka bailaa ympärillä. 

Tai sitten ei. Jos ajattelee että olis kiva nähdä uusia ja tuoreita kasvoja välillä. 

Vierailija
11719/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yleensä ottaen osataan (kylmiltään?) rummuttaa just jotain tiettyä biisiä?? 

Ei todellakaan osata, mut eiks Kärpyllä rumputaustaa ollut? 

Vierailija
11720/20847 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhan puolelta (jossa onneksi just sopivasti kävin, koska yleensä en) 😂. Kn keikalla eturivissä kyltti liittyen Bn alusvaatteisiin.